خبرگزاری کار ایران

دانلود فیلم مطرب - خرید فیلم مطرب - فیلم جدید مطرب

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۹۶۰

با سلام به همراهان گرامی آن چه که شما را وارد این صفحه کرده است دانلود فیلم مطرب می باشد لینک های دانلود قانونی فیلم مطرب در این صفحه گنجانده شده است که می توانید با ورود به لینک مربوطه اقدام به دانلود فیلم جدید مطرب با کیفیت مورد نظر از جمله full hd و ... کنید .

جهت دانلود فیلم مطرب کلیک کنید

معرفی عوامل فیلم مطرب

فیلم مطرب ساخته ی کارگردان بنام جناب آقای مصطفی کیایی است این فیلم در سال 97 ساخته شده است . آقای کیایی کار نویسندگی و تهیه کنندگی فیلم مطرب را نیز برعهده داشته است . موسیقی این فیلم برعهده ی آرمان موسی پور و فیلم بردار فیلم مطرب نیز حسین جلیلی می باشد .

پرویز پرستویی ( در نقش ابراهیم خوش لحن ) نقش اول این فیلم سینمایی می باشد . الناز شاکر دوست ( زیبا ) محسن کیایی ( فواد ) مهران احمدی ( ماشالله ) حسین امیدی ( شهرام ) عایشه گل جوشکن ( بازیگر زن ترکیه ایی در نقش نازان ) از دیگر بازیگران فیلم سینمایی مطرب می باشند .

داستان فیلم مطرب

داستان فیلم مطرب به ابراهیم خوش سینه بر میگردد ابراهیم در دوران قبل از انقلاب به عنوان خواننده کابارایی فعالیت میکرده ولی چندان معروف نشده بود بعد از انقلاب سال 57 چون خواننده غیرمجاز محسوب میشود دیگر امکان ادامه خوانندگی با سبک غیرمجاز را ندارد. و چون معروف نشده بود خواننده نیویورکی هم نمی شود و در عوض از راه خوانندگی در مجالس عروسی و ... امرار معاش میکند و عشق خوانندگی دارد .فامیلی خودشو هم به خوش لحن تغییر میدهد . ابراهیم یک پسر و یک دختر دارد که پسرش فواد از شدت بدهی ها از دست طلب کار ها به کشور ترکیه فرار کرده است و قصد دارد خواننده رپ شود . تا اینکه ابراهیم با پیشنهاد دخترش برای اجرای کنسرت به کشور ترکیه می روند و اتفاق های زیادی می افتد . برای دیدین فیلم جذاب مطرب حتما از لینک های که در همین صفحه گنجانده شده است قانونی خریداری کنید و از فیلم مطرب لذت ببرید .

اکثر صحنه های این فیلم در کشور ترکیه فیلم برداری شده است و صحنه های کمدی عاشقانه زیبایی دارد که میتواند شما و خانواده تان را سرگرم کند . در این فیلم عایشه گل جوشکن Ayşegül Coşkun  بازیگر و خواننده ترکیه ایی نیز حضور دارد .

 فیلم مطرب که با هزینه ی ۵٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ساخته شده است ، توانست با فروش ۳۸٬۵۴۵٬۸۳۴٬۰۰۰ تومانی خود لقب پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را کسب کند بعد از فیلم جدید مطرب ، فیلم هزارپا با فروش ۳۸٬۰۶۳٬۸۴۸٬۰۰۰ تومان در جایگاه دوم پرفروش ترین های سینمای ایران قرار دارند .

دانلود فیلم مطرب - خرید فیلم مطرب - فیلم جدید مطربدانلود فیلم مطرب - خرید فیلم مطرب - فیلم جدید مطرب

مدت زمان این فیلم 107 دقیقه می باشد .

دانلود فیلم مطرب

برای دانلود فیلم مطرب یا بهتر بگیم خرید قانونی فیلم مطرب با قیمت بسیار ناچیز کافیست روی لینک زیر کلیک کنید سپس شماره تلفن خود را وارده کرده و کیفیت مورد نظر خود برای دانلود فیلم مطرب را انتخاب کنید بعد از پرداخت مبلغ دانلود فیلم ، لینک دانلود مطرب در اختیار شما قرار داده میشود که میتوانید به راحتی این فیلم زیبا را دانلود کنید . ( کل پروسه دریافت لینک دانلود در کمتر از چند دقیقه انجام میشود .)

برای دانلود فیلم مطرب کلیک کنید

دانلود این فیلم با اینترنت داخلی ترافیک نیم بها محاسبه میشود .

شما علاوه برا دانلود فیلم مطرب 1398 می توانید دیگر فیلم های تولیدی سینمای کشورمان را به صورت قانونی از سایت ما خریداری کنید . حجم فایل دانلودی فیلم مربوط 668مگ با کیفیت 180p تا 8 گیگ با کیفیت بلوری می باشد .

اگر به ژانر کمدی علاقه مند هستید می توانید فیلم کلوپ همسران را نیز دانلود کنید :

دانلود فیلم کلوپ همسران

فیلم مطرب

فیلم سینمایی مطرب که با تاخیر یک هفته ایی در پانزده آبان 98 درسینماهای کشور اکران شد حال در اسفند ماه به پخش خانگی رسیده است . مطرب یک کار جذاب برای مخاطب می باشد که می تواند تا 107 دقیقه شما را سرگرم کند و بخنداند . بازیگر ترکیه ای فیلم سینمایی مطرب نیز مسلط به زبان فارسی هست و در بخش هایی از فیلم به صورت فارسی صحبت میکند و در روزهای اخیر در پست اینستاگرامی خود به زبان فارسی از مردم ایران به خاطر اتفاقات اخیر که ویروس کرونا بوجود آورده است دلجویی کرده و گفته آرزوی سلامتی برای ایرانیان دارم .

دانلود فیلم مطرب - خرید فیلم مطرب - فیلم جدید مطرب

بیوگرافی بازیگران فیلم مطرب

پرویز پرستویی : شاید نیاز به هیچ تعریفی نباشد هنرمند دوست داشتنی و بسیار محبوب کشور متولد سال 34 در استان همدان می باشد و از سال 48 در عرصه ی هنر فعالیت دارد . هنرمند بسیار محبوب کشورمان پرویز پرستویی نقش بسیار جذاب و با کیفیتی رو هم چون نقش های خود در سایر فیلم ها ، در فیلم مطرب نیز بر عهده دارد .

الناز شاکردوست : یکی از بهترین بازیگران زن کشورمان می باشد که در سال 97 برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر در رده بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیم شبی که ماه کامل شد را دریافت نمود . خانم شاکردوست در فیلم مطرب علاوه بر نقش دختر ابراهیم به عنوان زن ابراهیم در گذشته نیز ایفای نقش کرده است در واقع در دو شخصیت بازی نموده است .

مهران احمدی : متولد سال 52 می باشد که علاوه بر بازیگری به عنوان کارگردان و دستیار کارگردان در سایر فیلم ها نیز بوده است . در فیلم مطرب مهران احمدی نقش رفیق ابراهیم و نوازنده ی گروه وی را برعهده دارد که هم چون سایر فیلم های وی یک بازی زیبا از او شاهد هستیم .

محسن کیایی : متولد سال 60 می باشد . برادر مصطفی کیایی یعنی محسن ، یک بازی شیرین و جذاب در فیم مطرب را دارد که هم چون فیلم های قبلی وی از شیرینی خاصی برخوردار است و تماشای این فیلم جدید وی را بسیار زیبا میکند .

و در آخر..

فیلم مطرب یک فیلم کمدی جذاب می باشد که شما در بعضی صحنه ها اصلا نمی توانید نخندید صحنه های عاشقانه این فیلم نیز زیباست . ما این فیلم رو برای شما پیشنهاد میکنیم که دانلود و تماشا کنید و از آن لذت ببرید .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز