خبرگزاری کار ایران

قیمت اتصالات مانیسمان پرشین متالکو

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۳۸۴

ایلنا؛ قیمت اتصالات مانیسمان رده 40 به عوامل مختلفی مانند متریال مورد استفاده، ابعاد، کاربرد اتصال، وزن و … برای تعیین قیمت اتصالات مانیسمان موثر است. یکی از پر کاربرد ترین سایز اتصالات بدون درز، اتصالات مانیسمان رده 40 است. اتصالات مانیسمان رده ۴۰ مانند سایر اتصالات برای انشعاب گیری یا کم و زیاد کردن خطوط لوله و موارد این چنینی به کار برده می شود. در حالت کلی اتصالات، بر اساس آلیاژ به کار رفته برای ساختشان، نوع اتصال و آرایش لبه هایشان به انواع گوناگونی تقسیم می شوند.

اتصالات مانیسمان پرشین متالکو

به گزارش پرشین متالکو ، اتصالات بخش اصلی یک سیستم لوله کشی است که به منظور تغییر جهت، تغییر سایز و اتصال تجهیزات و شیرآلات دیگر استفاده می‌شود. اتصالات بنکن از جمله اتصالات جوشی موجود در بازار است که مطابق استانداردهای معتبری مانند ASTM، ASME و ... تولید می‌شود.

اتصالات مانیسمان راهی برای توزیع آب موتورخانه ها

عموما طول لوله های مانیسمان ۶ متری است. حال برای اتصال لوله‌ها به یکدیگر، تغییر جهت جریان و یا انشعاب گرفتن باید چه کرد؟ اینجاست که نقش اتصالات مانیسمان پر رنگ‌تر می‌شود و حضور آنها الزامی است.

 اتصالات مانیسمان چگونه ساخته می‌شوند ؟

اتصالات مانیسمان مستقیما از لوله‌های مانیسمان ساخته می‌شوند. با اعمال گرماکاری و فشار لوله‌های مانیسمان به زانویی مانیسمان یا اتصالات مانیسمان دیگر تبدیل می‌شود. عدم وجود درز در اتصالات مانیسمان ریسک موجود در سیستم لوله کشی را کاهش می‌دهد.

  • زانو 90 درجه مانیسمان
  • زلنو 45 درجه مانیسمان
  • سه راهی مساوی مانیسمان
  • سه راهی تبدیل مانیسمان
  • تبدیل صاف مانیسمان
  • کپ مانیسمان
  • بوشن مانیسمان
  • سر دنده مانیسمان

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات کامل اتصالات مانیسمان  و شرایط همکاری با پرشین متالکو  می‌توانند به سایت اینترنتی پرشین متالکو به نشانی https://persianmetalco.com مراجعه و یا با شماره 02166311460 تماس حاصل کنند.

قیمت اتصالات مانیسمان پرشین متالکو

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز