خبرگزاری کار ایران

چگونه یک فروش آنلاین موفق داشته باشیم؟

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۷۷۰

همه کسب و کارهای آنلاین به دنبال جذب بازدیدکننده و تبدیل کاربران معمولی به مشتری هستند . اما چه تعداد از آنها موفق به این کار می‌شوند ؟ هر کسب و کاری که بتواند تکنیک های فروش صحیح را به کار بگیرد قطعاً خواهد توانست بیشترین میزان سود دهی را از آن خود کند . به طور کلی اولین دقیقه هر کسب و کار افزایش فروش است که ما در این مطلب ریز نکات را در اختیار تان قرار خواهیم داد تا با به کارگیری آنها به مقصود خود دست یابید.

چگونه یک فروش آنلاین موفق داشته باشیم ؟

همه کسب و کارهای آنلاین به دنبال جذب بازدیدکننده و تبدیل کاربران معمولی به مشتری هستند . اما چه تعداد از آنها موفق به این کار می‌شوند ؟ هر کسب و کاری که بتواند تکنیک های فروش صحیح را به کار بگیرد قطعاً خواهد توانست بیشترین میزان سود دهی را از آن خود کند . به طور کلی اولین دقیقه هر کسب و کار افزایش فروش است که ما در این مطلب ریز نکات را در اختیار تان قرار خواهیم داد تا با به کارگیری آنها به مقصود خود دست یابید .

نکاتی که بازگو می کنیم نه تنها شامل فروش محصولات فیزیکی ، بلکه حاوی خدمات نیز خواهد بود .

گام اول در یک فروش آنلاین موفق ، بازاریابی الکترونیک اصولی است . بازاریابی الکترونیک در واقع پروژه جذب کاربر و تبدیل آن به مشتری و بعد از آن حفظ مشتری به صورت آنلاین است . بازاریابی الکترونیک از چند اصل پیروی می کند تا بتواند به موفقیت برسد :

■ قانع کردن مشتری از اینکه در طی این رابطه به چه میزان سود دست می یابد . یک بازاریاب باید بتواند نیازهای هر مشتری را شناسایی و او را قانع کند که محصول پیشنهادی اش می تواند به درستی به نیاز مشتری پاسخ بدهد .

■ یک بازاریاب باید از همه جهات با محصول آشنایی داشته باشد . باید آماده پاسخ به هر سوالی در مورد محصول باشد . اگر مشتری نیازمند اطلاعاتی به شود و بازاریاب در پاسخ به آن ضعف نشان دهد بازاریابی عملاً بی‌نتیجه خواهد بود .

■ بازاریاب باید بتواند میان مشتری و سازمان به صورت الکترونیکی یک ارتباط تنگاتنگ و یکپارچه ایجاد نماید .

بعد از بازاریابی نکات دیگری هستند که موجب افزایش فروش و حفظ مشتری و حتی فروش مجدد خواهد شد :

■ مهم ترین و مهم ترین و مهمترین نکته در افزایش فروش آنلاین داشتن یک رتبه خوب در مرورگر است . هرچه وب سایت رتبه بهتری در مرورگر داشته باشد ، ترافیک بیشتری را به خود اختصاص خواهد داد . اما این کار به این آسانی نخواهد بود . در این بازار رقابت داغ که انبوه کلمات کلیدی توسط رقبا اشغال شده اند چطور باید به رتبه خوبی رسید ؟ لازم نیست خودتان کاری بکنید کافی است وب‌ سایت تان را به یک تیم متخصص بسپارید تا در صدر جدول مرورگرها جای بگیرید . یکی از خدماتی که تیم صنوبر به مشتریان خود ارائه می دهد بهبود رتبه سایت و بهینه سازی آن از همه جهات برای دیده شدن و رسیدن به فروش آنلاین موفق می باشد .

■ صداقت هم یک اصل مهم در بازاریابی و فروش آنلاین محصولات می باشد . اغراق بیش از حد و دروغ موجب می‌شود که هم حرفه ای بودن مجموعه زیر سوال برود و هم مشتری های خود را از دست بدهید . زیرا آنها نخواهند توانست به شما اعتماد کنند .

■ ظاهر کاربر پسند  وب‌ سایت مورد دیگری است که می تواند کاربر را وادار به بازدید از همه بخش‌های وب سایت کند . اولین چیزی که کاربر با ورود به وب سایت می‌بیند ظاهر آن است که این ظاهر شامل گرافیک ، فونت ، ترکیب رنگ ، متن ، ترتیب چیدمان و قالب خواهد بود که همان چند ثانیه ابتدایی باید کاربر را مشتاق کرد . همه این ویژگی ها به حرفه ای بودن طراحان وب سایت شما بر می گردد.

■ چیدمان وب سایت و فرآیند پرداخت را پیچیده و تو در تو نکنید . کاربر باید بتواند هر محصولی را که می‌خواهد به آسانی پیدا و آن را خریداری نماید .

■ سعی کنید محصولات متنوعی برای فروش آنلاین ارائه دهید تا بتوانید کاربران بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید . تجربه نشان می‌دهد که ارائه محصولات کاملاً مشابه بازدهی کمتری نسبت به محصولات متنوع در زمینه های مختلف خواهد داشت . به علاوه همیشه سعی کنید محصولات خود را در دسته بندی های جدا قرار دهید تا کاربر برای پیدا کردن محصولات مورد نظر خود گیج نشود .

■ متن مطالب خود را به گونه ای تنظیم کنید که مخاطب احساس کند به محصول شما نیازمند است و وی را متقاعد نمایید محصول را خریداری نماید .

■ روش های پرداخت گوناگون در وبسایت تعبیه نمایید و مشتری را محدود نکنید .

■ تصاویر واقعی و با کیفیت از محصولات تهیه کنید . ظاهر یک محصول نشان دهنده کیفیت آن است که باعث تصمیم گیری بهتری میشود .

■ از تبلیغات و پاپ آپ های درست و به جا استفاده کنید تا موجب سر رفتن حوصله کاربر و کاهش ترافیک سایت نشود .

■ نظرات و بازخورد های مشتری ها را همیشه جدی بگیرید زیرا به شما کمک خواهد کرد محصول مناسب تر ارائه دهید .

■ ریسپانسیو بودن وب سایت نیز موردی است که موجب می‌شود تعداد انواع کاربران تلفن های همراه و دستگاه های هوشمند دیگر را با خود داشته باشید .

■ امکان ارجاع کالا را برای مشتریان در نظر بگیرید و خدمات پس از فروش و مهلت تست برای هر کالا قرار دهید . این امر موجب وفاداری مشتری خواهد شد .

یک وب سایت کامل که به فکر فروش آنلاین به میزان زیاد است باید با افراد با تجربه همراه شود . کسانی که بتوانند در مسیر پیشرفت کسب و کار اینترنتی تان به شما کمک کنند . گروه صنوبر با بهینه سازی وب سایت فروش آنلاین می تواند رتبه عالی در مرورگرها برای وب سایت شما کسب کند . به علاوه با طراحی و پیاده سازی نکات ریز جهت افزایش ترافیک و بازدید وب سایت می تواند فروش آنلاین وب سایت را چند برابر نمایند .

این گروه جوان می تواند از صفر تا صد طراحی ،  توسعه و پیشرفت وب سایت شما را همراهی کند و می تواند فروش چند برابری شما را تضمین کند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز