خبرگزاری کار ایران

خرید بذر با کیفیت تضمین رویش محصول مرغوب

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۹۳۵

خرید بذر باکیفیت و استفاده از آن ضامن برداشت محصول سالم و مرغوب خواهد بود. فروشگاه اینترنتی بذرکو سالهاست با فروش انواع بذر ارگانیک، بذر صیفی جات بذر گل ها و بذر گیاهان زینتی این افتخار را دارد. محصولات با کیفیت و قابل اعتماد را با نازلترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه نماید.

خرید بذر با کیفیت تضمین رویش محصول مرغوب

بذر به دانه یا هر قسمتی از گیاه همچون: ساقه، برگ، پیاز، ریشه و یا... اطلاق می شود، که برای پرورش گیاهان و تکثیر آنها در باغبانی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. خرید بذر با کیفیت از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است. زیرا صاحبان اراضی و باغات چنانچه خواهان آن هستند، که حاصل تلاش و زحمت طولانی مدت آنها از بین نرود.

حتما باید هنگام خرید بذر دقت لازم را به خرج دهند، تا محصولات مطلوب و با کیفیت تولید کنند. اگرچه با کمک یک نوع بذر معمولی می توان یک مزرعه، گلخانه، باغ و یا هر اراضی حاصلخیز دیگر را به زیر کشت برد، اما خرید بذر باکیفیت و استفاده از آن ضامن برداشت محصول مطلوب، سالم و مرغوب خواهد بود. با این تفاسیر ممکن است این سوال برای شما مطرح شود، که چرا صاحبان اراضی حتما باید از بذر با کیفیت استفاده کرده و در هنگام خرید بذر حساسیت و دقت لازم را داشته باشند؟ بذرها بر اساس تعاریف علمی واحدی از بافت گیاه محسوب می شوند، که زمینه ی رشد، ظهور و یا ایجاد یک گیاه جدید را فراهم می کنند.

با توجه به این تعریف بذر عامل اصلی و کلیدی رویش و ایجاد محصول می باشد. این محصول می تواند؛ گل، گیاه، چمن، صیفی جات و... باشد. پس صاحبان اراضی با خرید بذر ارگانیک و با کیفیت شرایط رویش و ایجاد محصول ارگانیک و عالی را ایجاد می کنند.

خرید بذر در انواع مختلف

خرید بذر در انواع مختلفی همچون: خرید بذر گوجه فرنگی، انواع بادمجان، خیار، بامیه، هویج، انواع سبزیجات، بذر گل های زینتی و... صورت می گیرد. که کیفیت خوب بذر در همه ی انواع آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا همانطور که ذکر شد، بذرها سهم عمده ای در پرورش محصول و رشد آن دارند. به عنوان نمونه؛ شما با خرید بذر گل مرغوب و کاشت آن می توانید، در همان روزهای اول کشت این اطمینان را داشته باشید، که گل هایی زیبا، مرغوب و با طول عمر مناسب از آنها خواهد رویید.

اما اهمیت خرید بذر تنها به بذر انواع گل محدود نمی شود، بلکه خرید بذر صیفی جات با کیفیت عالی نیز جهت پرورش انواع صیفی جات سالم، خوش طعم و پر آب ضروری می باشد. تا محصول دهی اراضی شما به صورت تضمین شده سالم و مطلوب باشد. شاید جالب باشد بدانید، که بنگاه های تولید بذر با توجه به شرایط کنونی بذرهای مختلفی را با کیفیت های متفاوت تولید میکنند که هر کدام ویژگی ها و طرفداران خود را دارند. به عنوان نمونه: بذرهای کم بازده و با کیفیت، بذرهای پر بازده و با کیفیت، بذرهای پا کوتاه و یا پا بلند، بذرهای ارگانیک و...

خرید بذر با کیفیت تضمین رویش محصول مرغوب

خرید بذر مناسب موجب افزایش باردهی محصول می شود

خرید بذر مناسب و افزایش سرعت محصول دهی

بذرها انقلاب عظیمی در صنعت کشاورزی و باغداری ایجاد کرده اند. زیرا موجب تولید محصولات بیشتر و روز افزون نه تنها در ایران بلکه در تمام نقاط دنیا شده اند. در روزگاری که جمعیت جهان هر ساله رو به افزایش است و نیاز به مواد غذایی روند صعودی پیدا کرده است. انواع بذرها نقش اساسی در تامین مواد غذایی اعم از دانه ها، صیفی جات و... ایفا می کنند. در همین راستا تهیه، تشخیص و خرید بذر با کیفیت می تواند، برای صاحبان اراضی جهت تولید محصولات بیشتر، با کیفیت و سالم امری کلیدی باشد. همچنین خرید بذر خوب و با کیفیت می تواند به صاحبان اراضی کمک کند، تا نه تنها از محصولات مطلوب و سالم بهره مند شوند بلکه، روند رشد محصولات خود را افزایش دهند. زیرا یک بذر خوب و سالم رشد طبیعی مناسبی داشته و رشد آن تا به ثمر رسیدن کامل محصول متوقف نمی شود.  به علاوه خرید بذر با کیفیت موجب می شود، محصولات از آفت ها و بیماری ها مصون بمانند و به حداکثر بازدهی خود برسند. اما یک بذر خوب چه ویژگی هایی دارد؟ و به هنگام خرید بذر باید به چه نکاتی توجه کرد؟ برای پاسخ به این سوال ها تا پایان متن با ما همراه باشید.

خرید بذر با کیفیت تضمین رویش محصول مرغوب

خرید بذر با کیفیت موجب رویش سریع محصول می شود

خرید بذر با کیفیت و ویژگی های آن

جهت پی بردن به کیفیت بذر قبل از کشت و یا خرید بذر بهتر است، که به قوه ی نامیه ی آن که بر روی برچسب حاوی اطلاعات بذر ثبت شده است توجه شود. قوه ی نامیه را بر حسب درصد بیان می کنند. و درصد قوه ی نامیه ی بذر در آزمایشگاه های معتبر تعیین خواهد شد. به عبارتی قوه ی نامیه به معنی توانایی جوانه زنی و رویش طبیعی بذر است. وزن و سن بذرها تاثیر مستقیمی بر درصد قوه ی نامیه دارند. به عبارتی هرچه بذرها درشت تر و سالم تر باشند، کیفیت محصول به عمل آمده بهتر خواهد بود. و همچنین هرچه سن بذر ها کمتر باشد، محصول ها مرغوبیت بیشتری خواهند داشت. لازم است بدانید، که سن بذر به فاصله ی برداشت تا افشاندن دوباره همان بذر اطلاق می شود. از دیگر مولفه هایی که در خرید بذر باید مورد توجه قرار بگیرد. میزان خلوص آنهاست. زیرا یک بذر خوب باید فاقد هرگونه مواد اضافی و خارجی دیگر باشد. البته همیشه در بذرها مقداری از ناخالصی همچون: بذر اقلام دیگر، گیاهان هرزه، کاه، خاک و... وجود دارد، اما نباید این ناخالصی ها از حد استاندارد بگذرد. علاوه بر مواردی که ذکر شد. مولفه های بسیار دیگری در تعیین میزان کیفیت بذر ها موثرند، که تیتر وار به آنها اشاره می کنیم؛

  • سلامت بذرها
  • خالص بودن ژنتیکی بذرها
  • حجم و وزن مناسب بذرها
  • بلوغ مناسب بذر
  • قدرت نامیه بذر(منظور سرعت رشد بذر است و با قوه ی نامیه که توانایی رشد بذر می باشد، متفاوت است.)
  • ارزش قابل مصرف بذرها
  • رکود رشد بذر ها
  • و...

خرید بذر با کیفیت تضمین رویش محصول مرغوب

خرید بذر با کیفیت و ارگانیک از فروشگاه بذرکو

خرید بذر از فروشگاه اینترنتی بذرکو

کاشت بذر گل و گیاهان زینتی و پرورش آنان به سلامت روح و جسم افراد کمک شایان می کند. طبق تحقیقات روانشناسی و علمی صورت گرفته کاشت گل ها و گیاهان زینتی موجب کاهش استرس، کاهش افسردگی، تصفیه ی هوا، دفع سموم شیمیایی موجود در فضا، کاهش تاثیرات منفی امواج مغناطیسی و... در اطراف شما می شوند. لذا با خرید بذر و پرورش آنها می توانید، به ارتقا سلامتی جسم و روح خود و عزیزانتان کمک کنید.

در این راستا فروشگاه اینترنتی بذرکو ضمن سالها تجربه و دانش کافی در زمینه ی انواع بذرهای مرغوب با بهره گیری از افراد متخصص و متعهد، ارائه دهنده انواع بذر گل های زینتی، گیاهان زینتی، بذر صیفی جات و... به مصرف کنندگان گرامی می باشد. همچنین مجموعه بذرکو با عرضه ی محصولات با کیفیت و تضمین بهترین قیمت نه تنها توانسته است رضایت قلبی مشتریان عزیز را داشته باشد، بلکه مدتهاست، با فروش بذر درجه یک، خالص، ارگانیک و قابل اعتماد حمایت و وفاداری آنان را جلب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز