خبرگزاری کار ایران

تاثیر اجاره خودرو بر کاهش احتمال ابتلا به ویروس کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۶۶۷

با توجه به شیوع روزافزون ویروس کرونا یکی از دغدغه های همه ما مسئله حمل و نقل است. درست است که شعار این روزهای همه واحدهای پیشگیری از کرونا  "در خانه بمانیم است"  اما واقعا در برخی مواقع تردد درون شهری و بین شهری اجتناب ناپذیر است!

واقعا چه باید کرد؟ این روزها هر شخص، هر نهاد و سازمان، هر گروه و  هرخانواده باید از خودش بپرسد از من چه کاری ساخته است تا این معضل را سریعتر پشت سر بگذاریم. انصافا در این روزها خیلی از گروه ها دغدغه مند فعالیت می کنند تا بار روانی مردم خود را کاهش دهند.

اخیرا با یکی از شرکت‌های اجاره خودرو به نام حامی رنت آشنا شدیم. این گروه معتقد هستند که بیشترین ترس مردم را در هنگام تردد حس کرده اند و برای همین در این زمینه وظیفه شهروندی و اجتماعی خود را ایفا می کنند.

 این شرکت کاملا خلاقانه شهروندان را به 3 گروه تقسیم کرده است تا برای هر گروه مختص به شرایطشان ایفای نقش کنند.

گروه اول: کسانی که خودروی شخصی دارند

  • با توجه به اینکه تعداد این گروه کم نیست و شاید بتوان گفت این گروه از جمله ایمن ترین ها هستند. اما مشکلاتی پیش رو دارند مثلا اینکه شاید بعد از استفاده از ماشین شخصی بتوان درها، دنده، فرمان و ... قسمتهای اینچنینی را با الکل و شوینده ضدعفونی کرد ولی در واقع صندلیها و فضای داخلی ماشین را نمیتوان به درستی ضدعفونی کرد و اینگونه خطر نزدیک میشود. اما این شرکت ماشینهای خود را قبل از مصرف و تحویل به اجاره کننده به طور کامل و با سیستم حرفه ای ضدعفونی کامل می کند و پس از تحویل هم کار به همین نحو انجام میشود و کاملا درصد روبه رویی با خطر درون ماشین به صفر خواهد رسید. از این رو شاید اجاره خودرو راهکار بهتری نسبت به استفاده از ماشین شخصی باشد.
  •  وقتی از ماشین شخصی استفاده می کنیم قطعا به تعمیرگاه، کارواش و قطعات یدکی نیاز پیدا خواهیم کرد که همه اینها یعنی مواجهه با خطر ویروس کرونا! اما این شرکت خوشبختانه شما را از مراجعه به این مراکز بی نیاز می کند و ماشین صددرصد سلامت و تمیز تحویل خواهید گرفت.

تاثیر اجاره خودرو بر کاهش احتمال ابتلا به ویروس کرونا

گروه دوم: کسانی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنند.

این گروه که با مترو، اتوبوس و تاکسی تردد می کنند، شاید بیشترین بار روانی را تحمل می کنند و در صورت کوچکترین غفلتی در معرض خطر قرار می گیرند. برای همین این شرکت تخفیف خیلی خوبی برای اجاره خودروهای خود در نظر گرفته است تا این گروه مخصوصا زمانی که خانوادگی و گروهی از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده می کنند، بتوانند خودرو اجاره کنند و با خیال راحت به کارهای واجب خود برسند. شاید گزینه اجاره ماشین بدون راننده برای همکارانی که این روزها مجبور به حضور در محل کار خود هستند و با یکدیگر هم مسیراند پیشنهادی خوبی باشد.

گروه سوم: کسانی که برای انجام کار مهمی ناچار به مسافرت شدند

  • این گروه معمولا کسانی هستند که با اجبار شرایط کاری این روزها سفر می کنند. با توجه به کاهش و لغو برخی پروازها بنا به دلایلی که در گروه اول ذکر کردیم اجاره خودرو برای سفر بهتر از استفاده از وسیله نقلیه شخصی است.
  • اگر مقصد جایی است که پروازهایش برقرار است هم احتمالا هنگام رسیدن به فرودگاه استرس از راه خواهد رسید چرا که استفاده از تاکسی اینترنتی و تاکسی فرودگاه باز هم فکر شما را درگیر خواهد کرد که آیا تمام موارد بهداشتی به خوبی رعایت شده اند یا نه. البته که در همین جا به شما یادآور می شویم که حتما رانندگان عزیز این تاکسی ها هم برای کاهش ریسک آلودگی خود و مسافرانشان همه موارد را به درستی رعایت می کنند و مشکلی نخواهد بود اما اگر شما از جمله افرادی هستید که باز هم نگرانید، اجاره خودرو جلوی درب فرودگاه بهترین گزینه برای  شما است و هر کجا که شما صلاح بدانید خودرو از شما تحویل گرفته خواهد شد.

تاثیر اجاره خودرو بر کاهش احتمال ابتلا به ویروس کرونا

با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر زنده ماندن این ویروس تا چند ساعت در هوا حتی پیاده رو ها هم امن نیست و این شرکت برای اینکه تمام شهروندان را بتواند تحت پوشش قرار دهد تخفیف های خیلی خوبی برای خودروهای خود در نظر گرفته است.

شنیدن این خدمات، مختص روزهای سخت و دلهره آور موجب دلگرمی است و خوشبختانه کم نیستند شرکتهایی که دغدغه مند در این روزها به همنوعان خود خدمات می دهند.

 

 در پایان توصیه ما به شما این است :

اول اینکه در خانه بمانید و فقط برای موارد واقعا ضروری از منزل خارج شوید.

دوم : در صورت لزوم خروج از خانه حتی الامکان با راهکارهای این چنینی درصد خطر برای خود و اطرافیانتان را کاهش دهید.

در صورت نیاز به خدمات شرکت اجاره خودرو و مشاهده تعرفه ها وارد صفحه لیست قیمت اجاره خودرو شوید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز