خبرگزاری کار ایران

نمای زیبای سرویس بهداشتی با انتخاب شیرآلات لوکس

کد خبر : ۸۸۴۹۵۶

استفاده از شیرآلات لوکس امروز طرفداران زیادی پیدا کرده است. به طوری که این دسته از شیرآلات انتخاب اول بسیاری از کارفرمایان در پروژه های ساختمانی مختلف است.

امروزه استفاده از شیرآلات لوکس طرفداران زیادی پیدا کرده است. به طوری که این دسته از شیرآلات انتخاب اول بسیاری از کارفرمایان در پروژه های ساختمانی مختلف است. علت این محبوبیت زیبایی و طراحی ویژه این دسته از شیرآلات است که باعث می شود تا سرویس بهداشتی نمایی چشمگیر و به اصطلاح لاکچری داشته باشد. این محبوبیت تا حدی فرا رفته است که حتی بسیاری از تولیدکنندگان داخلی نیز اقدام به تولید این دسته از شیرآلات نموده اند. در این مطلب سایر خصوصیات شیرآلات لوکس به همراه تاثیر آنها در دکوراسیون منزل به تفصیل شرح داده شده است.

تاثیر نمای شیرآلات در دکوراسیون

نمای زیبای سرویس بهداشتی با انتخاب شیرآلات لوکس

امروزه شیرآلات تنها ابزاری برای قطع و وصل کردن جریان آب نیستند، بلکه زیبایی آنها نیز به عنوان لوازم دکوراتیو سرویس بهداشتی اهمیت پیدا کرده است. در واقع به دلیل تاثیری مهمی که این اکسسوری ها بر نمای کلی دکوراسیون دارند، باعث شده است تا زمینه همکاری میان صنایع شیرآلات با معماران و طراحان داخلی فراهم شود. از طرفی دیگر پیشرفت حاصله در حوزه متالوژی و تکنولوژی های ساخت نیز دست به دست هم داده است تا امکان تولید شیرآلات با طراحی های پیچیده تر، زیباتر و بادوام تر بوجود آید.

اگر سری به بازار فروش لوازم بهداشتی ساختمان زده باشید متوجه تنوع بالای شیرآلات لوکس و تفاوت آنها با شیرآلات معمولی شده اید. این دسته از شیرآلات با طرح ها، رنگ ها و سبک های گوناگون وجود دارند که به راحتی می توانید آنها را با سبک کلی دکوراسیون منزل خود ست کنید. کلاسیک، مدرن، روستایی، صنعتی و … تنها نمونه کوچکی از این تنوع و زیبایی است که در شیرآلات معمولی مشاهده نمی شود.

قیمت شیرآلات لوکس خارجی و داخلی

نمای زیبای سرویس بهداشتی با انتخاب شیرآلات لوکس

دومین عامل مهم در تمایز شیرآلات معمولی و لوکس، قیمت آنها است که نسبتا قابل توجه است. عوامل متعددی در در این اختلاف قیمت تاثیر دارد که در درجه اول ناشی از مواد بکار رفته و تکنولوژی ساخت آنها است. شیرآلات لوکس طراحی پیچیده تری دارند و با رنگ های خاص و چشمگیر تولید می شوند. به لحاظ جنس نیز دارای دوام و استحکام بالاتر می باشند. برای آبکاری آنها از روش های جدید و هزینه بر استفاده می شود. دومین عامل اختلاف، داخلی یا خارجی بودن این دسته از شیرآلات است. مسلما شیرآلات وارداتی دارای قیمت بیشتری هستند و در میان برندهای خارجی مدل های ایتالیایی با ظاهری منحصر بفرد نسبت به تولیدات ترک و چینی گران تر هستند.

رنگ شیرآلات لوکس

نمای زیبای سرویس بهداشتی با انتخاب شیرآلات لوکس

شاید تصور شما از این دسته از شیرآلات رنگ طلایی براق است اما باید بگوییم که شیرآلات لوکس به لحاظ رنگ نیز تنوع بالایی دارند که منشا آنها نوع روکش شیر است. رنگ هایی چون سیاه مات، سفید، رنگ کروم، نیکل جلا داده شده، روکش مس، روکش نیکل رنگ شده، روکش برنز روغن مالی شده، برنز صیقلی، برنج صیقلی، برنج جلا داده شده، رزگلد، زیتونی و … که لازم است تا آنها را هوشمندانه و متناسب با دیگر لوازم سرویس بهداشتی انتخاب کنید.

جنس شیرآلات لاکچری

نمای زیبای سرویس بهداشتی با انتخاب شیرآلات لوکس

جنس شیرآلات لوکس علاوه بر انواع رایجی چون آلیاژ برنج که مناسب ترین جنس برای ساخت شیرآلات بهداشتی است، می تواند از آلیاژ روی یا زاماک، پلاستیک مقاوم و یا چینی باشد. انواع چینی نسبت به شیرآلات فلزی مقاومت کمتری در برابر ضربه دارند اما ظاهر سفید رنگ آنها باعث می شود تا گزینه مناسبی برای سرویس های بهداشتی با رنگ های تیره باشند.

نگهداری از شیرآلات لوکس

شیرآلات لوکس نیازمند نگهداری و مراقبت بیشتری نسبت به انواع معمولی هستند. علاوه بر اینکه بطور مداوم تمیز شوند، در انتخاب شوینده مناسب نیز باید دقت کرده و محتاط بود. به هیچ عنوان از شوینده های قوی و خورنده و یا برس های سیمی برای نظافت آنها استفاده نکنید، حتی زمانی که رسوب گرفته باشند. بهترین پاک کننده آب و صابون رقیق شده و یا آب و سرکه سفید است و پس از آبکشی نیز حتما بایستی با حوله خشک شوند. در صورتی که شیر رسوب گرفته باشد می توانید نصف لیوان آب لیمو ترش تازه به همراه دو قاشق جوش شیرین را مخلوط کرده و با کمک اسفنج است روی شیر بمالید، 15 دقیقه صبر کرده سپس آبکشی کنید.

نتیجه گیری

شیرآلات جز اکسسوری های مهم حمام و سرویس بهداشتی محسوب می شوند که با پا گذاشتن در این فضاها نمای آنها سریعا به چشم می آید. بنابراین تنها کیفیت و جنس آنها ملاک نیست، بلکه به لحاظ ظاهری نیز بایستی متناسب با دکوراسیون کلی منزل باشد.

نمای زیبای سرویس بهداشتی با انتخاب شیرآلات لوکس

این روزها شاهد دسته ای از انواع شیرآلات با طراحی و ظاهر خاص هستیم که تحت عنوان شیرآلات لوکس عرضه می شوند. این مدل ها دارای تفاوت های چشمگیر به لحاظ ظاهری و قیمت هستند. کاربرد آنها در فضای حمام و سرویس بهداشتی نمایی زیباتر و لوکس تر به این فضاها می دهد. از آنجائیکه این نوع از شیرآلات تنوع بالایی دارند، لازم است تا  در هنگام انتخاب به همخوانی طرح، رنگ و سبک این شیرآلات با لوازمی چون روشویی، کابینت و آینه دستشویی و همچنین سبک کلی منزل خود دقت کنید.

سایت و اپلیکیشن مدرن ساختمان فروشگاه تخصصی انواع لوازم بهداشتی آشپزخانه و سرویس بهداشتی از برندهای معتبر داخلی و خارجی است. در این فروشگاه می تواند تنوع بی نظیری از شیرآلات لوکس خارجی را از جدید ترین مدل های روز دنیا و حتی انواع هوشمند پیدا کنید. برای رفاه حال مشتریان امکان ثبت سفارش در اپلیکیشن و یا در سایت بصورت اینترنتی و ارسال کلیه محصول به سراسر نقاط ایران وجود دارد. برای نصب اپلیکیشن مدرن ساختمان می توانید در کافه بازار کلمه مدرن ساختمان را جستجو کنید و علاوه بر دسترسی آسان به محصولات سایت مدرن ساختمان با داشتن این اپلیکیشن از تخفیفات و حراجی های مدرن ساختمان زودتر با خبر شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز