خبرگزاری کار ایران

6 واقعیت درباره سئو که اغلب مدیران از آن خبر ندارند

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۸۳۱

با شیوع ویروس کرونا و خانه نشین شدن افراد زیادی که در حالت عادی هرروز به محل کار می رفتند، شاهدیم که کسب و کارهای آنلاین رونق بیشتری گرفته اند و علاقه مندان به کسب و کار اینترنتی نیز بیشتر شده اند. بسیاری از فروشندگان تصور می کنند که اگر یک جنس خوب را در وب سایت خود قرار بدهند، به سرعت شاهد رشد فروش خواهند بود اما این تصور درست نیست زیرا در دنیای بازاریابی اینترنتی همه چیز به رتبه شما در موتورهای جستجو و معرفی صحیح خود و کسب و کار و کالاهایتان بستگی دارد به عبارت دیگر سئو و بهینه سازی وب سایت حرف اول را می زند.

اگر هیچ تجربه و اطلاعاتی درباره مالکیت وب سایت و دنیای دیجیتال ندارید، بهترین کار این است که کار را به کاردان بسپارید و طراحی وب سایت خود را از یک شرکت معتبر بخواهید. در سئو همه چیز از چگونگی وب سایت گرفته تا محتوا تاثیر دارد؛ برای مثال اگر شما تمایل دارید که کالاهای خود را در یک فروشگاه اینترنتی به فروش برسانید باید از همان ابتدا چه اطلاعاتی داشته باشید تا در زمان و هزینه هایتان صرفه جویی شود؟

6 واقعیت درباره سئو که اغلب مدیران از آن خبر ندارند

75 درصد سئو خارجی و 25 درصد آن داخلی است

دو عنصر اصلی برای بهبود وضعیت سئوی شما وجود دارد؛ عنصر اول جذب لینک و به عبارتی دیگر لینک سازی و عنصر دیگر محتوای مربوط به محتوای بهینه است این عناصر را به عنوان عناصر خارج از صفحه می شناسیم. مهم این است که وب سایت شما توسط متخصص طراحی شده باشد تا ساختار آن بهینه باشد اما بحث با اهمیت تر و جدیدتر داشتن محتوای بهینه سازی و کارشناسی شده و مرتبط است. یک کپی رایتر متخصص می داند که باید از چه کلمات کلیدی در نوشته هایش استفاده کرده و بر اساس زمینه کاری شما چطور بنویسد. پس از ابتدا بدانید که باید محتوایی ارزشمند تولید کنید.

91 درصد مردم در هر ماه یک بار جستجو می کنند

آمارهای دقیقی وجود دارد که نشان می دهد 91 درصد مردم در ایالات متحده آمریکا دست کم ماهی یک بار در موتورهای جستجو سرچ انجام می دهند. بنابراین باید برای کسب سهمی از این بازار ترافیک خوبی را وارد وب سایت خود کنید که آن هم فقط در یک وب سایت بهینه شده با طراحی مدرن و درست شما را به اهدافتان می رساند. اگر در جستجوی شرکت طراحی وب سایت معتبر در تهران هستید ما به شما شرکت طراحی وب سایت پارسیان مهر را توصیه می کنیم که بیش از دو دهه در زمینه طراحی وب سایت تخصص دارد و اکنون در شهرک غرب تهران مستقر می باشد.

عناوین مهمترین عناصر یک محتوا

بزرگترین اشتباهی که اکثر وب سایت ها مرتکب می شوند، نداشتن عنوان مؤثر در صفحات است. به عنوان دومین عنصر مهم SEO در صفحه (پس از محتوای مناسب)، داشتن عنوان صفحه هدفمند ضروری خواهد بود و اینجاست که به وجود یک متخصص کار بلد محتوا پی خواهید برد، کسی که هم بتواند قوی و درست و در راستای استراتژی های بیزینس شما محتوا تولید کند و هم بتواند مدیری توانمند برای مشاوره به شما باشد. منظور ما از عنوان همان عبارتی است که وقتی در موتورهای جستجو سرچ انجام می دهید در بالای صفحات وب سایت ظاهر می شود (آدرس یو آر ال و اچ یک).

توضیحات متا باید کمتر از 155 کاراکتر باشند

توضیحات متای متقاعد کننده که تعدادش کمتر از 155 کاراکتر باشد، باعث افزایش تعداد کلیک می شوند. توضیحات متا پیش نمایش مختصری است که در زیر پیوند وب سایت شما در موتورهای جستجو نشان داده می شود. این به خوانندگان ایده می دهد که اگر کلیک کنند چه خواهند دید؛ بنابراین توضیحات متای وسوسه انگیز و حرفه ای باعث افزایش کلیک می شود، حتی اگر بر رتبه شما در نتایج جستجو تأثیری نگذارد.

توصیه می کنم که توضیحات متا را در هر صفحه بی نظیر و جذاب کنید. الگوریتم های گوگل اخیرا نشان می دهند که بهتر است توضیحات متای تکراری استفاده کنید.

5 لینک اول در موتورهای جستجو 75 درصد کلیک ها را می گیرند

وقتی تصمیم به طراحی وب سایت و ورود به بازاریابی دیجیتال می گیرید، بدانید که حتما باید بهترین کسب و کار خود باشید. تلاش های خود را روی چند عبارتی که به صفحات اصلی شما باز می گردند، متمرکز کنید و تمامی محتوای وب سایت خود را حول همان کلیدواژه ها بنا کنید.

گوگل پلاس نقش مهمی در سئو دارد

 شبکه های اجتماعی امروزه نقش قابل مشاهده ای در شناخته شدن وب سایت ها دارند اما مهم است که بدانید کدامیک از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار شما مناسب تر است. اگر در این مورد تخصص ندارید، می توانید از مشاور وب کمک بگیرید و کارها را آسان کنید. از یاد نبرید که سرمایه گذاری در زمینه طراحی سایت و سئو و محتوا یک سرمایه گذاری پر سود خواهد بود پس از دوران شیوع کرونا استفاده کرده و اگر وب سایت ندارید از همین حالا در صدد طراحی وب سایت منحصر به فرد خود باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز