خبرگزاری کار ایران

خرید جم ، سکه ، یوسی ، پول و محصولات بازی های موبایل

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۰۴۳

در این مقاله قصد معرفی سایتی رو خواهیم داشت که در زمینه خرید درون برنامه ای بازی های آنلاین و اینترنتی، رضایت خاطر بسیاری از کاربران دنیای بازی موبایل را بدست آورده است .موجو شاپ عنوانی است که در زیر به معرفی برخی از خدمات آن میپردازیم.

خدمات سایت موجو شاپ

خرید جم ، سکه ، یوسی ، پول و محصولات بازی های موبایل موجو شاپ سایتی معتبر و آشناست که بسیاری از بازیکنان بازی های آنلاین و اینترنتی، آن را میشناسند. این سایت در زمینه خرید Gem، سکه، سی پی، یوسی، پول و دلار بازی های گوناگون که تا به امروز توسط کمپانی های مشهور، معرفی و عرضه شده اند فعالیت میکند. تیم پشتیبان خرید موجو شاپ، با در نظر گرفتن اینکه امنیت خرید مشتریان حفظ شود، سفارشات جم Gem بازی ها را در سریعترین زمان ممکن انجام داده و سایت موجو شاپ دارای نماد الکترونیکی معتبر میباشد.

موجو شاپ در زمینه پشتیبانی آنلاین از طریق صفحه پشتیبانی سایت، تلگرام و شماره تماس های مندرج در سایت، همواره همراه شما خواهد بود و سفارشات خود را به راحتی میتوانید از راه های ارتباطی درج شده، پیگیری بفرمایید. همچنین مقاله های آموزشی بسیاری از بازی هایی نظیر : کال اف دیوتی، کلش رویال، ۸بال پول، پابجی موبایل، ساکر استارز و بیش از 30 بازی دیگر در سایت موجو شاپ موجود میباشد.

به دلایلی که خود بهتر مطلع هستید، کشور عزیزمان ایران در زمینه خرید های درون برنامه ای گوگل پلی و در سیستم عامل IOS تحریم شده است و امکان خرید Gem و سکه برای کاربران ایرانی محدود شده است، سایت موجو شاپ خرید های شما را بر عهده گرفته و درصد بسیار کم و جزئی بابت این خرید از شما در هنگام ثبت سفارش دریافت خواهد کرد. برای مثال چند بازی آنلاین و اینترنتی که مورد پشتیبانی خرید میباشند را شرح میدهیم :

بازی مهیج و بی نظیر پابجی موبایل PUBG MOBILE

موجو شاپ در زمینه خرید یوسی UC بازی پابجی موبایل فعالیت میکند به این صورت که مشتریان با ورود به سایت با آدرس Mojoshop.ir و کلیک بر روی خرید یوسی بازی پابجی موبایل، با انتخاب بسته UC مورد نظر و پر کردن فرم سفارش نسبت به خرید UC پابجی موبایل اقدام میکنند و همکاران ما در سایت موجو شاپ، اکانت مشتریان را در کمتر از 30 دقیقه شارژ خواهند کرد.

درصورتی که شما هم از علاقه مندان و طرفداران بازی پابجی موبایل هستید و برای بازی خود هزینه میکنید تا تجربه لذت بخش تری را کسب کنید، برای خرید Uc پابجی موبایل، با مراجعه به آدرس Mojoshop.ir سفارش یوسی UC خود را ثبت کنید.

بازی جالب و پرطرفدار ساکر استارز Soccer Stars

موجو شاپ در زمینه خرید دلار و سکه ساکر استارز بسیار موفق عمل کرده و رضایت بسیاری از مشتریان و بازیکنان این بازی جذاب را جلب کرده است. در صورتی که شما هم از بازیکنان و طرفداران بازی Soccer Stars هستید و برای اکانت خود نیاز به خرید دلار و سکه دارید با مراجعه به آدرس Mojoshop.ir سفارش خود را ثبت کنید. آموزش خرید مرحله به مرحله دلار و ایونت های مختلف بازی ساکر استارز و پشتیبانی قدرتمند آنلاین خرید در سایت موجود میباشد.

بازی جدید و فوق العاده کال اف دیوتی Call of Duty Mobile

سایت موجو شاپ از خرید سی پی Cp بازی محبوب دیگری به نام کال اف دیوتی در نسخه اندروید و IOS نیز پشتیبانی کرده و سفارشات سی پی بازی را برای مشتریان در کمترین زمان ممکن و قیمت مناسب انجام، میدهد. هم اکنون تیم پشتیبان ما در موجو شاپ سرویس خرید سی پی کال اف دیوتی را برای شما تدارک دیده و تنها با مراجعه به سایت موجو شاپ و انتخاب بازی ‌کال اف دیوتی میتوانید از این سرویس خرید استفاده بفرمایید.

در صورتی که شما هم از علاقه مندان به بازی کال اف دیوتی موبایل هستید و برای اکانت خود نیاز به خرید CP دارید با مراجعه به آدرس Mojoshop.ir سفارش خود را ثبت کنید. بسیار مفتخریم با جلب رضایت کامل شما در امر خرید روز به روز پشتیبانی و سرویس خرید بهتری را برای مشتریان عزیز فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز