خبرگزاری کار ایران

اولین وبینار تخصصی صنعت کشاورزی ایران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۰۴۲

اولین وبینار تخصصی صنعت کشاورزی ایران با عنوان "چشم اندازی نوین در عرصه کشاورزی پایدار" به همت شرکت دانش بنیان فن آوری رگبرگ مهر پاسارگاد ( تولید کننده محصولات با برند میکرولایز ) و با حضور اساتید مطرح حوزه های بازاریابی و برندینگ و صنعت کشاورزی ، در تاریخ پنجشنبه 11 اردیبهشت ماه برگزار شد.

وبینار چشم اندازی نوین در عرصه کشاورزی پایدار در روز پایانی دومین هفته اردیبهشت ماه و در یکی از روزهای کرونایی که امکان برگزاری سمینار و تجمع مدعوین وجود نداشت، با هدف حمایت از جامعه زحمتکش کشاورزی ایران در یک همایش مجازی و آنلاین با بالاترین کیفیت صدا و تصویر (فول اچ دی) برگزار شد.

در این وبینار اساتید مطرحی چون دکتر فرزاد مقدم ، دکتر سارا نوروزی و دکتر بابک متشرع زاده حضور داشتند. شایان ذکر است که موضوعات اصلی این وبینار در دو بخش، شامل: تاثیرات بیماری کرونا بر روی اقتصاد کشاورزی و همچنین بررسی دلایل پایین بودن میانگین عملکرد محصولات کشاورزی در ایران و ضرورت توجه به اصول تغذیه گیاهان، ارائه شد.

 

اولین وبینار تخصصی صنعت کشاورزی ایران برگزار شد

معرفی اجمالی برگزار کننده وبینار:

شرکت دانش بنیان  فن آوری رگبرگ مهر پاسارگاد فعالیت خود را از سال 1384 آعاز کرد . اهداف اصلی شرکت از ابتدا معطوف به تحقیق و پژوهش در جهت تولید کودهای میکرو و ماکروالمنت با خلوص بالا و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی بوده و برای این منظور بر روی تولید نسل های جدید کلات کننده های عناصر میکرو و ماکرو کار تخصصی کرده است و خوشبختانه ماحصل این تلاش ها، تولید محصولات متنوع با  نام تجاری میکرولایز (microlize ) است که امروز  با کیفیت و بسته بندی مناسب در فروشگاه های نهاده های کشاورزی سراسر ایران در دسترس کشاورزان گرامی قرار دارد.

علاقمندان می توانند در وب سایت شرکت و یا از لینک https://www.aparat.com/v/EmwiG  فیلم این وبینار را بصورت رایگان مشاهده فرمایند.

Website: www.microlize.com

Instagram: https://instagram.com/microlize?igshid=1ox9u2iimq08j

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز