خبرگزاری کار ایران

چگونه با سئو سایت به صفحه اول گوگل برسیم؟

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۵۵۶

وقتی که با یک شرکت حرفه ای در زمینه سئو سایت صحبت می کنید، پیشنهاد آنها برای رسیدن به رتبه اول گوگل این است که اصول بهینه سازی سایت را به خوبی رعایت کنید. اما موضوع نگران کننده این است که در بحث سئو و بهینه سازی سایت هیچ تضمینی وجود ندارد و به همین دلیل آوردن سایت به صفحه اول گوگل نیاز به تجربه زیاد و شناخت کامل موتورهای جستجو دارد.

شرکت هایی مانند مرکز سئو ادعای آوردن سایت به رتبه اول گوگل را دارند و ابزارهای مختلفی دارد که می تواند به آنها کمک کند. پس بیایید که این ادعا را بررسی کنیم.

رسیدن به صفحه اول گوگل با سئو سایت امکان پذیر است؟

بدون شک بله!

موتورهای جستجو مانند گوگل برای رتبه بندی سایتهای مختلف به فاکتورهایی مانند استفاده از کلمات کلیدی و بهینه سازی محتوا بر مبنای این کلمات توجه می کنند. در کنار آن فاکتورهای دیگری مانند نحوه طراحی سایت و همچنین فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و لینک سازی هم در این رتبه بندی تاثیرگذار است.

از طرف دیگر ماجرا موتورهای جستجو هستند که هر ساله آپدیت های مختلفی برای الگوریتم های خود انجام میدهند و رتبه بندی سایت ها را بر مبنای آن صورت می دهند. این موتور ها برای خود قوانین خاصی دارند که باید وب سایت ها بر مبنای این قوانین اقدام به بهینه سازی ساختار و محتوای سایت خود کنند.

وقتی که یک شرکت ادعا می‌کند که امکان آوردن سایت به صفحه اول گوگل از طریق اجرای قوانین سئو سایت را دارد تا حدود زیادی می توانیم به این حرف آنها اعتماد کنیم. در واقع شرکتی مانند گروه مرکز سئو از تیم طراحی سایت و تیم تولید محتوا بهره می برد که هر کدام از آنها بخشی از کار را مطابق با استاندارد موتورهای جستجو انجام می دهند و امکان رسیدن به رتبه اول گوگل را فراهم می کنند.

پشتیبانی سئو 

وقتی که شما به عنوان صاحب یک کسب و کار اینترنتی زمان زیادی برای اوردن سایت به رتبه اول گوگل انجام می دهید و سایت خودتان را در محل مناسبی تثبیت می‌کنید، به احتمال زیاد زمان کافی برای ادامه سئو سایت ندارید و ترجیح می دهید که پشتیبانی سئو سایت خود را به یک گروه واگذار کنید.

در واقع خود شما اصول سئو و بهینه سازی سایت را می شناسید و تمامی موارد آن را انجام داده اید و از این مرحله به بعد می خواهید آن را به یک گروه واگذار کنید. وقتی که شما یک شرکت حرفه ای مانند گروه مرکز سئو را انتخاب می کنید که انتظار دارید که پشتیبانی بخش های مختلف سایت از جمله طراحی قالب و تولید محتوای آن را انجام دهند.

رسیدن به رتبه اول گوگل یا صفحه اول گوگل برنامه جداگانه ای نسبت به حفظ و تثبیت رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو دارد. در واقع ممکن است گوگل در دوره‌های زمانی مختلف آپدیت های متنوعی روی الگوریتم های خود انجام دهد و این باعث افت رتبه سایت شما می شود. در این وضعیت شما پشتیبانی سئو سایت خود را به یک شرکت واگذار می کنید و از آن ها می خواهید که سایت را به محل قبلی برگردانند و از افت رتبه جلوگیری کنند.

تحلیل سئو سایت

یکی از مهمترین این موارد در بحث رسیدن به صفحه اول گوگل این است که ما تحلیل دقیقی از وضعیت سئو سایت داشته باشیم. معمولاً بررسی بهینه سازی سایت بر مبنای فاکتور های مختلف انجام می شود و هر کسی امکان انجام آن را دارد. اما به سئو کارها و صاحب کسب و کارهای اینترنتی توصیه می شود که خودشان این کار را انجام ندهند.

آنالیز سئو سایت یعنی بررسی بخش های مختلف مانند قالب سایت و محتوای آن به منظور پیدا کردن ایرادات احتمالی آن. وقتی که خود شما موارد سئو و بهینه سازی سایت را انجام داده اید و در یک رتبه خاص تثبیت شده اید، تحلیل سئو سایت  و بهینه سازی سایت بهترین کار ممکن است. در این وضعیت شما توانایی و مهارت خودتان را در معرض قضاوت دیگران قرار میدهید.

برای آنالیز سئو باید از شرکتهای معتبر و شناخته شده ای مانند مرکز سئو کمک بگیرید. در این شرکت گروه های مختلفی از جمله تیم طراحی سایت و تیم تولید محتوا در نظر گرفته شده که هرکدام از آن‌ها بخش‌های مختلفی از سایت را بررسی می‌کنند. نتیجه بررسی این گروه‌ها به تیم پشتیبانی سئو ارسال می‌شود تا تغییرات لازم را روی سایت به وجود بیاورند و امکان رسیدن به صفحه اول گوگل را فراهم کنند.

حالا چه کار کنیم؟

بحث سئو و بهینه سازی سایت بسیار وسیع است و جزئیات زیادی دارد. اگر خودتان مهارت بهینه سازی سایت را دارید بهتر است این کار را انجام دهید و در برخی موارد از خدمات تحلیل سئو سایت کمک بگیرید. اگر در بن بست گیر کرده اید می توانید از خدمات سئو سایت استفاده کنید و به طور کلی این موضوع را به یک شرکت واگذار کنید. اگر هم زمان کافی برای تغییرات مختلف را ندارید می توانید از خدمات پشتیبانی سئو استفاده کنید و خودتان به بخش‌های دیگر مانند تبلیغات بپردازید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت مرکز سئو به آدرس https://markazeseo.com/   مراجعه فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز