خبرگزاری کار ایران

درب سکشنال زیرسقفی درب اتوماتیک روز جهان

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۲۶۳

درب سکشنال یا درب زیرسقفی از چندین پنل تشکیل شده است که زیر طاق پارکینگ جمع می شوند و تنها از 20 الی 25 سانتی متر از فضای سقف برای باز و بسته شدن استفاده می کنند. برای اجرای این درب داشتن سقف الزامی می باشد لذا برای خانه های شمالی که ابتدا حیاط وجود دارد امکان نصب این درب اتوماتیک به عنوان درب ورودی به خانه میسر نمی باشد. این پنل ها از فوم پلی اورتان با ضخامت 40 میلی متر و جنس فولاد گالوانیزه تشکیل شده اند که باعث بالا رفتن امنیت و استحکام درب سکشنال می شود.

متعلقات درب سکشنال

علاوه بر پنل ها، درب های سکشنال دارای موتور کشنده ی مخصوص 650 تا 1200 نیوتنی (بسته به ابعاد درب) می باشند که حتی در حالت بسته بودن نیرویی برای جلوگیری از بازشدن در به آن وارد می کند  و همچنین  فنرهای بالانس و ریل های خاص با نیروی ابتدایی وارد شده از سمت موتور پنل ها را به سمت بالا یا پایین هدایت می کند. نصب درب سکشنال نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و در صورت تراز بودن و نصب درست حرکتی نرم و بدون صدا خواهد داشت. تردد درب سکشنال نامحدود می باشد و بی نیاز از خدمات تا 25 هزار چرخه ی کاری و بیش از 10 سال، عمر مفید یراق آلات این درب اتوماتیک و چشم نواز می باشد.

ویژگی های درب سکشنال زیرسقفی

  • درب زیرسقفی سکشنال دارای سیستم  anti drop یا ضد سقوط می باشد و در شرایطی که فنرها و کابل ها عمل نکنند ، از سقوط درب و صدمات احتمالی ناشی از آن جلوگیری می کند .
  • پنل ها دارای طرح های مختلف می باشند و همچنین این پنل ها در رنگ های متداول سفید، کرم، طرح چوب روشن و تیره موجود می باشند و قابلیت همخوانی با هر نمایی را دارا می باشند.
  • پنل های درب سکشنال دارای قابلیت کاشت پنجره و درب نفررو داخل آنها می باشد. از درب نفر رو برای کاهش استفاده از درب سکشنال هنگام عبور و مرور افراد استفاده می شود.
  • این درب های زیبا که حاصل استفاده از تکنولوژی ساخت روز دنیا می باشند به علت استفاده از خمیر پلی اورتان عایق حرارت و صدا محسوب می شوند و از هدر رفت انرژی جلوگیری می کنند.
  • نوعی سیستم خلاص کن دستی در موتورهای درب های زیر سقفی سکشنال تعبیه شده است که در مواقع قطع برق به راحتی می توان به صورت دستی درب را باز نمود .
  • پکیج های درب سکشنال وارداتی می باشند (ایتالیا و ترکیه) و دارای عرض های متفاوت و 3 مدل ارتفاع بازشو در ابعاد 2.40 ، 2.70 و 3.00 متر می باشند.
  • درب سکشنال زیرسقفی به دلیل حرکت عمودی فضای بسیار کمی از پارکینگ را اشغال میکند و صرفا جهت باز و بسته شدن از فضای سقف استفاده می کند. این نوع درب اتوماتیک این امکان را برای ساکنین فراهم میکند که ماشین خود را نزدیک به درب پارک نمایند .
  • موتور زیرسقفی دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .

راهبند اتوماتیک

راهبند ها برای مقاصد متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. ساماندهی و نظم بخشیدن به سیستم عبور و مرور، کنترل کردن وسایل نقلیه عبوری، اخذ عوارض و قبوض، بالا بردن امنیت ورودی مکان های با درجه اهمیت بالا و ... از جمله مواردی می باشند که نیاز به راهبند اتوماتیک حس می شود. کلیه ی راهبندها دارای قابلیت اتصال به تجهیزات کنترل تردد همانند دوربین های پلاک خوان ، تگ های RFID ، دستگاه کارت خوان و غیره می باشند و در حالت نرمال با ریموت باز و بسته می شوند.

برای گزینش درست راهبند اتوماتیک دانستن چند نکته مهم می باشد. حداکثر میزان استفاده از راهبند در طول 24 ساعت، طول درنظر گرفته شده برای پوشش دهی ، بررسی شرایط محل نصب راه بند از جمله نداشتن ارتفاع کافی در هنگام باز بودن بوم راهبند در پارکینگ های مسقف ، سرعت بازشدن در مواردی که سرعت میله راهبند در هنگام باز و بسته شدن اهمیت دارد همانند عوارضی ها ، استفاده از LED و شبرنگ بر روی بدنه و بوم راهبند در مکان هایی که نور به مقدار کافی وجود ندارد و ... نیز از اهمیت برخوردار است.

راهبند ها به طور کلی به 2 دسته ی مکانیک و هیدرولیک تقسیم می شوند. از راه بندهای مکانیکی اتوماتیک که اساس کارکرد آنها حرکت چرخ دنده ها می باشد برای ترددهای نرمال استفاده می شود. قیمت راهبند اتوماتیک مکانیکی به مراتب مناسب تر از مدل های هیدرولیکی می باشد و به همین دلیل در اکثر موارد از این راهبند ها استفاده می کنند. از راهبند های هیدرولیکی نیز در مکان های پر رفت و آمد که تردد بالا می باشد و یا در پروژه های که قیمت راهبند عامل تعیین کننده نمی باشد می توان استفاده کرد. اساس کارکرد این راهبندها بر پایه ی پمپ روغن هیدرولیک می باشد.

درب سکشنال زیرسقفی درب اتوماتیک روز جهان

راهبند میله ای

پرمصرف ترین نوع راهبند اتوماتیک می باشد که در اماکنی مانند پارکینگ های عمومی و خصوصی، ورودی پاساژها و کارخانه ها و ... به طرز چشمگیری استفاده می شود. این نوع راه بند ها از دو قسمت اصلی بدنه و بوم تشکیل شده اند. بدنه راهبند شامل کلیه تجهیزات موتور و متعلقات دستگاه می باشد و میله راه بند نیز به قسمت بدنه متصل می باشد و به صورت 90 درجه باز و بسته می شود. طول میله ی راهبند عددی معمولا بین 2 تا 8 متر می باشد ولی اکثر راهبندها با طول بوم 6 متر تولید می شوند. همچنین در مکان هایی که محدودیت ارتفاعی وجود دارد می توان از راهبند با میله ی خم شونده استفاده کرد.

راهبند ستونی

راهبند ستونی یا بولارد ضد تروریست به منظور کنترل دقیق عبور و مرور وسایل نقلیه و جلوگیری از حملات تروریستی در مکان های نظامی، سفارت خانه ها، مراکز انتظامی، فرودگاه ها، پارکینگ های سازمان ها و ادارات دولتی و مراکز امنیتی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای نصب راهبند ستونی نیاز به فونداسیونی مربع شکل به عمق 1.5 متر و عرض 1 متر می باشد. معمولا راهبند بولارد از استوانه ای 80 الی 100 سانتی متری تشکیل شده است که به صورت عمودی حرکت کرده و از سطح زمین بالا می آید (سرعت بالا و پایین آمدن ستون دستگاه بسته به مدل و نوع آن از ۱٫۲ ثانیه تا ۷ ثانیه متغیر می باشد.)

شرکت نوین گیت با بیش از یک دهه تجربه در زمینه واردات ، نصب و خدمات پس از فروش انواع درب سکشنال زیرسقفی با برندهای ایتالیایی و ترکیه ای، تولید تیغه های امنیتی رول گیتر فولادی با روکش استیل و تیغه پلی کربنات ضد ضربه ، فروش و نصب انواع راهبند میله ای و راهبند ستونی و همچنین کلیه ی درب های اتوماتیک آماده خدمت گذاری به شما هموطنان عزیز می باشد. ما با استفاده از به کارگیری بهترین مواد اولیه، تلفیق ذوق و هنر و تجربه، گردآوری با کیفیت ترین برندهای روز جهان خواسته ایم بهترین باشیم تا پاسخگوی نیازهای شما عزیزان باشیم.

شماره تماس شرکت : 86037063-021

تلفن همراه : 09122590180

اینستاگرام شرکت : www.instagram.com/novingate

سایت ما : www.novingate.com

ایمیل : info@novingate.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز