خبرگزاری کار ایران

اهدای بیش از ۱۵۰ قلم تجهیزات پزشکی مراقبت در برابر کرونا به بیمارستان خاتم الانبیا بهشهر

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۷۹۳

بزودی با تهیه لیست ملزومات مورد نیاز و کمبودهای مراکز درمانی دومین محموله تجهیزات پزشکی اهدایی شامل تب سنج، ماسک، شیلد محافظ، ژل ضد عفونی، دستکش لاتکس جراحی و پالس اکسیمتر به بیمارستان های منتخب و افراد نیازمند تحویل داده خواهند شد.

با توجه به شرایط سخت و حساس بهداشت عمومی امروز کشور در مبارزه و مواجهه با ویروس کرونا covid19 خصوصا برای کادر درمان بیمارستان ها از یک‌سو و همچنین احساس نیاز به امکانات و تجهیزات پزشکی استاندارد از سوی دیگر، مرکز پرستاری در منزل ثمین در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خویش اقدام به جمع آوری، تهیه و ارسال ست های محافظت شخصی شامل لباس های ایزوله، ماسک های n95 - n99 و شیلد محافظ برای استفاده پرستاران و پزشکان استان گیلان  و مازندران که در خط مقدم رویارویی کمک به بیماران مبتلا به کرونا می باشند نمود.

بنفشه نظارتی مسئول فنی مرکز پرستاری در منزل ثمین در این باره گفت: این مرکز مشارکت در حل مسائل مختلف جامعه در چارچوب رعایت اصل مسئولیت اجتماعی شرکتی را در دستور کار خود قرار داده است و در این راستا اولین محموله اهدایی تجهیزات پزشکی این شرکت به ارزش یکصد و شصت میلیون ریال به داروخانه بیمارستان خاتم الانبیا بهشهر تحویل داده شد.

نظارتی گفت: این مرکز تعریف و اجرای برنامه‌ها در حوزه‌های توسعه سلامت فردی و اجتماعی، توسعه سلامت آنلاین، حفظ محیط زیست، تکنولوژی های جدید در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی، آموزش و تربیت نیروی متخصص مراقبت و هم چنین حمایت از طرح‌های نوین سلامت محور با رویکرد بهبود سلامت سالمندان، بیماران و افراد دارای محدودیت جسمی و حرکتی و کودکان را به عنوان اولویت سازمانی خود برگزیده است. 

اهدای بیش از ۱۵۰ قلم تجهیزات پزشکی مراقبت در برابر کرونا به بیمارستان خاتم الانبیا بهشهر

وی افزود: با امید به اینکه این کمک هرچند کوچک که در توان مرکز پرستاری در منزل ثمین بوده گوشه ای  از مشقات زحمتکشان پرستار و پزشک را کمتر کند ابراز امیدواری نمود در آینده این کمک ها هر چه بیشتر ادامه یابند.

گفتنی است، مرکز پرستاری در منزل ثمین در ایام پیش رو تعطیل نبوده و همچنان با رعایت تمامی نکات ایمنی و حفظ فاصله ایمن به فعالیت‌های داوطلبانه خود ادامه می‌دهد و در تدارک محموله کمک‌های بهداشتی و درمانی برای بیمارستان‌ها است که به زودی تأمین و توزیع خواهد شد.

لذا بزودی با تهیه لیست ملزومات مورد نیاز و کمبودهای مراکز درمانی دومین محموله تجهیزات پزشکی اهدایی شامل تب سنج، ماسک، شیلد محافظ، ژل ضد عفونی، دستکش لاتکس جراحی و پالس اکسیمتر به بیمارستان های منتخب و افراد نیازمند تحویل داده خواهند شد.

لازم است از تمامی خیرین و نیک اندیشان، شرکت ها و افرادی که در این امر خیر ما را یاری نمودند به ویژه شرکت محترم بازرگانی اسکندری نوین، باشگاه ورزشی حرکت و خانواده مهرجو کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

#کرونا_را_شکست_میدهیم #تجهیزات پزشکی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز