خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک معاون منابع انسانی فولاد هرمزگان به مناسبت روز ملی منابع انسانی

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۲۸۸

کیکاووس ندایی، معان منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان در پیامی روز ملی منابع انسانی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فولاد هرمزگان ، متن این پیام به شرح زیر است:

تاثیرگذاری و نقش مهم و بی بدیل منابع انسانی به عنوان محور توسعه، پیشرفت و آبادانی تمامی جوامع بر هیچکس پوشیده نیست. منابع انسانی نه تنها سرچشمه تمامی تحولات سازمان ها بوده بلکه ارزشمند ترین سرمایه هر مجموعه ای در پیشبرد اهداف، استراتژیها و ایجاد رشد پایدار می باشد.

شرکت فولاد هرمزگان یکی از شرکتهای پیشرو و مطرح در صنعت کشور می باشد که با قریب به ۴۰۰۰ نفر اشتغال مستقیم نقش قابل توجهی در رونق و بالندگی اقتصاد کشور دارد و بی شک این دستاوردها حاصل نمی گردید مگر با پشتکار، تعهد و زحمات شبانه روزی کارکنان خدوم و سختکوش این مجموعه.

لذا اینجانب بر خود لازم می دانم این روز مهم و عزیز را که خوشبختانه با ایام مبارک ماه سراسر نور و شادی شعبان المعظم نیز مصادف گردیده است به کلیه همکاران عزیز در مجموعه شرکت فولاد هرمزگان و به ویژه همکاران محترم در معاونت منابع انسانی تبریک و تهنیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند متعال، سربلندی و موفقیت روزافزون شما عزیزان را درخواست می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز