خبرگزاری کار ایران

تعمیرات لوازم خانگی با کاردون میشه!

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۹۲۶

برای تعمیر لوازم خانگی یک قانونی وجود دارد که شما باید آن را به خاطر داشته باشید همیشه برای تعمیر یک دستگاه اول عمر مفید آن را پیدا کنید.

برای تعمیر لوازم خانگی یک قانونی وجود دارد که شما باید آن را به خاطر داشته باشید همیشه برای تعمیر یک دستگاه اول عمر مفید آن را پیدا کنید و مدت زمانی که از دستگاه استفاده می کنید را بررسی کنید در صورتی که دستگاه شما 50 درصد عمر مفید خود را گذرانده به شما توصیه می کنیم از تعمیر لوازم خانگی خودداری کنید و به خرید یک دستگاه جدید فکر کنید زیرا این کار منطقی تر از تعمیر دستگاه قدیمی می باشد.

لوازم خانگی پر مصرف را بشناسید!

این روزها لوازم خانگی با پیشرفت علم و تکنولوژی به روز شده اند و مجهز به سنسورهایی برای هشدار هنگام خرابی دستگاه می باشند و با نمایش دادن ارورها و کدهای خطایی که دستگاه با آن مواجه شده است به شما هشدار می دهند تا مشکل را برطرف نمایید. شما می توانید با بررسی کد خطا متوجه شوید که خودتان می توانید مشکل را برطرف نمایید یا خیر ؟ معمولا ماشین های لباسشویی و ظرفشویی مجهز به این سنسور ها می باشند و با اعلام کد های خطا شما را آگاه می کنند که نیاز به تعمیر دارند.

یکی از لوازم خانگی پرمصرف در آشپزخانه اجاق گاز می باشد که انواع مختلفی دارد و روزانه خانم های خانه دار از آن برای پخت و پز بسیار استفاده می کنند برای انتخاب این وسیله پرطرفدار باید بسیار دقت کنید و براساس فضا و بودجه ای که در نظر گرفته اید آن را انتخاب نمایید البته باید بگوییم کیفیت شرط اول در انتخاب اجاق گاز می باشد زیرا یکی از وسایل پرمصرف در آشپزخانه می باشد که روزی دو یا سه بار از آن استفاده می کنیم.

توجه کنید در صورتی که از فر زیاد استفاده می کنید و غذاهایی که میل می کنید را در فر درست می کنیم به شما توصیه می کنیم از اجاق گازهای ایستاده یا مبله استفاده کنید زیرا اجاق گاز های توکار با توجه به اینکه فضای کمتری را اشغال می کنند و مزیت های زیادی دارند اما نیاز شما را برآورده نخواهند کرد بنابراین شما مجبورید فر را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

برای تعمیرات لوازم خانگی به کاردون اعتماد کنید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که شعله های اجاق گاز شما ضعیف باشد و آشپزی کردن را برایتان دشوار کرده باشد ! باید بگوییم این از مشکلاتی است که تقریبا همه ما یک بار با آن برخورد کرده ایم و می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اگر تمام شعله های گاز به طور همزمان دچار افت فشار گاز شد حتما شلنگ گاز را بررسی کنید تا مطمئن شوید مشکل از گاز نباشد. در برخی مواقع به دلیل خمیدگی یا تا شدگی شلنگ این اتفاق می افتد.

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که منجر به تعمیر تلویزیون های قدیمی می شود روشن نشدن آن است در این صورت سه دلیل اصلی وجود دارد که می تواند علت روشن نشدن تلویزیون باشد. می تواند مشکل در پاور، هوریزنتال و سیستم کنترل تلویزیون باشد.

در گذشته که همه خانواده ها از تلویزیون های قدیمی استفاده می کردند یکی از رایج ترین مشکلات که اکثرا با آن دست و پنجه نرم می کردند روشن شدن تلویزیون بودن تصویر بود شاید شما هم با این موضوع آشنا باشید و حتی از این مشکل خاطره ای به یاد داشته باشید.

البته باید بگوییم تعمیر تلویزیون های قدیم هم کار هرکسی نبود و نیست باید فردی متخصص دست به تعمیر بزند و آشنایی کامل با قطعات تلویزیون داشته باشد تا بتواند تلویزیون را تعمیر نماید. اگر تلویزیون قدیمی دارید که نیاز به تعمیر دارد ولی در انباری شما خاک می خورد به شما پیشنهاد می کنیم با جست و جو کردن در گوگل یک مرکز تعمیرات تلویزیون های قدیمی را بیابید و تلویزیون خود را به آن بسپارید تا برایتان تعمیر کنند شما با این کار تمام خاطرات قدیمی خود را زنده خواهید کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز