خبرگزاری کار ایران

بهترین مارک کالسکه خارجی

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۲۴۶

کالسکه کودک یکی از مهم ترین وسایلی است که شما باید آن را در اقلام مربوط به سیسمونی بگنجانید. حمل کودک در خارج از محیط خانه با این وسیله برای شما بسیار راحت تر می شود تا جایی که بعد از مدتی بدون آن از خانه خارج شدن برای شما امکان پذیر نخواهد بود. انتخاب بهترین کالسکه کودک برای فرزندتان به عوامل مختلفی بستگی دارد. بودجه شما، نوع کاربری آن (شهری، مسافرتی، ورزشی)، سایز و سایر امکانات که ممکن است اولویت آن برای هر فردی متفاوت باشد.

نکته مهم این که لازم است همیشه لوازم کودک خود را از بهترین کیفیت ها تهیه کنید زیرا با این کار آسایش و امنیت فرزندتان را تامین و تضمین خواهید کرد و این خواسته قلبی هر پدر و مادر دلسوزی است. بسیاری از کالسکه ها امکاناتی از جمله وجود چرخ های ضد لرزش، تشک های منطبق با ارگونومی بدن کودک، پشه بند و... را فراهم می کنند که البته همه این آپشن ها بر قیمت نهایی تمام شده آن ها موثر است.

دسته بندی انواع کالسکه به تفکیک کاربرد:

  • کالسکه های شهری:  این مدل ها حجم بیشتری دارند و چرخ های بزرگ و چرخان آن ها باعث سهولت در حرکت می شود. معمولا برای راحتی کودک و همراه او، دارای فضایی برای ساک و سایر وسایل ، سایه بان و محافظ باران نیز می باشد.
  • کالسکه تاشو یا مسافرتی: این مدل ها ساده و سبک هستند. خاصیت تاشوی آن ها برای جابجایی و سفر بسیار کارآمد و راحت عمل می کند.
  • کالسکه های دوبل: این مدل ها برای دوقلوها طراحی شده و تمامی امکانات یک کالسکه شهری را دارا می باشند و طراحی آن به صورت پشت هم و یا کنار هم می باشد.
  • کالسکه های چند کاره: این کالسکه های به صورت یک تکه و یا چند تکه قابلیت استفاده به صورت کریر، صندلی ماشین و کالسکه را دارا می باشند.

بهترین مارک کالسکه خارجی

بهترین برندهای کالسکه خارجی:

بسیاری از والدین به خرید سیسمونی خارجی تاکید دارند زیرا ، برندهای شناخته شده تولید لوازم کودک آسایش و راحتی کودک شما را فراهم می آورند. ما در این مطلب لیستی از بهترین مارک خارجی کالسکه را آورده ایم:

1-      برند کولار Cullar

این برند یکی از شناخته شده ترین برندهای تولید لوازم شخصی کودک از جمله کالسکه، صندلی غذا، کریر و... است. طراحان این برند همواره از به روز ترین و خلاقانه ترین طرح ها برای ایجاد یک تجربه مثبت برای والدین و کودکان است. شعار اصلی کولار، طراحی، نوآوری و کیفیت است که به طور کامل توانسته به شعار خود در تولید محصولات با کیفیت جامه عمل بپوشاند. برند کولار یکی از برترین و با کیفیت ترین محصولات کودک را در بازارهای جهانی و ایران عرضه می کند.

2-      برند ایون فلو Evenflo

یکی دیگر از برترین برندهای تولید لوازم کودک که همواره سعی در تولید لوازمی با کیفیت، خلاقانه و متنوع را داشته برند ایون فلو است. این برند یکی از بهترین مارک های کالسکه خارجی می باشد. تمامی کالسکه های برند ایون فلو مناسب نوزادان از بدو تولد تا کودکان 4 ساله است. قابلیت تنظیم تکیه گاه کودک، چرخ های بزرگ طراحی شده، کمک فنرهای ضد لرزش ، قابلیت تا شدن سریع، ترمز پایی چرخ و سبد جادار از ویژگی های این برند محبوب است.

3-      برند گود بیبی GEOBY

برند گود بیبی یکی از کمپانی های بسیار پیشرفته و مطرح دنیا در زمینه تولید لوازم کودک از جمله صندلی کودک، کریر و... است. با استفاده از کالسکه های این برند شما می توانید از طراحی بی نظیر و صنعت پیشرفته یک طراحی حرفه ای لذت ببرید. این برند لوکس و زیبا در کشور آمریکا تولید می شود. استفاده از فوم سرد در صندلی ها که خاصیت ارگونومیک به صندلی خواهد داد و با شکل و سایز بدن کودک منطبق خواهد شد و باعث راحتی هرچه بیشتر کودک می شود. چرخ های ضد لرزش، ایمنی بالا، قابلیت تنظیم ارتفاع دست ها، قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی و تبدیل شدن به صندلی غذا بسیار کاربردی عمل کرده است.

بهترین مارک کالسکه خارجی

4-      برند چیکو Chicco

یکی دیگر از برندهای شناخته شده که در زمینه تولید وسایل کودک و نوزاد فعالیت دارد برند چیکو است. این برند شناخته شده بزرگترین کارخانه تولید لوازم کودک در اروپا را دارا می باشد. چیکو در سال 1950 توسط آقای انریکه کاتلی چیکو تاسیس شد و امروزه یکی از موفق ترین برندهای دنیا در این زمینه می باشد. این برند ایتالیایی به تعهد و طراحی های دقیق و علمی در دنیا مشهور است. عنوان می شود که در تولید کالسکه قبل از وارد شدن محصول به خط تولید تحقیقات کاملی در مورد انتخاب مواد اولیه ای که موجب آرامش هرچه بیشتر کودک شود صورت میگیرد. از انتخاب بهترین جنس و رنگ پارچه تا بهترین و باکیفیت ترین طراحی با تمامی جزئیات در طراحی کالسکه های چیکو  کمک گرفته می شود. چیکو با شناخته شده ترین محققین دنیا در زمینه های پزشکی و عملی برای سلامتی هرچه بیشتر محصولات خود همکاری دارد.بهترین مارک کالسکه خارجی

ویژگی های یک کالسکه مناسب که هر پدر و مادری باید بداند

·         ایمنی : کالسکه ای برای نوزاد خود تهیه می کنید باید کاملا موارد مربوط به ایمنی کودک را رعایت کند. داشتن کمربند ایمنی، محافظ در قسمت جلو و... از نکاتی است که باید در هنگام انتخاب کالسکه به آن توجه کنید.

·         قابلیت تا شدن سریع: در بسیاری از موارد مادر و یا همراه کودک نیاز دارد که سریعا کالسکه را تا کرده و بتواند هرچه سریع تر با کودک خود همراه شود. بنابراین وجود این آپشن در کالسکه بسیار ضروری است.

·         وجود اکسسوری های ضروری: پشه بند، فضای مناسب ساک کودک، کاور باران، چا لیوانی از مواردی است که در همراهی هرچه راحت تر شما با کودک کمک خواهد کرد.

·         قابلیت تعویض و شستشوی تشک: بعد از مدتی استفاده از کالسکه تشک آن نیاز به شستشو پیدا می کند. این کار برای حفظ سلامت هرچه بیشتر کودک نیاز است.

و در آخر نیاز است بدانید کالسکه مناسب نوزاد خود را با توجه نیاز خود، بودجه ای که برای آن کنار گذاشته اید و راحتی و ایمنی کودک انتخاب نمایید. با کمی صرف وقت و تحقیق از افراد با تجربه می توانید کالسکه مناسب کودک خود را انتخاب نمایید.

می‌توانید انواع کالسکه بچه را از سیسمونی نی نی مد www.ninimod.com تهیه کنید.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز