خبرگزاری کار ایران

دانلود آهنگ‌های مازندرانی و شمالی

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۴۹۴

چند مطلب ویژه سایت سویل موزیک برای روزهای قرنطینه

در این روزهای ابتدای سال ۹۹ که اکثر ما در قرنطینه به سر میبریم یکی از دل نگرانی ها مبتلا شدن دوستان و اقوام به بیماری کرونا ویروس COVID-19 است که البته میتوانیم با قرنطینه و رعایت اصول برنامه فاصله گذاری اجتماعی تا حدودی از گسترش بیماری جلوگیری کنیم …

دل مشغولی همه ما البته مراقبت از خانواده میباشد که فقط با رعایت اصول بهداشتی محقق میشود، یکی از مسائلی که این روزها بیش از پیش مورد توجه می‌باشد دعا کردن برای بیماران و کادر درمان کشور و همه کسانی که در حال خدمت به بیماران میباشند است.

معرفی دعای فرج

آنچه که در عصر غیبت ولی مسلمین آشکار و هویداست صبر و انتظار جمیل بندگان مخلصی است که دست بر آسمان برده و دعاگوی برطرف شدن موانع ظهور و سلامتی حضرت حجت (عج) در روز موعود هستند …

{دعای فرج} دعایی است که با عبارت «إلهی عَظُمَ البَلاء» آغاز می‌ شود، گفته‌ شده دعای فرج را امام زمان (عج) به محمد بن احمد بن ابی‌ لیث تعلیم داد که از ترس کشته‌ شدن به کاظمین پناهنده شده بود و او با خواندن این دعا از مرگ رهایی یافت …

دعای فرج، جزو تعقیبات نماز امام زمان و جزو اعمال سرداب غیبت بیان شده است، این دعا در کتاب مفاتیح الجنان در بخش ادعیه آمده است.

در باب این دعا از آیت‌الله محمدتقی بهجت نقل شده است بهترین کار برای اینکه در آخرالزمان به هلاکت نیفتیم دعای فرج است، مخصوصا خواندن دعای «عظم البلاء».

وبسایت اینترنتی سویل موزیک در این راستا مطلبی آماده برای مشاهده و دریافت کرده با عنوان دانلود دعای فرج که شما عزیزان میتوانید با دیدن این مطلب که دعایی است برای رهایی از غم و اندوه و گشایش در کارها آرامش پیدا کرده و برای قرائت جمعی از آن استفاده نمایید.

معرفی موزیک پخش شده در سریال پایتخت (شلوار پلنگی)

یکی از شادترین و محبوبترین موزیکهای ماه های اخیر در شبکه های مجازی که در تازه ترین اتفاق حاصل شده در شبکه ملی صدا و سیمای کشور ایران "شبکه یک" پخش شده، موزیک بسیار زیبای شلوار پلنگی میباشد که یک اثر فولک محلی میباشد و توسط خواننده دوست داشتنی استان مازندران آقای میلاد قربانی خوانده شده …

وبسایت اینترنتی سویل موزیک اولین رسانه ای بوده که با پخش این اثر توانست مخاطبان بسیاری را طرفدار این موزیک کند و دستی در آشنایی طرفداران موسیقی با موزیک محلی مازندرانی داشته باشد.

شما عزیزان میتوانید این قطعه را از قسمت دانلود آهنگ میلاد قربانی شلوار پلنگی به صورت آنلاین بشنوید و یا با کیفیت و سرعت بالا دریافت کنید و لذت ببرید.

دانلود آهنگ‌های مازندرانی و شمالی

قسمتی از متن موزیک شلوار پلنگی

تمی یاری سردمداری مرد نبردی پهلوون مردی .:. عشق جنگی شلوار پلنگی … میدون داری ته می بنگ بنگی

اهل داداشون می هواخواشون همش دست به چو می پش مثل کوه .:. اهل داداشون می هواخواشون … همش دست به چو می پش مثل کوه

مردم داری تو سالاری هر که جگر دریار می هواداری

همچنین بعد از محبوبیت این آهنگ نزد طرفداران خوانندگان مازندرانی دیگری هم با لهجه های دیگر به اجرای این موسیقی پرداخته اند که ما همه آنها را در یک مطلب ویژه جمع آوری کرده ایم و در دسترس قرار داده ایم، دانلود مجموعه آهنگ های شلوار پلنگی مطلب مورد نظر است که با صدای بیش از ۱۵ خواننده مازندرانی قابل دانلود است.

آهنگ های اجرا شده در سریال پایتخت

دانلود آهنگ‌های مازندرانی و شمالی

در آخر یک سوپرایز ویژه برای بییندگان سریال دیدنی پایتخت ۶ داریم، شما علاقمندان میتوانید تمام آهنگ هایی که توسط بازیگران این سریال در طول زمان پخش و قسمتهای مختلف خوانده شده را در مطلب دانلود همه آهنگهای پخش شده در سریال پایتخت ۶ دریافت کنید و بشنوید و لذت ببرید.

این مجموعه شامل آهنگ های فولک و آهنگ های دیگر سریال که توسط شخصیتهایی مانند رحمان و رحیم و رحمت و ارسطو و … خوانده شده است.

امیدواریم از مطالعه این مطلب خسته نشده باشید و برای دانلود جدیدترین آهن های مجاز ایرانی سویل موزیک انتخاب اول شما باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز