خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل هلدینگ ماهان به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۹

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۸۲۴

مدیرعامل هلدینگ ماهان به مناسبت سال 1399 پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فولاد بناب ، متن این پیام به شرح زیر است:

از راه رسیدن بهار، که تقارن دارد با آغازسال نو شمسی و زایش ورویش طبیعت، ما را بر آن می داردتا با تفکر و تعقل از آنچه خداوند یکتابه ماارزانی داشته درراستای شکوفایی وعمران وآبادانی میهن عزیزمان استفاده بهینه نموده وهمچون طبیعت زیبا ، همواره نوآوری وخلاقیت را سرلوحه همه امور خود قرار دهیم. همکاران بزرگوارم.سال ۱۳۹۸ فرازونشیب های فراوانی داشت،که حتی بعضا اشک ها ولبخندهای ما نیزدراین مقطع درچهره مان هویدا شد ،اما با یکدلی وهمگامی تلخی هایش را پشت سرگذاشتیم ولبخندها را با موفقیت های بدست آمده به فریادهای شادی بخش تبدیل کردیم.طبیعت به ما آموخته که همواره روزهای سرد زمستان،‌ بدنبال خود روزهای نوید بخش بهاری برایمان به ارمغان خواهد اورد. سالی که گذشت هرچند تحریم های ظالمانه اندکی کارها را برایمان سخت کرد و غوغای خانمانسوز بیماری مهلک "کرونا" درروزهای پایانی سال؛، شرایط سخت دیگری را به این سرزمین تحمیل کرد، امایقینا مردم همیشه سرافراز ایران عزیزوشماهمکاران تلاشگرم ، با لبخند شادی وموسم شکفتن گل ها،‌ سالی پربرکت وموفقیت را درپیش روی خواهید داشت.

درسالی که گذشت همه ما دریک حرکت جمعی ، تلاش کردیم و با درایت و تدبیر، بدنبال این بودیم تا امانت هایی را که نزد ماست به سلامت به سرمنزل مقصود برسانیم. ودیدید که درسال گذشته روزهای خوب ومتفاوتی برای مجموعه هلدینگ ماهان رقم خورد واین میسرنشد مگربا به میدان آمدن همه شماعزیزان . سال ۹۸ یک مقدمه بود برای اقدامات خلاقانه ودلسوزانه همه ما در سال ۹۹،سالی که باید همگی کمرهمت ببندیم وبا استفاده ازتجارب گذشته شکوفایی را درمجموعه ماهان عملیاتی واجرایی نماییم تا زیر سایه سار درخت همت وتلاشتان لبخند شادی را برلبانمان بنشانیم. درسال پیش رو که نوروز باستانی سرآغاز آن است ،کارها وطرح های بزرگی را باید به منصه ظهور برسانیم وکاری کنیم کارستان!!

سال آینده قطعا سالی خواهدشد که توانمندی ها ولیاقت های فردی شما درعملکردهلدینگ متجلی خواهدشد وبراساس شایسته سالاری درتعیین نقشه راه هلدینگ به اهداف از پیش تعیین شده مان به لطف پروردگار خواهیم رسید. هلدینگ ماهان همواره خود را ملزم و موظف به برنامه های رو به پیشرفت می داند و در بخش معدن و صنایع معدنی،‌ راه توسعه،‌ اشتغال و درآمدزایی را با بهره گیری از ثروتی که از دل زمین برخاسته، ادامه خواهد داد، تا سهم وجایگاه خود را دربرنامه های توسعه ای کشور به جایگاهی شایسته ارتقا دهد این به مدد وهمت همه مابستگی دارد. سال ۱۳۹۹ نیز در سایه الطاف پروردگار، با عزمی دو چندان و پرتوان؛ قدم در راه توسعه و راه اندازی پروژه ها بر می داریم. برخی طرح ها که فاز اول آن ها راه اندازی شده ،‌ درسال آینده با ایجاد فرصت های جدید حرکتی روبه جلو خواهند داشت وبا افزایش تولید واستخراج قطعا درآمدزایی ، اشتغالزایی ونظم بخشیدن مضاعف به همه امور را شاهد خواهیم بود. از خداوند منان می‌خواهم که در آستانه نوروز زیبا و مهرآفرین، به قلب‌های ما خلوص و ایمان، و به همه ما بصیرت، صحت و شادابی و به ذهن و جان ما تفکر و تدبر و تدبیر بیش از پیش عطا کند تا در مسیر مردم و مهین عزیزمان ، گام‌هایی استوارتر برداریم.

سال نو را به همه ملت ایران به خصوص خانواده بزرگ گروه مالی گردشگری و شماعزیزان در هلدینگ ماهان، تبریک می گویم و امیدوارم سالی پر از سلامتی و شادمانی را در پیش رو داشته باشند. همچنین یاد و خاطره شهدا و عزیزانی که اکنون در کنار ما نیستند اما اثرات خدمات آن ها همواره در یاد و پیش روی ما قرار دارد را نیز گرامی می داریم. عزت، اقتدار و سربلندی ملت و کشور را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز