خبرگزاری کار ایران

بعد از رفع بحران کروناویروس به آفریقای جنوبی سفر کنید

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۲۹۶

حتما شما هم مثل اکثر مردم ایران عاشق سفر های نوروزی هستید و امثال با توجه به بحران ایجاد شده نتوانسته اید به سفر برویدو همه برنامه ریزی های شما به هم خورده، اما حتما این بحران به زوده حل خواهد شد و ما به شمات پیشنهاد میکنیم برای روز های بعد از کرونا ویروس برنامه ریزی کنید

اگر قصد دارید یک سفر خاطره انگیز را تجربه کنید و می خواهید خستگی این خانه نشینی اجبازی را فراموش کنید ما به شما پیشنهاد میگنیم با آژانس سفرنامه به آفریقای جنوبی و یا استرالیا سفر کنید

در ادامه بعضی از جاذبه های گردش گری استرالیا و آفریقای جنوبی را به شما معرفی می کنیم

سوغات های بی نظیر استرالیا

استرالیا چیزهای زیادی برای شگفت‌زده کردن گردشگران در خود نهان کرده است. مربای خانگی آلوی کاکادو و ادویه‌هایی با چاشنی نعنای بومی استرالیا پیشنهادهای ویژه برای سوغات هستند. قهوه‌های خلیج بایرون و پنیرهای جزیره تاسمانی دیگر انتخاب‌های خوشمزه استرالیا برای خرید سوغات هستند. . پوشاک استرالیایی هم حکایت دیگری نسبت به سایر کشورها دارد. برای یادگار بردن از نواحی ساحلی این کشور می‌توانید تی‌شرت‌ها و لباس‌های تابستانی از برندهای معتبر استرالیا همچون ریپکورل، بیلوبانگ و مامبو را به سبد خرید خود اضافه کنید. تمام این سوغات و یادگاری‌ها را می‌توانید در بزرگترین و شلوغ‌ترین مرکز تجاری و گردشگری استرالیا، سیدنی تهیه کنید.

برای خرید هنرهای دستی، لباس‌های بومی و صنایع‌دستی و ظریف استرالیا در بازار سوت بانک بیرزبن، بازار فرمانتل در پرت و بازار مشهور سالامانکا در هوبرن بهترین گزینه‌ها هستند. در کانبرا برای خریدی جامع به یکشنبه بازارهای انبار اتوبوس قدیمی یا Old Bus Depot Markets سری بزنید.

در ملبورن بازارهای ملکه ویکتوریا را برای خرید سوغات‌های از چرم، البسه و سایر یادگارهای استرالیایی همچون لباس‌های محلی انتخاب کنید.

برای دریافت بهترین کیفیت در سفر استرالیا و تور بدون  واسطه استرالیا با سفرناه تماس بگیرید

دیدنی ترین جاذبه های گردشگری استرالیا

استرالیا یکی از معروف‌ترین مقصدهای گردشگری در دنیا است. در استرالیا راحت‌تر از هر جای دیگری می‌توان با کوله‌پشتی سفر کرد، چادر زد و رانندگی کرد.  استرالیا جاذبه‌ای دارد که شما را به‌ سوی خود بمیکشاند. این کشور پر از زیبایی‌های جذاب و دلنشین است.

با سفر به استرالیا میتوانید از صخره‌ی ماسه‌ای اولورو تا اوت‌بک و از جنگل‌های استوایی تا ساحل ماسه‌ای سفید پریستین و دیواره بزرگ مرجانی ، خانه اپرای سیدنی و «پل بندرگاه سیدنی دیدن کنید و لذت ببرید. هر بار که به این کشور پهناور سفر کنید، جاذبه‌های تازه‌ای را کشف خواهید کرد.

اولورو یا صخره‌ی آیرز از جالب‌ترین جاذبه‌های طبیعی استرالیا است.طوری برنامه‌ریزی کنید که هنگام غروب یا طلوع خورشید آن‌جا باشید تا از تغییر رنگ جذاب آن مبهوت شوید.

دیواره‌ی بزرگ مرجانی مجموعه ای از صخره‌های مرجانی ست که در دریای کورال در شرق کوئینزلند واقع شده، یکی از جاهایی است که اصلا نباید دیدنش را از دست بدهید. اگر غواصی هم نمی‌کنید، می‌توانید با قایق از زیبایی ان لذت ببرید.

جزیره فریزر بزرگترین جزیره‌ی ماسه‌ای دنیا ست این مکان گردشگری معروف، برای چادر زدن، شنا، دوچرخه‌سواری و تفریح‌های دیگر بسیار مناسب است.

وایت‌ ساندیز  یکی از زیباترین جزیرههای دنیاست یک تور استرالیا سه روزه سفرنامه بهترین راه برای لذت بردن از این جزیره ی رویایی است. این‌جا برای دریانوردی و انواع قایق‌رانی عالی است. ساحل آن تماشایی است و ممکن است به لاک‌پشت دریایی و دلفین هم برخورد کنید.

آکواریوم دریایی دو اقیانوس کیپ تان

آکواریوم دریایی دو اقیانوس

سال های زیادی مردم کیپ تان در فکر ساختن یک آکواریوم مدرن و جدید بین دو اقیانوس بزرگ در نوک جنوبی آفریقا بودند.

تا زمانی که دو برادر تصمیم گرفتند رویا را به واقعیت تبدیل کنند . با شور و شوق برادران و جذب افراد همفکرو گروهی از معماران و برنامه ریزان گروه کوچک و با انگیزه ای تشکیل دادند و با چند سال تلاش و پشتکار و با کمک مالی بانکها و صندوق بازنشستگی موفق به ساخت آکواریوم دریایی دو اقیانوس شدند.

آکواریوم دریایی دو اقیانوس واقع درکیپ تان ، کیپ غربی ، آفریقای جنوبی است پنجمین آکواریوم بزرگ در جهان است. آکواریوم در ۱۳ نوامبر سال ۱۹۹۵ افتتاح شد . آکواریوم دریایی دو اقیانوس بین جزیره روبن و کوه جدول، در قلب بندر کار کیپ تان است.

این آکواریوم که در نزدیکی واتر فرانت قرار دارد مکانی جالب برای دیدن جانوران دریایی اقیانوس های آرام و اطلس است چرا که کیپ تان در نقطه تلاقی و دیدار این دو اقیانوس قرار دارد. این گالری به شما اجازه می دهد تا زندگی در اقیانوس اطلس را تجربه کنید. زندگی دریایی نیمه شفافِ گونه هایی نظیر عروس دریایی، اسب های دریایی کوچک و نادر و خرچنگ های عنکبوتی غول پیکر در آن یافت می شود.

اگر قصد سفر با تور های بدون واسطه سفرنامه به آفریقا جنوبی را داشته باشید آکواریوم دریایی دو اقیانوس کیپ تان اولین توقف شما در این سفر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز