خبرگزاری کار ایران

نحوه خرید عطر زنانه و راز ماندگاری آن بر روی پوست

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۰۲۸

بی شک شما با افراد زیادی مواجه شده‌اید که خوشبویی یکی از ویژگی‌های بارزشان بوده است، این اشخاص همیشه به آراستگی و شیک پوشی در ذهن می‌مانند، زیرا که معطر بودن از خصوصیات شاخص این افراد بشمار می‌آید.

 در واقع رایحه یک عطر شیک امضای خانم‌ها و آقایان خوشبخو محسوب می‌شود. برای اینکه رایحه خوش در ذهن‌ها بماند، بهتر است که از یک عطر مردانه یا زنانه با رایحه ثابت وهمیشگی استفاده کنید و بصورت دائم عطر خود را عوض نکنید، سعی کنید رایحه را نسبت به سلیقه و روحیه‌تان انتخاب کنید، در حقیقت رایحه یک ادکلن مردانه یا زنانه می‌تواند معرف شخصیت افراد باشد.

 همانطور که می‌دانید اعجاز و شگفتی فراوانی در رایحه ‌عطرها به وجود آمده است، بنابراین با شناخت صحیح آنها می‌توانید این شگفتی را نصیب خود و اطرافیانتان کنید و از بین تنوع گسترده عطرها نزدیک‌ترین رایحه به سلیقه خود انتخاب کنید.

بهترین روش خرید عطر زنانه خوشبو هماهنگ کردن رایحه عطر با طبیعت است پس با شناخت رایحه‌های مختلف نسبت به فصل‌های سال یک خرید ایده‌آل در زمینه عطر زنانه را تجربه کنید.

معرفی رایحه‌های گوناگون عطر و ادکلن زنانه

رایحه‌های گرم و شیرین که بیشتر از رایحه‌هایی عطر گل‌های یاس، ترکیب گل و رایحه‌های شرقی، چوب صندل و میوه‌ها است پرطرفدارترین رایحه برای خانم‌ها به حساب می‌آید که در چهار فصل سال نیز کاربرد دارد.

رایحه‌های خنک و شیرین از گیاهانی مثل بادیان رومی، گل سرخ، ترنج، هل، چوب سدار، اکالیپتوس، کندر، یاسمن، شمعدانی، زنبق، اسطوخودوس، لیمو، یاس بنفش، لی لی، ماگنولیا، خزه، بهار نارنج، پرتقال، زنبق زرد، نعنا، کاج، تمشک، رز، گل مریم و وانیل هستند که بسیار محبوب هستند و بیشتر در فصل‌های گرم سال استفاده می‌شوند.

نحوه خرید عطر زنانه و راز ماندگاری آن بر روی پوست

رایحه گرم و تلخ بیشتر برای فصل های سرد سال استفاده می شود ماندگاری بالاتری نسبت به رایحه ی خنک دارند، ترکیبات این عطرها عموماً از چوب، خاک، ادویه، گیاهان، مرکبات، چرم، میوه، گیاهان معطر، اسموک‌، ریشه درختان، ادویه های شرقی، دارچین، نعناع هندی، صمغ و قهوه استفاده می‌شود.

نکاتی درباره ماندگاری عطر زنانه

برای ماندگاری عطر راهکارهای زیادی وجود دارد که با خرید عطر زنانه اصل می توانید دوام و ماندگاری رایحه عطرتان را روی پوست به بیشتراز 12 ساعت  برسانید. در اینجا به نکاتی اشاره خواهیم کرد که با انجام آن می‌توانید مانگاری عطر را بالا ببرید.

نحوه خرید عطر زنانه و راز ماندگاری آن بر روی پوستنحوه خرید عطر زنانه و راز ماندگاری آن بر روی پوست

1.عطر را بر روی نقاطی از بدن که نبض دارد اسپری کنید، پس از اسپری کردن نیازی به مالش عطر بر روی پوست نیست.

2. مچ دست، گردن، پشت گوش، محل خمیدگی آرنج و زانو از نقاطی هستند که بهتر است عطر در این نقاط اسپری شود.

3.عطر زنانه را از فاصله نزدیک به روی پوست نزنید بهتر است از فاصله 10 تا 15 سانت عطر را اسپری کنید.

4. برای اینکه تمام بدن شما در معرض رایحه عطر قرار بگیرد، عطر را در هوا اسپری کنید و به سمت آن روید.

5. برای ماندگاری بیشتر عطر نقاطی  که قرار است عطر در آنجا‌ها اسپری شود را با کرم بی بو مرطوب کنید.

6.عطر بر روی پوست‌های چرب و مرطوب ماندگاری بالاتری نسبت به پوست خشک و معمولی دارد.

7. برای خوشبو کردن موهای خود می‌توانید مقداری از عطر را بروی برس مویتان اسپری کنید و با آن موهایتان را شانه کنید.

8. بهترین زمان برای عطر زدن بعد از استحمام است که رطوبت موجود در پوست، ماندگاری رایحه را حفظ خواهد کرد.

9. نسبت اسپری کردن عطر را با رایحه و غلظت آن در نظر بگیرید اگر رایحه عطر شما تند و سنگین است نسبت به رایحه ملایم میزان کمتری از آن باید اسپری شود.

10. اگر عطر شما از غلظت مایع روغنی بالایی برخوردار است آن را به هیچ وجه بر روی لباس اسپری نکنید زیرا که خیسی عطر بر روی لباستان خواهد ماند، پس بهتر است قبل از پوشیدن لباس از عطر یا ادکلن استفاده کنید.

توصیه هایی در خرید عطر و ادکلن

1. هنگامی که برای خرید عطر مردانه یا زنانه اقدام می‌کنید حتما به این نکته دقت کنید که مدت زمان مناسبی را برای خرید در نظر بگیرید زیرا اگر شتابزده و عجول عمل کنید قادر نخواهید بود، رایحه مناسب خود را از بین هزاران رایحه عطر انتخاب کنید.

2. پیشنهاد ما به شما این است برای خرید عطر تنهایی اقدام کنید زیرا که دوستان و نزدیکترین افراد به شما، نیز سلیقه ای متفاوت با شما دارند در نتیجه  نمی‌توانند در زمینه رایحه دلخواهتان، راهنمای شما باشند.

3. بعد از تست کردن هر عطری در فروشگاه  مقداری قهوه را بو کنید تا مشام شما از رایحه قبلی خالی شود و بهتر بتوانید عطر بعدی را تست کنید.

4. بهترین زمان برای خرید عطر زنانه صبح است در این زمان بینی شما برای تشخیص رایحه مناسب قدرت بالاتری دارد.

5. قبل از خرید عطر، نوع رایحه عطر انتخابی را در ذهن داشته باشید و بیشتر از 10 عطر را مشابه با رایحه دلخواهتان تست نکنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز