خبرگزاری کار ایران

مبل شنی، بین بگ و هپی چیر در فروشگاه اینتکس

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۱۶۷

مبل شنی

مبل های شنی در واقع نمونه مدرنی از خانواده مبل ها و نشیمنگاه های راحتی می باشند که می توانید در بازار خریداری کنید ، بیشتر مبل های شنی متشکل از سه لایه پوسته ، آستری و محتوای شنی ( ریز دانه های سبک ) می باشند . این نوع مبل ها در واقع نوعی مبل پرتابل و قابل حمل به حساب می آیند، چرا که به واسطه مواد داخلی سبک وزن خود ، وزن کمی داشته و به راحتی می توانید آن را جابجا کنید . به طور حتم مبل های شنی در دسته مبل های راحتی و طبی قرار می دهند چرا که نوع طراحی آن ها و مواد استفاده شده در هر لایه باعث شده است تا مبل های شنی بسیار حالت پذیر و نرم باشند . مبل های شنی با نام های دیگری چون بین بگ یا هپی چیر نیز شناخته می شوند که در واقع اسامی لاتین آن بوده و تفاوت چندانی میان آن ها نیست .

با استفاده از مبل های شنی شما می توانید ساعت های بیشتری را به نشستن ، تماشای تلویزیون ، مطالعه کتاب ، صحبت کردن و ... مشغول شوید ، چرا که فرم پذیری می‌تواند هر آنگونه که باب میل شماست تغییر حالت دهد تا شما به مراتب حس بهتری را در هنگام نشستن داشته باشید . استفاده از مبل های شنی تنها به خانه محدود نمی شود و چه بسا شما می توانید از این نوع مبل های پرتابل در محل کار و بوتیک ها نیز استفاده کنید . داشتن ظاهر زیبا و شیک و همچنین رنگبندی در این نوع از محصولات می تواند تمامی سلیقه ها را در بر گیرد تا هر خریدار بتواند با سلیقه ای که دارد، حتی مبل های شنی خود را با دکور خانه و یا محل کار هماهنگ کند . شما می توانید با خرید تعداد زیادی از این مبل‌ها ، حتی برای دورهمی‌های صمیمی خانوادگی و یا پذیرایی از میهمانان ، استفاده کنید.

مبل شنی، بین بگ و هپی چیر در فروشگاه اینتکس

طراحی  و تولید مبل شنی

مبل های شنی عمدتا به صورت یک نفره و دو نفره طراحی شده اند ، اما با جستجوی بیشتر نمونه های چند نفره مبل شنی را نیز می توانید یافته و آن ها را خریداری کنید . اما بیشترین تنوع در مبل های شنی مربوط به مبل شنی یک نفره و مبل شنی دو نفره می باشد . البته مبل های شنی یک نفره و دو نفره نیز در سایز های مختلف تولید شده اند که می توانید نمونه های بزرگ و یا کوچک تر آن را با توجه به آناتومی بدن خود و یا سلیقه شخصی خریداری کنید . عمدتا وزن مبل شنی یک نفره در حدود 3 تا 6 کیلوگرم و مبل شنی دو نفره وزنی در حدود 5 الی 8 کیلوگرم دارند . جدا از تفاوت سایزی ، مبل های شنی از نظر ظاهری نیز تفاوت دارند که در واقع بسته به نوع طراحی و دوخت پوسته دارد .

فروشگاه اینتکس ، از بزرگ ترین تولیدی های مبل شنی در ایران می باشد که می توانید نمونه های بسیار عالی و با کیفیت مبل های شنی را با قیمت ارزان خریداری کنید . تولیدی اینتکس با تجربه کاری بسیار بالایی که دارد نمونه های بسیار زیبا و مقاوم را تولید کرده که قابل قیاس با نمونه های خارجی می باشد . اینتکس بستری را فراهم کرده است تا خریداران گرامی بتوانند مبل های شنی خود را با طراحی های مختلف و با جنس دلخواه با رنگ های سفارشی درخواست دهند . یک مبل شنی ساختار سه لایه دارد که در بخش بعدی هر یک از لایه ها را با جنسی که دارند معرفی می‌کنیم.

جنس هر لایه مبل شنی

یک مبل شنی اورجینال و اصل در واقع از سه قسمت یا سه لایه ساخته می شود ، که به ترتیب بیرونی ترین لایه آن را پوسته ( بدنه ) و داخلی ترین قسمت آن را محتوای شنی تشکیل داده است ، میان این دو لایه نیز از آستری استفاده می شود تا حائلی میان محتوای شنی و پوسته باشد تا بتوانید در صورت لزوم ، هر لایه را جدا کنید . هر یک از این لایه ها دارای جنس متفاوتی می باشد که تولید کنندگان مبل های راحتی به نسبت سلیقه مشتریان از مواد مختلفی استفاده می کنند.

مبل شنی، بین بگ و هپی چیر در فروشگاه اینتکس

پوسته

پوسته یا رویه در واقع خارجی ترین قسمت مبل شنی می باشد که می توان آن را مشاهده کرد ، نوع طراحی رویه و همچنین جنس آن مهم ترین عامل در خرید مبل شنی می باشد که باید به آن توجه داشت . تولید کنندگان مبل های شنی برای ساخت رویه مبل از الگو و شابلون های برش زنی که توسط طراحان طراحی شده اند ، رویه مبل را برش داده و سپس برش ها را به یکدیگر می دوزند تا رویه نهایی ساخته شود . برای ساخت رویه از انواع پارچه ها می توان استفاده کرد ، پارچه هایی چون مخمل ، کتان ، جین ، پلی استر ، پارچه خزدار ، چرم ( طبیعی و مصنوعی ) ، نانو ، pvc و ... بیشترین درصد در ساخت رویه مبل شنی دارند چرا که این پارچه ها ویژگی ها و خصوصیات بسیار خوبی داشته و اغلب از کیفیت و زیبایی مطلوبی برخوردار هستند . مبل های شنی که از بدنه چرمی ساخته شده اند را می توان از گران ترین مبل های شنی موجود در بازار دانست . شما می توانید مبل های شنی محبوب خود را با رنگ سفارشی از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید .

آستری

آستری مبل های شنی که معمولا در بیشتر مبل های شنی اورجینال وجود دارد ، به منظور نگهداری محتوای شنی مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب جنس آن از پارچه های معمولی مقاوم می باشد . با وجود آستری شما می توانید بدون متلاشی شدن مواد داخلی مبل ، رویه را جدا کرده تا برای شست و شوی آن و حتی تعویض رویه اقدام نمایید .

مواد داخلی ( محتوای شنی )

داخلی ترین قسمت مبل های شنی را ریزدانه های منعطف با خاصیت اسفنجی که از وزن سبکی نیز برخوردار هستند تشکیل می دهند . به عنوان مثال گرانول و مواد یونولیتی بیشترین درصد را برای ساخت مبل شنی دارند چرا که بسیار نرم و منعطف هستند و همچنین از وزن سبکی برخوردار می باشند . ساختار ریز شده یا به اصطلاح شن شده این مواد داخلی ، کمک می کند تا مبل شنی حالت پذیر باشد و بتواند به خوبی فرم بگیرد تا افراد حس بهتر و راحت تری را در هنگام نشستن بر روی مبل های شنی تجربه کنند . دسترسی به محتوای شنی مبل ها وجود دارد چرا که بیشتر لایه ها به صورت زیپی باز و بسته شده و دسترسی به لایه های زیرین وجود دارد .

تعمیرات مبل شنی

مبل های شنی محصولاتی هستند که قابلیت تعمیر دارند ، از این رو شما می توانید در صورت نیاز ، مبل شنی خود را ترمیم کنید . یکی آسیب هایی که ممکن است به مبل شنی وارد شود مربوط به پوسته می باشد چرا که این لایه خارجی ترین قسمت بوده و همواره در معرض آسیب دیدگی می باشد . در صورتی که پوسته از دوخت پاره شده باشد شما می توانید با دوخت پارچه آن را تعمیر کنید ، اما در صورتی که پارگی پارچه زیاد باشد و دیگر قصد تعمیر آن را نداشته باشید می توانید اقدام به تعویض پوسته کنید . شما می توانید پوسته دلخواه خود را از تولیدی مبل شنی حتی به صورت سفارشی و با رنگبندی دلخواه خود سفارش دهید. البته امکان خرید مبل شنی با رنگ سفارشی نیز وجود دارد ، بنابراین شما محدود به انتخاب چند رنگ نمی‌باشید.

ممکن است پس از مدت ها استفاده از مبل شنی شاهد افت مبل باشید ، چرا که به مرور و با استفاده مداوم از مبل های شنی، مواد داخلی یونولیتی حجم خود را از دست داده و فشرده می شوند ، از این جهت ممکن است فضای خالی در مبل ایجاد شود و به اصطلاح مبل شنی افت کند ، در این مواقع نگران نباشید چرا که شما به مواد داخلی مبل دسترسی دارید و می توانید با خرید مواد داخلی یونولیتی و گرانولی آن را دو مرتبه شارژ کنید و یا به طور کلی مواد داخلی را تعویض نمایید . شما می توانید محتوای شنی یونولیتی خود را به صورت مجزا از فروشگاه اینتکس خریداری کنید تا برای شارژ مجدد محصول از آن استفاده کنید . همچنین شما می توانید جهت تعمیرات ، مبل شنی خود را برای فروشگاه ارسال کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز