خبرگزاری کار ایران

آشنایی با گروه آموزشی انتشاراتی وی سی وی

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۴۸۲

مصاحبه با جناب آقای مهدی تابش پور مدیرِ گروه انتشاراتی، آموزشی وی سی وی، ارایه کننده سیستم مدرن آموزش انگلیسی به کودکان، نوجوانان و بزرگسالان

سلام استاد لطفا وی سی وی را به طور مختصر معرفی کنید.

سلام، وی سی وی و یا VCV English یک برند ثبت شده و دارای پروانه رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. وی سی وی مجموعه کتاب و سیستم انحصاری و هیبرید آموزش زبان انگلیسی به کودکان، نوجوانان و بزرگسالان است و برای اولین بار در ایران شیوه ای مدرن و انحصاری برای آموزش انگلیسی به همه سنین را ارایه کرده است که از تمام پیشرفت ها و دستاوردهای علمی بهره می برد و همزمان با شرایط آموزشی در ایران نیز هماهنگ می باشد. در نتیجه با وی سی وی، پیشرفته ترین دستاوردهای آموزشی روزِ دنیا در دسترس ایرانیان قرار گرفته و یادگیری انگلیسی برای همه با هر شرایط سنی و تحصیلی ممکن شده است.

بفرمایید یادگیری انگلیسی در روش شما به چه صورت می باشد؟ از راه دور است یا نیاز به حضور در کلاس دارد؟

ابتدا باید متذکر شوم یادگیری یک زبان متفاوت از دیگر یادگیری ها است. یادگیری زبان خارجی زمان بر می باشد و شرکت در کلاس های آموزشی اجتناب ناپذیر است. بنابراین یادگیری انگلیسی از طریق حضور در کلاس و منابع آموزشیِ معتبر، سیستماتیک و مبتنی بر روش های علمی و اصولی ممکن می شود (البته استثناهایی هم هست از جمله یادگیری در محیط انگلیسی زبان و یادگیری در کودکان). از این رو اعتقادی به آموزش از راه دور ندارم. وی سی وی ارایه کننده کتاب و سیستم آموزشی به آموزشگاه های زبان و موسسات آموزشی معتبر در سراسر کشور می باشد و کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می توانند به نزدیک ترین نمایندگی وی سی وی در شهر خود مراجعه کنند و یادگیری با این شیوه را شروع کنند.

آشنایی با گروه آموزشی انتشاراتی وی سی وی

یادگیری زبان های خارجی به ویژه زبان انگلیسی در تمام جنبه های زندگی ما منعکس شده است، به نظر جنابعالی مهمترین دلایل و اهمیت یادگیری انگلیسی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، چیست؟

دلایل واضح و آشکار هستند با این وجود توضیح کوتاهی را ارایه می کنم. اولین و مهمترین دلیلی که استفاده از خدمات آموزش انگلیسی را تحت نظارت یک آموزشگاه زبان معتبر و استاندارد توجیه می کند این است که امروزه انگلیسی یک زبان بین المللی است، هر کسی نیاز به یادگیری آنرا احساس می کند، زبانی است که از فرهنگ ها و مرزها گذشته است و دانستن آن درهای جدیدی را برای ما می گشاید، سبب دستیابی به شغل بهتر، زندگی راحت تر و مهمتر از همه دسترسی به دانش و علوم نوین می شود. آموزش انگلیسی به کودکان، نوجوانان و بزرگسالان مهم است چرا که زبان انگلیسی، جایگاه بالایی در، مراودات، مسافرت، تحصیل و تجارت بین المللی دارد. همه ما متوجه شده ایم که اغلب منابع علمی و سرگرمی همگی به انگلیسی هستند. همچنین یادگیری انگلیسی فرصت را برای ما فراهم می کند تا به منابع اینترنتی، که اغلب به انگلیسی هستند، دسترسی پیدا کنیم. علاوه بر فواید بیشماری که یادگیری انگیسی برای ما به ارمغان می آورد جالب است بدانید که یادگیری زبانِ دوم برای سلامتی ما نیز مفید است. تحقیقات علمی نشان داده است یادگیری زبانِ دوم سبب جلوگیری از آلزایمر می شود، به تقویت مغز کمک می کند و روند پیر شدن را کند می کند.

اهمیت و نیاز به یادگیری زبان را همه می دانند ولی نکته مهم اینجاست که در کشور ما از این نیاز به شدت استفاده تجاری می شود و متاسفانه برخی از آموزش ها غیر اصولی و بدون نتیجه هستند هر چند ممکن است بزرگ و پر رنگ و لعاب تبلیغ شوند.

خدمات وی سی وی چیست؟ ویژگی های آن و نحوه یادگیری انگلیسی از طریق این سیستم چگونه است؟

VCV English یک سیستم آموزش زبان انگلیسی است و در برگیرنده ی مجموعه کتب چند جلدی برای آموزش انگلیسی به کودکان، نوجوانان، و بزرگسالان می باشد. موسسات زبان می توانند با استفاده از این سیستم، تمامی مشکلات و دغدغه های خود را رفع کرده و از خدمات و امکانات متنوعی بهره مند گردند. با وی سی وی، زبان آموزان انگلیسی را به خوبی، سریع و واقعی یاد می گیرند، با علاقه و انگیزه، ترم ها را یکی پس از دیگری ادامه می دهند، و مهمتر اینکه از یادگیری انگلیسی لذت می برند. در وی سی وی آموزش هیبرید است، یعنی ترکیبی از آموزش حضوری و آنلاین بوده و توسط سایت و اپلیکیشن پشتیبانی و همراهی می شود. از طریق این سایت، خدمات متنوعی به آموزشگاه ها، مدرسین، و زبان آموزان ارایه شده و از این طریق آموزشگاه و خانه به هم وصل می شوند. سرعت و کیفیتِ یادگیری، شگفت انگیز خواهد بود. علاوه بر کلاس های حضوری و در موازات آنها، کلاس های آنلاین (کاملا تخصصی و پیشرفته) نیز تشکیل می شود. ایده کلاسِ آنلاین در کنار کلاس حضوری بسیار مهم و تاثیر گذار است و سبب افزایش محسوس راندمان آموزشی می شود. وی سی وی، یادگیری انگلیسی را راحت، سریع و لذت بخش می کند و اعتماد به نفس زبان آموزان را بالا می برد. یکی از ویژگی های مهم VCV آموزش از طریق ویدیو است. از همان ابتدا، آموزش و یادگیری با تماشای کلیپ های ویدیویی همراه است (هر جلسه چندین کلیپ) و از همان ابتدا، حتی اولین جلسه، زبان آموزان درگروه های دو یا چند نفره یادگیری های خود را تمرین کرده و آنها را در شرایط واقعی بکار گرفته و مکالمه می سازند. برای آموزش از موسیقی نیز به خوبی استفاده شده است. یادگیری صرفا محدود به کلاس نیست و به خارج از کلاس گسترش می یابد (آموزش هیبرید). پس ازکلاس، زبان آموزان تکالیف تعیین شده درکتابِ منزل (Home Book) را از طریق وب سایت یا اپلیکیشن انجام می دهند. وب سایت عملکرد و پیشرفت هر زبان آموز را رصد کرده و گزارش های لازم را به مدرس منتقل می کند. تکلیف منزل واضح، به اندازه، موثر و لذت بخش است. در وی سی وی نقش مدرسین نیز دیده شده است. آموزش های لازم به مدرسین داده می شود. در یک کلام باید گفت وی سی وی صفر تا صد آموزش انگلیسی را پیش بینی کرده است، از جمله: منابع آموزشی شامل تمامی سطوح کاملا مبتدی تا پیشرفته می باشد، کتاب راهنمای مدرسین بسیار جامع و مدرن است، تمامی امکانات مورد نیاز مدرس، زبان آموز و آموزشگاه تدارک دیده شده است، پکیج امتحانات کامل است، همه نمایندگی ها از سیستم یکپارچه و استاندارد استفاده می کنند، بر عملکرد آموزشگاه ها نظارت می شود، گواهینامه پایان دوره کشوری ارایه می شود، و فستیوال و مسابقات استانی و کشوری برگزار می شود.

در نتیجه گیری عرض می کنم که تمامی آنچه را از یک آموزشگاه استاندارد و باکیفیت انتظار دارید در نمایندگی های وی سی وی در سراسر کشور وجود دارد. هر یک از نمایندگی های وی سی وی به عنوان یک مرکز جامع و تخصصی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، بهترین بستر را در این زمینه فراهم کرده است. با خدمات این مراکز، دیگر لازم نیست نگران انبوه کتاب ها و شیوه های بی کیفیت باشید. ضمنا پیشنهاد می کنم برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت vcv به آدرس www.vcv.ir  مراجعه فرمایید.

دیگر آموزشگاه های زبان و موسسات آموزشی چگونه می توانند از خدمات وی سی وی بهره مند شوند؟

وی سی وی از بین آموزشگاه های فعال و معتبر که شرایط لازم را داشته باشند نماینده رسمی می پذیرد. واجدین شرایط می توانند به سایت وی سی وی مراجعه کنند و یا با شماره های زیر تماس بگیرند:

021-28111300 و 22227891-021

www.vcv.ir

ضمنا شاید اینستاگرام ما نیز بتواند بخشی از خدمات را معرفی کند:

https://www.instagram.com/vcvenglish/

بسیار عالی، امیدوارم خدمات آموزشی وی سی وی موجب پیشرفت کشور عزیز ما بشه و شاهد موفقیت های بیشتر باشیم.

متشکرم، خدا نگهدار.

آشنایی با گروه آموزشی انتشاراتی وی سی وی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز