خبرگزاری کار ایران

راحت دارو چگونه می تواند به شما در مقابله با کرونا کمک کند؟

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۶۲۳

گسترش ویروس کرونا همچنان بر زندگی مردم در سراسر جهان تأثیر می‌گذارد. سبک زندگی جدید ما که مطابق با قوانین جدید همچون طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و حتی در مواردی قرنطینه خانگی است؛ چگونگی کار، چگونگی زندگی و چگونگی مراقبت از خود و عزیزانمان را به چالش می‌کشد.

تیم راحت دارو در این شرایط به کمک شما آمده است و بسیار تلاش می‌کند تا در این زمان بحرانی بتوانید سلامت خود را مدیریت کنید.

اکنون بیش از همیشه به یک دوست نیاز دارید!

افزودن یک دوست، یک عضو خانواده و یا حتی یک پرستار که برنامه دارویی خود را با او  به اشتراک بگذارید، با وجود راحت دارو بسیار آسان است. در صورتی که شما مصرف داروهایتان را فراموش کنید (پس از چندین هشدار از اپلیکیشن راحت دارو)، ما اعلان‌های فراموشی دارو را به دوستان شما ارسال می‌کنیم و این باعث می‌شود که آنها به شما یادآوری کنند که داروهای خود را استفاده کنید.

با ما در ارتباط باشید و پشتیبانی شوید!

پس اجازه ندهید که طرح فاصله گذاری اجتماعی شما را از پشتیبانی مورد نیازتان دور کند. توسعه دهندگان راحت دارو شبکه حمایت از شما را گسترش داده و خانواده و دوستانتان را با برنامه دارویی‌تان ارتباط می‌دهند. دوستان و اطرافیان شما به‌روز‌رسانی‌های دارویی شما و پی‌گیری نیازهای شما را دریافت خواهند کرد. برای کمک به شما در این بحران، ما در حال حاضر گزینه اضافه کردن تعداد نامحدودی از دوستان را به همه کاربران ارائه می‌دهیم. در اینجا نحوه افزودن دوستان آورده شده است.

راحت دارو چگونه می تواند به شما در مقابله با کرونا کمک کند؟

 

داروهای خود را از خانه مدیریت کنید.

ماندن در خانه شما را ملزم به داشتن عادات جدیدی برای مدیریت موثر داروهای خود می‌کند. مهم ترین نکته این است که حتما برای مصرف و تهیه داروهای خود برنامه‌ریزی داشته باشید و از خدمات آنلاین برای این کار استفاده کنید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده‌اید، ما شما را تشویق می‌کنیم تا از یادآوری‌های "هشدار اتمام دارو" اپلیکیشن راحت دارو برای برنامه ریزی بهتر مدیریت داروهای خود استفاده کنید. استفاده از یادآور هشدار اتمام داروی اپلیکیشن راحت دارو، به شما این فرصت را می‌دهد تا زمان بیشتری برای دریافت داروهای خود قبل از اتمام داروها داشته باشید.

برای خرید لوازم بهداشتی و آرایشی خود از خانه بیرون نروید!

مخصوص این ایام و برای حفظ سلامتی شما، برای کاربران ما در تهران، خدمت ویژه خرید محصولات آرایشی و بهداشتی از داروخانه‌های سطح شهر تهران در وبسایت راحت دارو فراهم شده است و به زودی امکان استعلام نسخه از داروخانه‌ها و خرید دارو با نسخه از آن‌ها نیز برای کاربران راحت دارو فراهم می‌شود. در حال حاضر می‌توانید لوازم بهداشتی و آرایشی مدنظر خود را از داروخانه‌ها تهیه و در صورت ناراضی بودن از خرید خود آن را بدون پرداخت جریمه استرداد کنید.

معیارهای سلامتی خود را کنترل کنید.

نظارت بر وضعیت جسمی و روحی شما توسط خودتان می‌تواند به پزشکتان کمک کند تا سلامت شما را بهتر مدیریت کند. سلامتی خود را با اندازه‌گیری‌های منظم علائم حیاتی مانند فشار خون، قند خون، دمای بدنتان و ثبت و کنترل به کمک برنامه کاربردی راحت‌دارو کنترل کنید. با ارسال گزارش سلامتی چند دوره خود به پزشکتان می‌توانید مدیر سلامتی خود باشید.

فعال بودن از نظر جسمی و روحی مهم است.

در این بحران و تحت قانون فاصله گذاری اجتماعی، مهم است که بدن و ذهن خود را فعال نگه دارید. برای این کار با جست و جو در اپلیکیشن کافه بازار، اپلیکیشن‌های تمرین در خانه، ویزیت آنلاین، یوگا، بازی ها و معماها را جستجو کنید و از آنها برای مدیریت سلامتی خودتان کمک بگیرید. اکنون زمان بسیار خوبی برای یادگیری یک مهارت جدید یا پیدا کردن یک سرگرمی است.

با آرزوی سلامتی برای شما و کسانی که به آن‌ها عشق می‌ورزید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز