خبرگزاری کار ایران

تشک بازی نوزاد را از دیجی کالا یا مادرآن بخریم ؟

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۴۰۰

با سلام به همه ی همراهان عزیز و مادران گرامی امروز در این مقاله قصد معرفی یکی از محصولات پرطرفدار نوزادان به نام تشک بازی را داریم در این مقاله به مزیت ها ، معایت بند های تولید کننده و مدل های مختلف تشک بازی نوزاد خواهیم پرداخت .

تشک بازی چیست ؟

قبل از پاسخ به هر سوالی که درباره ی این محصول در ذهن شما شکل گرفته بهتر است درباره ی موضوع اصلی و کلیت تشک بازی نوزاد صحبت کنیم که اساسا این محصول چیست و چه کاربردی دارد . 

همانطورکه شما نیز میدانید وسایل بازی و سرگرمی از مهم ترین وسایلی هستند که چه در زمان خرید سیسمونی نوزاد و چه در زمان های دیگر ما برای نوزاد خود تهیه میکنیم . این وسایل را شاید به راحتی با نام اسباب بازی خطاب کنیم اما نباید فراموش کرد که همین وسایل ساده نقش بسیار پر رنگی در رشد و نمو نوزاد عزیز ما خواهند داشت . تشک های بازی نیز یکی از این وسایل هستند. 

این محصولات به صورت تشک های پارچه ای ابری یا غیر ابری هستند که در اطراف و بالای خود عروسک ها و جغجغه های نوزاد از آن آویزان است . زمانی که نوزادان در این فضای رنگارنگ و مهیج قرار میگیرند میتوانند تا ساعت ها سرگرم شوند . 

تشک بازی چه فایده ای برای مادر دارد ؟

شاید با خود بگویید میتوان با یک آویز تخت و قرار دادن نوزاد در تخت یا گهواره نوزاد این کار را انجام داد . اما نکته ای که باید در نظر داشته باشیم این است که برخی کودکان تبه محض اینکه پدر یا مادر از آنها فاصله میگیرند دچار ترس و بی قراری میشوند . همچنین در مواقعی مادر نیاز دارد تا کودک را در نزدیک ترین مکان به خود بگذارد تا حواسش به او باشد و خود مادر نیز به کارهای خود مشغول شود . تشک بازی این کمک را به خانواده خواهد کرد تا بتوان نوزاد را در نزدیک ترین محل به خودمان قرار دهیم تا هم کودک سرگرم شود و هم حضور پدر و مادر را احساس کند ما نیز میتوانیم با خیال راحت و اینکه مراقب او هستیم به فعالیت های خودمان مشغول شویم . 

معروف ترین تشک بازی های نوزاد کدام مدل ها هستند ؟

برند های مختلفی که اقدام به تولید این محصولات کرده اند آنها را در مدل های مختلف بسیار سرگرم کننده و جذاب ساخته و عرضه کرده اند . 

یکی از مدل های معروف تشک بازی پیانو است که به شکلی طراحی شده که دکمه های پیانو موزیکال در پایین پای نوزاد قرار میگیرد و با هر ضربه نوزاد به آنها صدا تولید میشود که نوزادان از این حالت پر سر و صدا و رنگارنگ بسیار لذت می برند . 

مدل دیگر تشک بازی خرسی است . این تشک های بازی به صورت پارچه ای و عروسکی تولید میشوند . این تشک ها نیز با صدای حاصل از آویز ها و جغجغه ها نوزاد را سرگرم خواهند کرد . 

مدل های دیگری نیز وجود دارد که میتوانید بر اساس بودجه و سلیقه خود آنها را انتخاب کنید . 

تشک بازی نوزاد را از دیجی کالا یا مادرآن بخریم ؟

قیمت تشک بازی نوزاد :

بهترین سالن های بازی و سالن های بازی

این سالن های ورزشی سرگرم کننده باعث می شوند کودک شما در طول بازی مشغول باشد.

بهترین سالن های بازی و سالن های بازی 

با ایجاد تحریک و ایمن ، این سالن های ورزشی باعث می شوند تشک بازی نوزاد  شما را در حین نگه داشتن شما راحت نگه دارد.

خواه آن را playmat ، ورزشگاه بازی یا سالن فعالیت بنامید ، ایده همان است - یک تشک با رنگ روشن و تعاملی برای زمان بازی کودک شما. آنها در اندازه ها ، شکل ها و مضامین مختلفی وجود دارند ، اما همه آنها اسباب بازی های کوچکی برای تحریک و خوشحال کردن کودک کوچک شما دارند.

آیا به نیاز دارید؟

نیاز ممکن است یک کلمه قوی باشد ، اما یک سالن فعالیت می تواند مفید باشد ساک لوازم نوزاد . بیایید با آن روبرو شویم: حتی اگر می خواستیم ، نمی توانیم نوزادانمان را 24/7 نگه داریم. تشک های فعالیت ، تندرست ها و نوسانات نقاط سرگرم کننده ای برای خنک شدن کودک شما در هنگام پاسخ دادن به تلفن ، استفاده از سرویس بهداشتی (شما باید در بعضی مواقع باشید!) یا شام درست کنید. قیمت تشک بازی نمایشگرهای متنوعی ، صدایی و متن را ارائه می دهد ، در حالی که بیشتر نوسانات و تندرست ها فقط ممکن است یک یا دو اسباب بازی مخمل خواب دار کوچک داشته باشند. و پخش های بازی برای زمان شکمی مناسب هستند ، که به نوزادان کمک می کند:

عضلات گردن و شانه آنها را تقویت می کند

توسعه مهارت های حرکتی

جلوگیری از صاف شدن پشت سر

چه زمانی به Playmat نیاز دارید؟

شما می توانید از روز اول از یک سالن ورزشی استفاده کنید ، اما نوزادان بین سه تا شش ماهگی بیشتر آن را دوست دارند. در این مرحله ، کودک شما در حال ایجاد هماهنگی دست و چشم است. چنگ زدن به خرید اینترنتی تشک بازی  اسباب بازی های آویزان تمرین خوبی است. هنگامی که کودک شما شروع به خزیدن کرد ، آنها به اسباب بازی های دیگر (به معنای واقعی کلمه!) حرکت می کنند.چگونه بهترین بازیگرهای پخش خود را انتخاب کردیم

ما هزاران خانواده بابلیستی واقعی در مورد محصولاتی که آنها را دوست دارند بیشتر از آنها خواسته ایم ، اکنون که کودک کوچک آنها رسیده است. ما محصولات برتر آنها را با ما به اشتراک گذاشتیم و تحقیق و بینش خودمان را اضافه کردیم. در اینجا گزینه‌های  که ما فکر می‌کنیم شما و کودک شما دوست خواهید داشت ، آورده شده است.

تشک بازی نوزاد را از دیجی کالا یا مادرآن بخریم ؟

انتخاب تشک بازی از دیجی کالا یا مادرآن ؟

با تمام توضیحاتی که در قسمت های بالا درباره ی تشک بازی نوزاد دادیم اگر تصمیم به خرید این محصول دارید دو راه پیش روی شماست . 

اولین راه این است که میتوانید به صورت حضوری فروشگاه های سطح شهر را بگردید تا این محصول را پیدا کرده و خریداری کنید و یا این با خرید اینترنتی از فروشگا های اینترنتی معتبر راه خود را آسانتر کنید . البته که ما نیز با توجه به شرایط موجود خرید اینترنتی را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم . 

اولین فروشگاه اینترنتی مورد بحث ما بزرگترین فروشگاه آنلاین کشور یا همان دیجی کالا است . شما میتوانید این محصول را از طریق دیجی کالا خریداری کنید البته که در حال حاضر دیجی کالا معایبی نیز در برخی گروه های کالایی دارد . اول اینکه چون بسیاری از کالا هایی که در این فروشگاه به فروش میرسد توسط سلر ها تامیین میشوند ممکن است قیمت بالاتری نسبت به سایر فروشگاه های داشته باشند . و همچنین ممکن است کمی دیر محصول را بدست شما برسانند . البته همانطور که گفتیم این موضوع شامل کالاهایی مشود که فروشنده آن خود دیجی کالا نباشد .

فروشگاه دیگری که پس از تحقیق و بررسی میتوانیم به شما معرفی کنیم فروشگاه اینترنتی مادرآن است . فروشگاه مادرآن به طور تخصصی در زمینه تامیین و عرضه محصولات مادر و نوزاد فعالیت میکند . از آنجایی که این فروشگاه مشاوره درباره ی محصولات دارد و همچنین به صورت تخصصی کار میکند و البته طبق گفته مشتریان سرعت بسیار بالایی در ارسال سفارشات دارند توانسته در این چند سال به شهرت خوبی میان خانواده هایی که سیسمونی خود را به صورت آنلاین تهیه میکنند برسد . 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز