خبرگزاری کار ایران

آموزش پرایس اکشن و آموزش ایچیموکو در سایت چارت ایران

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۴۰۳

در این مقاله ما قصد داشته به آموزش پرایس اکشن و آموزش ایچیموکو پرداخته و کمی شما را با این دو مبحث آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

با آموزش پرایس اکشن شما این امکان را داشته تا به عنوان یک معامله گر بر پایه حرکات قیمت یک دارایی، تصمیمات مناسبی اتخاذ کنید. با آموزش پرایس اکشن شما قادر بوده فارغ از شیوه های دشوار از جمله اندیکاتورها به تحلیل تکنیکال بپردازید.

افرادی که با پرایس اکشن کار نموده تنها با تکیه بر اطلاعات قیمت پیش می روند.

شما با آموزش پرایس اکشن به خوبی می توانید از طریق نوسانات بازار بورس در حین بالا رفتن میزان سهام به این نکته پی برده که افراد به خرید مشغول هستند. همچنین بعد از آن توانسته طبق قدرت و تهاجمی بودن خرید ادامه این روند و یا پایان آن را تشخیص دهید.

در آموزش پرایس اکشن شما یاد خواهید گرفت که چگونه بازارهای روند دار را از بازار رنج تشخیص دهید.

آموزش پرایس اکشن و آموزش ایچیموکو در سایت چارت ایران

مزایا و معایب آموزش پرایس اکشن

  • شما با داشتن اطلاعات کافی در رابطه با یک نوع استراتژی پرایس اکشن دیگر احتیاجی نخواهید داشت که در رابطه با آن بیشتر تحقیق کنید.
  • با آموزش پرایس اکشن به نسبت دیگر روش های بر پایه اندیکاتور ورود و خروج های بهتری را در اختیار خواهید داشت.
  • اگر چه مبنای کار اندیکاتورها نیز قیمت بوده اما با این حال صدور سیگنال ها توسط آن ها دیر صورت گرفته و اغلب پرایس اکشن سریع تر از آن ها عمل خواهد نمود.
  • آموزش پرایس اکشن به شما این امکان را داده تا در زمان واقعی اطلاعات را به دست آورده و منتظر کسب اطلاعات از یک اندیکاتور جامانده نباشید.
  • شما به سختی می توانید پرایس اکشن را خودکار نمایید. و این موضوع باعث شده که ایجاد الگوها زیر نظر خود شما انجام شده و امکان انجام اتوماتیک معامله با این استراتژی برای شما وجود نخواهد داشت.
  • گفتنی است که آموزش پرایس اکشن به تنهایی برای موفقیت در بورس کافی نبوده و شما باید از دیگر روش های تحلیل تکنیکل نیز کمک بگیرید.

 

آموزش پرایس اکشن و آموزش ایچیموکو در سایت چارت ایران

آموزش ایچیکومو نیز از دیگر لازمه های کار در بازارهای مالی و بورس می باشد. این استراتژی به طور معمول با توجه به سادگی که داشته افراد تازه کار بسیاری را به خود جلب می کند. در واقع شما با آموزش ایچیکومو امکان تشخیص تعادل یا روند داشتن چارت را با نگاهی گذرا به نمودار خواهید داشت.

در تحلیل تکنیکال در واقع آموزش ایچیکومو به عنوان سبکی نو شناخته می شود. این اندیکاتور اگر چه در وهله اول کمی دشوار به نظر رسیده اما یکی از پرکابردترین اندیکاتورها می باشد.

ایچیکومو به نوعی ارائه دهنده خطوط حمایت و مقاومت و نیز جهت و قیمت روند می باشد. علاوه بر آن با آموزش ایچیکومو امکان تعریف نقطه ورود و خروج و نیز تحلیل زمان وجود خواهد داشت.

به گفته خیلی از معامله گران این سیستم به خوبی نیازمندی های یک تریدر را برطرف خواهد ساخت.

انتخاب مناسب بین آموزش پرایس اکشن و آموزش ایچیکومو

 خیلی از افراد در این که آیا استفاده از ایچیکومو در بازارهای مالی بهتر بوده یا پرایس اکشن، دچار تردید می گردند.

واقعیت آن است که هر یک از این روش ها دارای مزایا و معایب خاص خود می باشند.

اما در این بین می توان گفت با توجه به آن که آموزش پرایس اکشن قدرت خود را از خود قیمت به دست آورده به طبع نسبت به دیگر روش ها گزینه مناسب تری خواهد بود. زیرا تحلیل بازار با استفاده از اندیکاتورهایی چون فیبوناچی باعث شده که قیمت از شما پیشی گیرد، این در حالی است که پرایس اکشن شما را همگام با شرایط حال بازار پیش خواهد برد.

آموزش پرایس اکشن و آموزش ایچیموکو در سایت چارت ایران

البته سیستم ایچیکومو نیز کاربردهای خاصی داشته و در واقع اضافه کننده یک بعد تازه به چارت شمعی می باشد. اما در مقایسه با دیگر اندیکاتورها دارای محدودیت هایی بوده که به عنوان مثال می توان قابلیت استفاده از چارت روزانه در آن را نام برد. این موضوع باعث شده که اندیکاتور ایچیکومو بیشتر در استراتژی های میان مدت و بلندمدت کاربرد داشته باشد و به نوعی در بازارهای اصلاحی نیز قابل استفاده نخواهند بود.

در آموزش پرایس اکشن شما با روش های معاملاتی آَشنا شده که در واقع در آن برمبنای تغییرات قیمت ایجاد شده بر روی نمودارها تحلیل ها صورت خواهد گرفت.

در روش پرایس اکشن خرید و فروش براساس تحلیل و بررسی تغییرات قیمت انجام می گردد. و در این روش استفاده از هیچ اندیکاتور یا تحلیل بنیادی خاصی مرسوم نمی باشد.

اگر چه اندیکاتورها در سایر روش ها مورد بررسی قرار گرفته اما پرایس اکشن بر قیمت های فعلی و آتی سهام تکیه خواهد نمود. از این رو آموزش پرایس اکشن شانس زیادی را برای موفقیت در بازارهای مالی برای شما به همراه خواهد داشت. از بین سبک های پرایس اکشن که از سایرین قدیمی تر بوده و برمبنای سیکل بازار پیش رفته می توان سبک ادوارد و مگی را نام برد.

به نوعی شما با آموزش پرایس اکشن توانسته از طریق ادغام و ترکیب نوسانات قیمت، الگوهای نموداری، حجم معاملات و سایر اطلاعات بازار به این نتیجه برسید که آیا یک معامله برای شما مناسب می باشد یا خیر.

حال شما با توضیحات ارائه شده می توانید ببینید که آیا به کدام روش برای معامله گری علاقه مند بوده و بعد از آن بین آموزش ایچیکومو و آموزش پرایس اکشن انتخاب مناسبی داشته باشید.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز