خبرگزاری کار ایران

بهترین داروخانه آنلاین کدام وب سایت است ؟

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۱۲۸

توسعه و بزرگ شدن اینترنت در ایران باعث شده که بسیاری از کسب و کار هایی که از قبل مشغول به فعالیت به شکل سنتی بودند به آنلاین شدن و راه اندازی کسب و کار اینترنتی رو بیاورند . یکی از این کسب و کار ها داروخانه ها هستند .

ایلنا؛ متاسفانه در سال های اخیز بالغ بر 80 درصد از داروخانه های آنلاین که در سطح اینترنتی مشغول به فعالیت بودند بدون مجوز بودند اما الان تعداد انگشت شماری از این داورخانه ها دارای مجوز هستند و مشغول به فعالیت هستند که امروز میخواهیم به بررسی بهترین آن ها یعنی داروخانه دکتر صدیق بپردازیم .

معرفی کوتاهی از تاریخچه داروخانه دکتر صدیق

داروخانه دکتر صدیق فعالیت خود را از سال 1393 به صورت نه چندان جدی شروع کرد و فقط محصولات خود را در آن بارگذاری کرد اما با گذشت زمان و در سال 1395 به کلی قالب وب سایت عوض شد و محصولات نیز بهبود یافتند همچنین داروخانه در چند کلمه سئو شد و توانست بازدید کنندگان قابل توجهی را جذب کند .

محصولات داروخانه دکتر صدیق

محصولات داروخانه شامل 4 دسته اصلی شامل محصولات بهداشتی مثل خرید کاندوم ، ژل آمیزشی و .. و محصولات بهداشتی مثل شامپو ، مسواک و ... و محصولات و مکمل ها که شامل انواع خرید مکمل ورزشی ، ویتامین و .. می شود .

داروخانه دکتر صدیق چه مجوز هایی دارد ؟

داروخانه آنلاین صدیق دارای مجوز رسمی فعالیت به عنوان داروخانه از سازمان غذا و دارو را دارا می باشد و همچنین دارای ای نماد دو ستاره از سازمان غذا و دارو می باشد که باعث می شود یا اعتماد و خیال راحت بتوانید از داورخانه دکتر صدیق خرید کند .

ممنون از اینکه با ما همراه بودید شما میتوانید با مراجعه به ادرس sedighdaru.com  از خدمات سایت بهتره مند شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز