خبرگزاری کار ایران

بوت و نیم بوت چرم را گران نخرید!

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۳۷۷

پیش از اینکه به بررسی موضوع تخمین قیمت یک محصول چرمی بپردازیم خواهشمندیم به سوالی که از شما همراهان گرامی پرسیده ایم پاسخ دهید؛ آیا تا بحال پس از خرید یک بوت و یا نیم بوت چرم زنانه احساس کرده‌اید که هزینه پرداخت شده از سوی شما کیفیت محصول بوده است؟!

ایلنا؛ خرید یک محصول چرمی اعم از بوت و نیم بوت‌های زنانه مانند خرید هر محصول دیگری نیازمند داشتن اطلاعات کافی درباره معیارهای کیفیت آن می‎‎باشد! به بیان ساده تر در واقع این معیارهای بررسی کیفیت هستند که به عنوان مولفه‌ای برای قیمت گذاری بر روی کیف و کفش چرم تعین و تکلیف می‌کنند. بنابراین اگر شما معیارهایی که در ارزش گذاری یک محصول چرمی دخیل هستند را به خوبی بشناسید می‌توانید خریدی مطمئن داشته باشید.

به این موضوع فکر کنید که شما برای خرید یک بوت زنانه چرمی به فروشگاهی مراجعه می‌کنید و فروشنده قیمتی را به عنوان هزینه خرید مدل خاصی به شما می‌دهد؛ از چه شیوه‌ای مطمئن خواهید شد که این بوت زنانه به اندازه هزینه ارائه شده کیفیت و کارایی خواهد داشت؟!‌

ما در ادامه این مقاله به صورت اختصاصی و با تجربه متخصصان حاضر در مجموعه تولیدی چرم سورنا به بررسی جزئی قیمتگذاری بوت و نیم بوت‌های چرم زنانه پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

تخمین قیمت بوت چرم زنانه

بوت‌ها همواره در میان بانوان جایگاه به خصوصی دارند؛ این مدل از کفش‌ها که مناسب برای فصل سرد سال هستند عموما دارای ساق‌های بلند تا زیر زانو هستند. بوت‌های چرم در سال‌های گذشته بیشترین فروش را داشته اند و البته قیمت آنها نیز قابل توجه بوده است! بیاید در این بخش از مقاله به بررسی عواملی که قیمت یک بوت چرم زنانه را تعیین می‌کند بپردازیم. توجه داشته باشید که برخی از این عوامل می‌تواند باعث شود که یک فروشگاه حراج بوت چرم زنانه به راه بیاندازد.

بوت و نیم بوت چرم را گران نخرید!

عواملی که بر قیمت گذاری یک بوت زنانه چرمی تاثیر می‌گذارند عبارتند از طبیعی بودن یا نبودن چرم به کار رفته در بوت، میزان چرم بکار رفته ( بوت‌هایی که تمام چرم می‌باشند قیمت بیشتری نسبت به نمونه‌های نیمه چرمی دارند )، پاشنه دار بودن یا نبودن آن و در نهایت برند بوتی که قصد خرید آن را دارید. شما می‌توانید با بررسی این عوامل که مهم‌ترین فاکتورهای قیمت گذاری هستند، قیمت بوت چرم زنانه را تخمین بزنید.

تخمین قیمت نیم بوت چرم زنانه

نیم بوت‌ها را می‌توان مدل کوچک شده بوت دانست. اگرچه بوت‌ها از محبوبیت بسیار زیادی در میان بانوان برخوردار هستند اما معایبی هم دارند؛ سختی در پوشیدن با وجود ساق‌های بلند. عدم امکان استفاده در تمامی مکان‌ها ( برای مثال ادارات ) و ... تنها وشه‌ای از معایب بوت‌ها هستند که باعث شد تا بسیاری از خانم‌ها به سمت استفاده و خرید نیم بوت زنانه بروند. نیم بوت‌های زنانه چرمی معمولا ساق‌هایی کوتاه تر دارند و برخی از مدل‌های آن قابل استفاده در فصل بهار نیز می‌باشند! از معروف‌ترین مدل‌های نیم بوت می‌توان به بوتی‌ها اشاره کرد.

بوتی یکی از معروف ترین انواع نیم بوت چرم زنانه است که دارای پاشنه می‌باشد؛ این نیم بوت ظریف زنانه که با پاشنه خود از معروف‌ترین کفش‌های مراسم‌های مدلینگ به شمار می‌رود، هم در استایل‌های پادیزی مورد استفاده قرار گرفته و هم در فصل سرد سال. بوتی به عنوان یکی از چندین مدل نیم بوت چرم زنانه موجود در بازار گاهی در ست‌های بهاری نیز دیده شده است.

بوت و نیم بوت چرم را گران نخرید!

 اما فاکتورهایی که در قیمت نیم بوت چرم زنانه تاثیر گذار است تقریبا با فاکتورهای بوت چرم مشابه است؛ یعنی طبیعی بودن یا نبودن چرم به کار رفته در بوت، میزان چرم بکار رفته ( بوت‌هایی که تمام چرم می‌باشند قیمت بیشتری نسبت به نمونه‌های نیمه چرمی دارند )، پاشنه دار بودن یا نبودن آن و در نهایت برند از مهم‌ترین این فاکتورها هستند. پیشنها می‌کنیم اگر می‌خواهید یک نیم بوت با کیفیت را داشته باشید و در عین حال هزینه کمی را پرداخت کنید سری به بخش حراج نیم بوت چرم در وبسایت سورنا بزنید.

برای کفش مجلسی هزینه کنید!

شاید در میان کفش‌های زنانه چرمی بتوان کفش مجلسی را از گرانترین مدل‌ها دانست و همین باعث شده است تا در خرید آنها با تردید مواجه شویم! علت این تردید چیزی نیست جز قیمت بالا.

در حقیقت کفش رسمی برای خانمها، گروهی از کفش است که زیبایی و کمال بیشتری به ظاهر خانمها اضافه می کند. نام این گروه کفش در زبان انگلیسی اصطلاحاً «کفش پیراهن» است، این نام یک واژه خیلی قدیمی است که به احتمال زیاد به کفش رسمی زنانه، کفش موقعیتهای خاص و یا خیلی ساده به کفش مهمانی امروزی اشاره دارد. البته مفهوم کفشهای موقعیتهای خاص از نامش پیداست ولی کلاً به کفشهای زنانهای گفته میشوند که زیباتر از کفشهای هرروزه خانمها هستند، تزیینات بیشتر و پاشنه های بلندتر دارند. اگر بتوانید به خوبی کفش با کیفیت را تشخیص دهید هزینه کردن برای کفش مجلسی زنانه از جنس چرم ارزش بسیاری را برای استایل شما خواهد داشت.

دو نوع از متداول ترین کفش‌های چرم مجلسی شامل کفش‌ها پاشنه بلند و کفش‌های پامپ هستند. کفش‌ها مجلسی پاشنه بلند همانطور که از نام آنها پیداست دارای پاشنه بلندی هستند و بیشتر  برای لباسهای شب یا با پیراهن  پیشنهاد می‌شوند. اما پامپ مدلهای کلاسیکی هستند که برای رویدادهای رسمی از قبیل عروسی و یا برای لباس جلسات کاری مناسب هستند. کفشهای پامپ عموماً در جلو برش کوتاهتری دارند که به این معناست که برش جلویی کفش روی پا در قسمت نسبتاً پایینی قرار میگیرد، ارتفاع پاشنه آنها متوسط است و نوک تیزی دارند.

ما در فروشگاه چرم سورنا مدل‌های متنوع دیگری از کفش مجلسی سورنا را در معرض فروش قرار داده‌ایم؛ شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت سورنا به نشانی Www.Sorenaleathers.com نسبت به مشاهده و خرید آنها اقدام کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز