خبرگزاری کار ایران

رمز موفقیت مایکل شوماخر؛ وقتی دیگران ترمز می‌گیرند، من گاز می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۹۰۸

امروزه ، تقریبا همه ی افراد بیشتر زمان خودشان را در اینترنت و فضای دیجیتال صرف میکنند . یکی از بهترین و ساده ترین استراتژی های کسب و کارها در این است که از آفلاین به سمت آنلاین حرکت کنند.

در دوران کرونا و قرنطینه، زمان آنلاین بودن افراد نسبت به گذشته دوبرابر شده و فروشگاه های اینترنتی بیشتری سود رو در این دوران برده اند.

در این زمان بحران ، کسب و کارهای اینترنتی اگر راه درستی در پیش بگیرند بیشتر از همیشه رونق پیدا میکنند ، لذا زمان آن رسیده دستی به سر و روی کسب و کار خود بکشید و گاز دهید ، زمانی که همه از این اوضاع  ناراضی هستند و شکایت میکنند ، شما کسب و کار آنلاین خودتون روراه با راه اندازی سایت و اپلیکیشن رونق بدید .

این روزها راه اندازی فروشگاه اینترنتی و اپلیکیشن  شاید همه ی ماجرا نباشد ، شاید تنها با این کار نتوانید به فروش برسید، برای تجربه ی فروشی موفق ما به شما آموزش دیجیتال مارکتینگ رو پیشنهاد میکنیم.

دیجیتال مارکتینگ به ضرورتی برای کسب و کارهای امروزی بدل شده و ظرفیت زیادی برای جذب مخاظبین به همراه دارد . در این دوره کرونا که وقت بیشتری داریم بهتر است برای آموزش و یادگیری زمان بگذاریم .

خبر خوب اینکه با شرکت در این دوره یک وب سایت، اپلیکیشن و هاست به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

 تا دغدغه ای برای بستر راه اندازی کسب و کار اینترنتی نداشته باشید و برید سراغ اصل ماجرا اونجا که با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ کاربر به سایتتون بکشونید و اونو تبدیل به خریدار کنید.

نکته ی مهم اینکه این دوره ششم ما هست و قبل از شما کلی دانشجوی موفق داشتیم که کسب و کارهاشون رو راه انداختند و به خروجی رسیدند که میتونید از لیست دانشجویان آغازینو چک کنید.

با توجه به شیوع این ویروس ،اخلالی نیز در سیستم آموزشی کشورنیز ایجاد شده و همه ی دوره ها بصورت آنلاین برگزار می گردند از همین رو دوره ی آغازینو نیز کلاسهای خود را آنلاین کرده تا دانشجویان بتوانند به راحتی و به دور از استرس حضور پیدا کنند .

مزیت های دوره آغازینو

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز