خبرگزاری کار ایران

یادگیری در خانه با یک برنامه مطالعاتی خوب

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۲۱۳

یکی از دغدغه‌های این روزهای والدین، دانش آموزان و معلمان، درس‌های عقب افتاده‌ی دانش آموزان است. این موضوع که حجم باقی ماندۀ درس‌ها تا آخر سال تحصیلی چگونه جبران خواهند شد، سوالی است در ذهن تمام دانش آموزان.

اما برنامۀ مناسب در این دوران چیست؟

همان‌طور که می‌دانید بعضی از مدارس در این دورۀ تعطیلات، که افراد برای پیشگیری از شیوع بیماری تا حد ممکن نباید از منزل خارج شوند، با برگزاری کلاس‌های آنلاین برای دانش آموزان مدارس خود تا حدودی این عقب افتادگی را جبران کرده و فضای جدیدی را برای یادگیریِ دانش آموزان فراهم می‌کنند. توجه به این نکته ضروری است که ایجاد تنوع و استفاده از ابزارهای به روز برای آموزش می‌تواند بازدهی را در افراد افزایش دهد. پس برگزاری کلاس‌های آنلاین از مزیت‌های قابل توجهی برخوردار است، به خصوص که در این کلاس‌ها امکان پرسش و پاسخ با مدرس نیز فراهم است.

اما سایر دانش آموزان چه باید بکنند؟ آیا لازم است که آنها نیز به تدریج مطالب درسی را یاد بگیرند؟ یا تنها با مرور مطالب درسی گذشته از فراموشی آنها و دور ماندن از فضای درس و یادگیری جلوگیری کنند؟

چگونه از این فرصت به وجود آمده استفاده کنند و به طور صحیح برای خود یک برنامه مطالعاتی خوب تدوین کنند؟

اگر مشاورین و معلمان مدرسۀ شما برای این بازه زمانی که در منزل هستید و به مدرسه نمی‌روید برنامه خاصی به شما ارائه داده‌اند که کار برای شما بسیار ساده‌تر شده است.

اما اگر شما برنامه‌ای ندارید جای نگرانی نیست.  مشاوران تحصیلی خوبی در این دوران می‌توانند با تمرکز و دقت برنامه درسی دقیقی را در اختیارتان قرار دهند. برنامه‌ای که بتوانید به راحتی هم درس‌ها و مطالب گذشته را مرور کنید و هم با مطالب جدید آشنا شوید.

فقط این نکتۀ مهم را فراموش نکنید که کتاب‌هایتان را در این زمان تعطیلات کنار نگذارید. شما هم مثل همۀ دوستان و هم کلاسی‌هایتان برای رسیدن به موقعیت دلخواه خود تلاش کنید و حتما ویدیوهای مشاوره‌ای سایت میم را مشاهده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز