خبرگزاری کار ایران

ویرایش مقاله

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۱۵۹

امروزه چاپ پژوهش در قالب مقاله تبدیل به دغدغه اصلی اساتید دانشگاه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی تبدیل شده است. یکی از مهمترین دلایل ریجکت شدن مقالات انگلیسی در ژورنال های علمی، کیفیت نامناسب نگارش زبانی و گرامر آن می باشد که بیش از ۸۰ درصد محققین درگیر این موضوع  هستند چرا که ویرایش مقاله امری کاملا تخصصی است.

ویرایش مقاله مرحله ای از روند نوشتن است که در آن ویراستار تلاش می کند با کنار گذاشتن اصطلاحات نامناسب و با واضح ترکردن کلمات و جملات، خوانایی مقاله را بهبود بخشد. هر نویسنده در اولین نگارش خود نمی تواند بهترین نسخه مقاله را ارائه نماید. نویسندگان برای دستیابی به ایده های خود باید ساعت ها وقت بگذارند تا اولین پیش نویس خود را نگارش کنند. ویرایش خوب، می تواند یک مقاله متوسط را به عالی تبدیل نماید. این کار یکی از مهمترین جنبه های روند نوشتن مقاله می باشد.

ویرایش مقاله در لینگالاین

لینگالاین با همکاری با یک شرکت انگلیسی معتبر توانسته تضمین بی قید و شرط کیفیت ویرایش مقاله را برای شما تامین نماید. مسئله ای که لینگالاین را از دیگر موسسات متمایز نموده صدور گواهی ویرایش معتبر است که قابل استعلام از شرکت انگلیسی می باشد. این گواهی ویرایش نیتیو به اکسپت مقاله شما کمک شایانی خواهد کرد. دیگر نگران ویرایش مقالات خو نباشید. می توانید روی ما حساب کنید.

ما قبل از ویراستاری مقاله، آن را پیش ویرایش و پس از ویراستاری، آن را بازخوانی مجدد خواهیم کرد تا تمامی ایرادات مقاله رفع شود. بعد از انجام ویرایش مقاله، گواهی شما توسط موسسه ویرایش کننده مقاله در انگلیس صادر خواهد شد. شما می توانید بعد از ویرایش نهایی با خیال آسوده، مقاله خود را برای ژورنال مورد نظر ارسال نمایید و همچنین به همراه آن گواهی ویرایش مقاله را که دریافت نموده اید ارائه کرده تا نشان دهد مقاله شما از نظر دستوری و زبان به صورت حرفه ای ویرایش و تأیید شده است.

ویراستاران لینگالاین که مقاله شما را اصلاح و ویرایش می کنند با دقت ویژه ای انتخاب شده اند و دارای مهارت بالایی هستند. آنها علاوه بر بومی و انگلیسی زبان بودن، دارای تخصص آکادمیک در زمینه مقاله شما هستند و سالها تجربه ویرایش مقاله را دارند. شما می توانید نمونه کارها ویرایش شده ما را در وب سایت ما چک کرده تا از صحت کار ویراستاران ما اطمینان حاصل نمایید. اگر نیاز به ویراستار حرفه ای دارید می توانید مستقیما از همکاران ما که در کشور انگلیس هستند کمک بگیرید.

ویرایش مقاله

ویرایش مقاله طبق شیوه نامه ژورنال

مقاله باید طبق شیوه نامه ژورنال انجام شود. شیوه ویرایش ما مطابق با دستورالعمل ژورنال است. ما مسائل مربوط به زبان و ساختار را اصلاح می کنیم، پس دیگر نگران ریجکت شدن مقاله خود به خاطر کیفیت نامناسب نگارش زبانی نباشید. مقاله شما هم از لحاظ گرامری، هم از لحاظ واژگان و هم از نظر مفهوم بررسی مسشود . این امر توسط افراد متخصص و آشنا به رشته شما انجام خواهد شد تا از خوانایی و روان بودن مقاله شما اطمینان کامل حاصل شود.

ارتباط با ویراستار

پس از ویرایش مقاله و دریافت آن، چنانچه سوالی در مورد روند ویرایش مقاله خود داشته اید، از طریق ما با ویراستار ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را مطرح نمایید. شما می توانید سوال های خود را به دو زبان انگلیسی و فارسی ارجاع دهید تا ما آنها را ترجمه کنیم.

فایل تغییرات انجام شده ( ترکت )

به همراه فایل نهایی ویرایش یک فایل ورد دیگر هم فرستاده خواهد شد که شامل تمامی تغییراتی است که توسط ویراستار انجام شده است. این کار دو جنبه مهم دارد. یکی این که شما می توانید تغییرات را به صورت کامل مشاهده نمایید و دیگری اینکه برای شما جنبه آموزشی و یادگیری داشته باشد تا از تکرار اشتباهات نگارشی در آینده جلوگیری کند.

هزینه ویرایش مقاله              

لینگالاین با بررسی های دقیق و کارشناسانه توانسته است هزینه مقرون به صرفه ای را برای ویرایش مقاله به شما ارائه نماید. شما می توانید برای ثبت سفارش جدید خود یک کد تخفیف هم از ما دریافت نمایید. کافیست با ما در ارتباط باشید.

زمان تحویل ویرایش مقاله

زمان تحویل سفارش ویرایش مقاله برای متنی تا سقف ۲۰۰۰ هزار کلمه بین ۳ تا ۶ روز کاری می باشد و به ازای هر ۱۰۰۰ کلمه ۱ روز کاری به زمان اضافه خواهد شد.

ویرایش مقاله

موسسات ویرایش مقاله

ویرایش مقاله انگلیسی توسط موسسات معتبری مثل ادیتاژ و اناگو در خارج از کشور و با هزینه های بسیار بالا انجام میشود. علاوه بر هزینه بالا مشکلاتی همچون پرداخت بین المللی نیز مزید بر علت میشود. ویرایش مقاله لینگالاین این امکان را برای محققین داخلی فراهم آورده تا با پرداخت هزینه ای مناسب، یک ویرایش مقاله با کیفیت و با گواهی ویرایش معتبر از کشور انگلیس دریافت کنند. علاوه بر این، ویرایش مقالات انگلیسی لینگالاین دارای ضمانت و گارانتی کیفیت نیز میباشد و اصلاحات زبانی مورد نظر ژورنال به رایگان انجام خواهد شد. یک سرویس ویرایش مقالات انگلیسی معتبر میتواند به پذیرش مقاله انگلیسی شما کمک شایانی کند.

سایر عوامل موثر در پذیرش مقاله انگلیسی

علاوه بر ویرایش انگلیسی، میزان تشابه متنی یا سرقت علمی مقاله نیز یکی از مواردی است که حتما باید پیش از سابمیت مقاله به مجله در نظر گرفته شود. مقاله‌ای که توسط داوران مورد بررسی قرار بگیرد و سرقت ادبی در آن مشاهده شود، ریجکت خواهد شد. کپی کردن نظرات دیگران و عدم ذکر منبع باعث می‌شود که مقالات علمی در داوری ها مورد تایید قرار نگیرند. بررسی سرقت ادبی مقالات و متون انگلیسی نیز یکی از خدماتی است که موسسه لینگالاین در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز