خبرگزاری کار ایران

شجره طیبه صالحین گروه صنعتی بارز

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۹۷۴

حلقه‌های صالحین سال‌هاست با عنوان «شجره طیبه صالحین» و براساس منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، جزو برنامه های اصلی و اساسی پایگاه بسیج لاستیک بارز قرار گرفته است

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات گروه صنعتی بارز ، جعفر زنگنه، مدیر ارشد منابع انسانی در یادداشتی آورده است: حلقه های صالحین سالهاست با عنوان «شجره طیبه صالحین» و براساس منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، جزو برنامه های اصلی و اساسی پایگاه بسیج لاستیک بارز قرار گرفته است؛ برنامه های نورانی، پربرکت و بسیار اثرگذار که در آن بسیجیان در گروه هایی به صورت ساده، بی آلایش و بدون نیاز به امکانات پرهزینه در قالب یک یا چند حلقه با مدیریت و نظارت مربی یا سرگروه حلقه دور هم نشسته و در مورد موضوعات مختلف گفتمان و هم اندیشی می کنند. آنچه در حلقه ها اصل محسوب می شود تقویت اعتقادات و معنویات و معرفت افزایی و ارتقای بصیرت است. این جلسات که به صورت هفتگی برگزار می شود، موجب حاکم شدن روح معنویت در این گروه ها شده است.

 

رهبر معظم انقلاب می فرمایند: «اصل تشکیل مجموعه های صالحین، براساس همین دید به وجود آمد که از لحاظ معنوی، از لحاظ تربیتی، از لحاظ تعلیمی، عمق بخشیده بشود به فکر و به روحیه جوانان بسیجی ما در بخش های مختلف»

همچنین انتظار مقام معظم رهبری، پیشرفت کمی و کیفی حلقه ها از بسیج است: «شور ما، ملت ما، انقلاب ما و تاریخ ما به بسیج نیازمند است و بسیج به کیفیت بخشیدن روزافزون به خود نیازمند است و این کاری هم که شما برادران و خواهران عزیز اشتغال دارید، بخش مسئله مربوط به صالحین و این حلقات صالحین، از کارهای بسیار خوب و برجسته است و در طریق همین تکمیل بسیج قرار دارد که انشاءالله روز به روز باید آن را کامل تر کرد. کیفیت ها باید بالا برود؛ البته کیفیت بر کمیت ترجیح دارد، لکن کمیت با کیفیت هم دارای اهمیت است؛ یعنی گسترش سطحی و عرضی همراه با عمق یابی، هر دو باید مورد توجه قرار بگیرد».

حلقه های صالحین اگر پرشور و پرمحتوا باشند و به نحو احسن برگزار شوند سدی در برابر انحرافات عقیدتی، جنگ نرم، تهاجمات فرهنگی، اعتقادی، دینی، مذهبی و... خواهند بود کمااینکه تاکنون نیز چنین بوده است.

پایگاه مقاومت بسیج گروه صنعتی بارز یک هزار و 20 نفر عضو دارد که این تعداد در قالب 48 گروه صالحین به کار آگاه سازی کارکنان در موضوعات عقیدتی، تهاجمات فرهنگی، اعتقادی و دینی و همچنین به فرهنگسازی کار با بهره وری بالا نقش ایفا می کنند. حوزه نفوذ این گروه ها همه نواحی و ادارات گروه صنعتی بارز است. در کنار آگاهسازی کارکنان در برابر انحرافات عقیدتی و شبه افکنی ها، این گروهها روحیه امید و نشاط را در بین کارکنان منتشر می کنند. تاکنون جلسات حلقه های صالحین در سطح کارخانه تشکیل شده است.

مهمترین اقدامات بسیج و حلقه های صالحین در سال 1398

تشکیل 1152 جلسه حلقه صالحین

شرکت اعضای حلقه های صالحین در روز جهانی قدس

برگزاری جشن کرامت به مناسبت تولد حضرت امام حسن مجتبی(ع)

برگزاری سومین یادواره شهدای کارگری استان کرمان با محوریت بسیج لاستیک بارز

شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) توسط اعضای برتر حلقه های صالحین

برگزاری نشست بصیرتی با دعوت از مربی طرح صالحین جهت سرگروه های صالحین بسیج لاستیک بارز

برگزاری اولین نشست هم اندیشی سرگروه های حلقه های صالحین

شرکت در نماز جمعه و تشکیل حلقه صالحین در مصلی کرمان هر هفته یک حلقه

برگزاری طرح هزار کرسی تلاوت آیات نور

در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی در 1404 برنامه های بسیج لاستیک بارز به شرح زیر است:

 

معنویت بخشی به کار در کارخانه و ایجاد محیط با امید و معنویت از طریق گسترش حلقه های صالحین (200 حلقه صالحین در سال 1404)

گسترش تفکر بسیجی و افزایش تعداد اعضای فعال بسیج گروه صنعتی بارز (90درصد کل کارکنان در سال 1404)

رسیدن به جایگاه نخست پایگاه مقاومت بسیج در بین پایگاه‎های بسیج ایران در جشنواره مالک اشتر در سال 1400

تدوین مدل ارزیابی عملکرد اعضا و حلقه های صالحین و ارائه آن به سازمان بسیج کارگری در راستای بومی کردن این مدل برای حلقه های صالحین در سراسر کشور.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز