خبرگزاری کار ایران

«گنجین» نخستین صندوق سرمایه‌گذاری مبتنی بر صدور و ابطال که در بازار فرابورس ایران قابل معامله شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۸۸۶

نخستین صندوق سرمایه‌گذاری مبتنی بر صدور و ابطال که در بازار فرابورس ایران با گنجین قابل معامله شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، صندوق گنجینه یکم آوید با نماد "گنجین " در روز یکشنبه ۳۱ فروردین مطابق با اطلاعیه شرکت فرابورس ایران به شماره ۱۸۳۳/الف/۹۹ مورخ ۲۷/۰۱/۱۳۹۹، قابل معامله خواهد بود. نوع این صندوق طبق مجمع مورخ ۴ دی ماه ۱۳۹۸، از مبتنی بر صدور و ابطال به قابل معامله بادرآمد ثابت (بدون تقسیم سود)، تغییر یافت و اساسنامه و امیدنامه جدید آن در سازمان بورس و اوراق بهادار و اداره ثبت شرکت ها به تصویب رسید. حداقل سرمایه این صندوق ۱۰۰ میلیارد ریال و سقف آن ۱۰۰۰ میلیارد ریال می‎باشد. ارزش اسمی هر واحد این صندوق ۱۰.۰۰۰ ریال می‎باشد.

صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت "گنجینه یکم آوید"  در تاریخ ۰۹/۱۱/۱۳۹۵ تحت شماره ۴۰۸۱۲ نزد اداره ثبت شرکت‌ها و در تاریخ ۱۵/۰۱/۱۳۹۶ تحت شماره ۱۱۴۹۹ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت رسیده است. مدیر و بازارگردان این صندوق "شرکت تامین سرمایه امین"،متولی آن "موسسه حسابرسی هوشیار ممیز "و حسابرس آن "موسسسه حسابرسی دش و همکاران" می‌باشد. قیمت روزانه خرید بازارگردان برابر با قیمت ابطال صندوق خواهد بود و حداقل معاملات روزانه بازارگردان برابر با ۵۰۰.۰۰۰ واحد سرمایه گذاری است. از این جهت سرمایه گذاران با اطمینان بالایی از نقد شوندگی سرمایه گذاری خود می‌توانند به خرید واحدها اقدام نمایند.

سود سرمایه گذاری در صندوق گنجینه یکم آوید از اختلاف قیمت تمام شده خرید واحدهای صندوق و قیمت روز آن ناشی شده و صندوق به شکل دوره ای پرداخت سود ندارد و بازدهی کسب شده صندوق به شکل تجمیعی به ارزش روز هر واحد صندوق افزوده می‌شود. سرمایه گذاران با سرمایه گذاری در این صندوق می‌توانند از مزایای بازدهی ناشی از سرمایه گذاری مجدد سودهای تحصیل شده بهره‌مند گردند.

معاملات ثانویه واحدهای صندوق گنجینه یکم آوید از طریق فرابورس ایران و با مراجعه به شرکت‌های کارگزاری و هم‌چنین از طریق سیستم معاملات بر خط امکان‌پذیر است. سفارشات خرید باید مضربی از ۱۰ واحد درسامانه معاملات وارد شود و هم‌چنین عملیات تسویه و پایاپای صندوق به صورت T+۱ صورت می‌پذیرد. 

فعالان بازار سرمایه می‌توانند در زمان انتظار برای دسترسی به فرصت‌های سرمایه‌گذاری مد نظر، با خرید واحدهای صندوق گنجینه یکم آوید از سود رقابتی و تقریبا بدون ریسک برخوردار شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای صندوق به آدرس www.ganjinehavid۱.com  مراجعه نمایید و یا با شماره تماس ۰۲۱-۴۳۶۹۲۲۷۶-۲۸۹ تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز