خبرگزاری کار ایران

فروش تجهیزات قالب بندی بتن نو و دست دوم

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۰۹۲

گروه صنعتی و بازرگانی مدرن سازان تولیدکننده و فروشنده‌ی تمام تجهیزات قالب‌بندی بتن به‌صورت نو و دست‌دوم است.

گروه صنعتی و بازرگانی مدرن سازان در این مقاله برای آشنایی شما توضیح مختصری درباره‌ی هرکدام از تجهیزات قالب‌بندی بتن ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با این محصولات به سایت گروه صنعتی و بازرگانی مدرن سازان  مراجعه کنید.

آشنایی با دستگاه خم و برش میلگرد

در ادامه به بررسی نحوه ی کار با دستگاه خم و برش میلگرد ، لوله داربست و البته اطلاعاتی در مورد قیمت قالب بتن خواهیم پرداخت.  دستگاه خم و برش میلگرد که معمل از آن به عنوان دستگاه خم و برش آماتور نیز یاد می شود دستگاهی هست که برای خم کردن و البته برش زدن میلگرد مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از دستگاه ها با توجه به نحوه ی عملکرد در سه دسته طبقه بندی  می شود از جمله:

·         خم و برش میلگرد به طور  دستی

·         خم و برش میلگرد به طور نیمه اتوماتیک

·         خم و برش میلگرد به طور تمام اتوماتیک

دستگاه خم و برش میلگرد در وقع امکان استفاده ی میلگرد ها ی مختلف معمول از جنس آماتور در ساختمان های بتنی را برای ما ممکن ساخته است. میلگرد توانایی آن را دار که متناسب با نوع ساختمان مقاومت کششی پایین بتن را جبرا کند اگر انواع مختلف از میلگردها از طریق سیم بهم اتصال شون در این صوت آرماتوربندی تکمیل می گردد. اگر میلگرد نازک باشد در این صورت امکان خم و برش آنها به صورت دستی و بدون استفاده از دستگاه نیز برای شما فراهم است. در غیر این صورت نیازمند استفاده از دستگاه خم و برش میلگرد هستیم.

نحوه ی کار با دستگاه خم و برش میلگرد

در روش ست برای برش و خم کردن میلگرد دستگاهی استفاده می شو که دارای دو فک جداگانه است و میلگرد در اثر قرار  گرفتن در بین دو فک خم و یا برش می یابد. در حین استفاده از این نوع از دستگاه ها از آنجا که به صورت دستی و غیر اتومات است عدم وجود دقت کافی می تواند به تهدید و البته آسیب های جای و مالی جبران ناپذیری منجر گرد. برای خرید و سفارش انواع مختلف از دستگاه خم و برش میلگرد می توانید همین اکنون با شرکت تولیدی و فروش مدرن سازان در ارتباط باشید. اطلاعات کامل در مورد هر کدام از محصولات و البته مشخصات و قیمت آنها به طور کامل در اختیار شما قرار می گیرد. هر چه کیفیت دستگاه خم و برش میلگرد خریداری شده بالاتر باشد کارایی و البته طول عمر مفید ان نیز بیشتر خواهد بود به ویژه مرغوبیت محصول در این نوع از محصولات می توان نقش بسیار مهمی در جلوگیری از آسیب های احتمالی داشته باشد.

معرفی قالب بتن

برای استفاده از بتن نیازمند به کارگیری قالب بتن هستیم. قالب بتن به ما فرصت می ده که بتوانیم به سختی و مقاومت لازم دسترسی داشته باشیم. زانی که محصول مورد نظر می توانیم آن را به طور کامل از قالب جدا کرده و مورد استفاده قرار دهیم. لازم به ذکر است که در ساخت یک سازه قالب بندی  استفاده از قالب های بتنی جزو بخش اعظم طراح می باشد. قالب بتن به عنوان یک سازه ی موقت بعد از به پایان رسیدن مراحل ساخت سازه از آن جدا می شود.

از انواع قالب بتن می توان :

  • قالب بتنی کوفور یا صندوقی
  • قالب بتن پلاستیکی قالب بازیافت
  • قالب چوبی سنتی
  • قالب حجاب دار عایق موقت
  • مجموعه قالب بتن مهندسی
  • قالب بتن چوبی
  • قالب بتن فلزی

را نام برد. هر کم از انواع قالب های بتن دارای مزیت و معایب منحصر به فرد می باشد که نیازهای موجود مشخص می کند کدام محصول می توان کارایی مطلوبی برای شما داشته باشد. ناگفته نماند هر کدام از انواع قالب بتن نیز در چندین گروه طبقه بندی می شود به عنوان مثال:

انواع قالب فلزی :

1 -  قالب لبه 5

2 – قالب لبه 6

3 – قالب جدول

4 – قالب تیرچه 

5 – قالب گرد

6 – قالب ستون دو تکه 

7 – قالب ستون چهار تکه 

قیمت قالب بتن

قیمت قالب بتن با توجه به نوع قالب و البته معیارهای مختلف از جمله مقاومت و سایز آن می توان متغیر باشد. زمانی که قیمت قالب بتن کمتر از قیمت استاندار به فرش می رسد حتما به کیفیت آن مشکوک باشی زیرا سودجویان بسیاری در بازار به دنبال فروش محصولات بی کیفیت به قیمت ارزان هستند.برای جلوگیری از خرید محصولات نامرغوب حتما تولیدی ها ی معتبر را هدف قرار دهید. بتن از جمله مواد مصنوعی غیر قابل صرف نظر در ساختمان سازی و ساخت سازه ها است این محصولات بر حسب کیلوگرم به فروش می رسد و قیمت قالب بتن نیز ب این اساس مطرح می گردد. قیمت قالب بتن فلزی در مقایسه با قالب های چوبی از آنجا که هم مقاومت بالاتر و هم طول عمر مفید بیشتری دارند به مراتب بیشتر است برای کسب اطلاعات کامل در مور قیمت قالب بتن با وب سایت مدرن سازان و البته شماره های اختصاصی این شرکت تولیدی در ارتباط باشید. اطلاعات کامل در مورد قیمت روز قالب بتن در اختیار شما قرار داده می شود. برای خرید قالب بتن نیز لازم به ذکر است که قالب های چوبی را شاید نتوان برای بار دوم استفاده کرد زیرا مقاومت و استحکام کافی را ندارند. اگر به دنبال قالب های بتنی هستید که بتوان برای بارها و بارها از آنها استفاده کرد انتخاب قالب بتن فلزی ایده آل ترین گزینه خواهد بود.  

انتخاب لوله  داربست

داربست های بکار رفته در ساختمان سازی سازه های فلزی هستند که برای دسترسی به نقاط مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. داربست ها به طور معمول در طول های 3 تا 6 متری و از جنس فلز تشکیل می شوند. لوله های تشکیل دهنده ی داربست را لوله داربست گویند. لوله داربست با توجه به سایز و البته جنس ماده ی تشکیل دهنده در  نوع سبک و سنگین می باشد. سایز استاندارد برای لوله داربست دارای قطر 48.3 میلیمتر و ضخامت آن 3.2 میلیمتر است. البته در برخی از رشرایط به نا به درخواست موجود ممکن است سایز های درخواست دارای تغییرات جزیی باشد. لوله داربست باید به طور دقیق و با رعایت استاندارد های خاص به هم وصل گردد این امر در مقاوم و استحکام داربست نقش بسیار مهمی خواهد داشت. در صورتی که اتصال لوله های داربست به طور دقیق صورت نگیر و یا لوله های داربست دارای مقاومت کافی نباشد در این صورت به زیان های جانی  البته مای منجر خواهد شد.

خرید لوله داربست

برای خرید لوله داربست و هر کدام از سازه های مورد نیاز در ساختمان سازی ضروری است  تولیدی های معتبر را در اولویت قرار دهید تا از مرغوبیت محصول دریافتی مطمئن باشید. لوله داربست در ساخت سازه های مختلف و البته ساختمان سازی کارایی بالایی دارد به گونه ای که در بیشتر مواقع از آنها به عنوان داربست یاد می شود. همچنین ناگفته نماد در صنعت نیز به لوله داربست ، لوله 5  نیز گویند. اگر چه در بیشتر مواقع لوله های داربست از جنس فلز هستند ولی می توان شاهد داربست های تشکیل شده از لوله های چوبی نیز باشیم که البته مقاومت به مراتب کمتری دارند. ساخت داربست با استفاده از لوله های داربست نیازمند تخصص کافی است و عدم تجربه ی کافی  می تواند کیفیت محصول را به طور جدی تحت کنترل قرار دهد و خراب شدن آن نیز خسارت های زیادی به همراه داشته باشد. متداول ترین سایز لوله داربست 11.2اینچ  یا به عبارت دیگر نمره 5 می باشد که برای کاربرد های گوناگون در صورتی که از جنس فلز باشد مورد استفاده قرار می گیرد. البته ضخامت های 2 و 2.5 میلیمتری نیز در صورت درخواست تولید می گردد. معمار مورد نظر با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف مطلوب ترین نوع لوله داربست را انتخاب کند. 

برای اطلاعات بیشتر وارد سایت مدرن سازان به نشانی https://modernsazan.com/ شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز