خبرگزاری کار ایران

در آستانه ماه مبارک رمضان؛

افق کوروش 7.5 تن مواد غذایی در مناطق محروم شرق استان هرمزگان توزیع کرد

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۳۲۷

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و در راستای بهبود معیشت خانوارهای محروم و آسیب دیده در سیل اخیر، 7.5 تن اقلام اساسی و ضروری را در 6 روستای محروم جاسک در استان هرمزگان توزیع نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، این شرکت با همکاری جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، به توزیع 7 و نیم تن کالای اساسی و ضروری در روستاهای محروم شرق استان هرمزگان اقدام نمود.

این محموله شامل اقلام اساسی از جمله برنج، سویا، روغن، ماکارونی، حبوبات و رب گوجه فرنگی است که در بین روستاهای محروم و آسیب دیده در سیل توزیع گردیده است.

شایان ذکر است؛ 7 و نیم تن اقلام اساسی افق کوروش با همراهی نیروهای داوطلب هلال احمر بین 600 خانوار نیازمند در روستاهای محروم و سیل زده ریگ مصطفی، براگ، کرتی، آبکوهی، شیهولی، آگی بندیست و کربلا از توابع بخش لیردف توزیع شد.

گفتنی است؛ اهالی این روستاها به دلیل فاصله ی بسیار دوری که از دریا و جاده ترانزیت بین استان هرمزگان و سیسستان و بلوچستان دارند، امرار معاش آنها به دشواری انجام می پذیرد ضمن آنکه به دلیل خشکسالی های متعدد زمین های کشاورزی خود را از دست دادند و با محرومیت شدید دست و پنجه نرم می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز