خبرگزاری کار ایران

کاشت مو به روش DHI در انحصار کلینیک هلیا

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۳۴۶

استفاده از ابزار نوینی مثل DHI یک گام مهم برای رسیدن به نتایج بهتر در کاشت مو به شمار می رود. ابزاری که هم سرعت کار را بالاتر می برند و هم کیفیت آن را به شکل قابل توجهی افزایش می دهند.

کاشتِ مو امروز به یکی از روش‌های مرسوم و پرطرفدار برای بازگرداندن جوانی به چهره افراد مختلف به شمار می ‌رود. هر روز در سراسر جهان افراد زیادی اقدام به کاشت مو می‌ کنند تا با ظاهر متفاوتی به زندگی خود ادامه دهد.

اگر در گذشته حق انتخاب چندانی برای افراد وجود نداشت و از روش هایی کاملا سنتی برای بازگرداندن مو استفاده می‌شد، حالا افرادی که موهای خود را به هر دلیلی از دست داده‌ اند، گزینه های متعددی برای کاشت مو خواهند داشت. DHI یکی از همین انتخاب‌ هایی است که افراد می‌ توانند برای کاشت مو انجام بدهند.

این در واقع یک «متد» متفاوت برای کاشتِ مو به شمار نمی‌رود، بلکه یک «ابزار» برای بهبود فرآیند کاشت مو و رسیدن به نتیجه مطلوب تر از آن است. DHI مخفف DIRECT HAIR IMPLANT به معنای کاشت موی مستقیم است.

با استفاده از ابزار خاصی که در DHI ارائه می‌ شود، کاشت مو به شکل ساده تر و مطلوب تری صورت خواهد گرفت. پس از برداشت فولیکول ها از بانک مو، DHI آن ها را مستقیما وارد نقطه تعیین شده روی سر فرد خواهد کرد.

بدون استفاده از این ابزار، ابتدا باید استخراج فولیکول ها صورت بگیرد، سپس کانال های کوچکی روی سر باز شوند و در نهایت عمل کاشت انجام گیرد اما به کمک تکنولوژی DHI فولیکول های برداشته شده مستقیما وارد مرحله نهایی می شوند و از آن جایی که کانال های سر تنها به اندازه گرافت ها باز خواهند شد، عملا هیچ خونریزی برای فرد اتفاق نمی افتد و هیچ علامتی روی سر او باقی نمی ماند.

اگر در گذشته عمل های زیبایی عوارض زیادی را به افراد تحمیل می کردند و آن ها چاره ای به جز تحمل عوارض نداشتند، امروز علم و تکنولوژی به اندازه ای پیشرفت کرده که این عمل ها با کم ترین عارضه های جانبی ممکن انجام شوند. علم و تکنولوژی، تحول بزرگی در فرآیند کاشت مو به وجود آورده و همین موضوع موجب شده که بسیاری از افراد به چنین تجربه ای علاقه مند شوند.

 

کاشت مو به روش DHI در انحصار کلینیک هلیا

انجام کاشت مو به روش DHI با خیالی راحت در کلینیک زیبایی هلیا

در کاشت مو به روش DHI که در ایران در انحصار کلینیک هلیا قرار دارد، ایمنی فرد در بالاترین حالت ممکن خواهد بود. چرا که ابزار انجام این کار «یک بار مصرف» هستند و هر بار تنها برای یک فرد مورد استفاده قرار می گیرند.

به کمک DHI می توان فولیکول ها را در عمق مناسب تری کاشت و تراکم بیشتری برای موها به وجود آورد. علاوه بر این، درصد موفقیت با استفاده از این ابزار نیز، تا امروز در همه دنیا بسیار بالا بوده است. نتایج دائمی و ماندگار، از مزیت های مهم دیگر این روش به شمار می روند.

افرادی که می خواهند موهای بهتر و ضخیم تری نسبت به گذشته داشته باشند، افرادی که می خواهند با رهایی از کابوس ریزش مو، مدل های مختلفی از مو را برای خودشان انتخاب کنند، افرادی که برای طبیعی بودن نتیجه کاشت مو اهمیت بسیار زیادی قائل هستند و نمی خواهند در طول کاشت مو با درد و خونریزی روبرو شوند، می توانند DHI را به عنوان یک گزینه مطلوب برای خودشان در نظر بگیرند.

کاشت مو با استفاده از این دستگاه، موجب می شود که فرد در جریان کاشت مو مراحل کمتری را پشت سر بگذارد و به سرعت نیز دوران بهبودی را سپری کند. با DHI دیگر خبری از جای زخم روی سر شما نخواهد بود.

علاوه بر این در صورت استفاده از ابزار، دیگر لازم نیست که فرد متقاضی کاشت مو قبل از انجام این کار همه موهای سر خود را بتراشد. این کار تنها با کوتاه کردن مو در یک ناحیه انجام خواهد شد.

کاشت مو به روش DHI برای هر نقطه ای از بدن به درخواست مراجعه کننده!

کاشت مو به روش DHI امروزه برای بخش های دیگر بدن نیز امکان پذیر است. این روش برای کاشت ابرو ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد و نتایج آن بسیار رضایت بخش هستند.

در DHI فولیکول ها یک به یک برای قرار گرفتن روی ابرو ها برداشته می شوند و به کمک ابزار خاص انجام این کار، کنترل کاملی روی عمق و جهت کاشت ابرو های جدید صورت می گیرد که به نتیجه ای ماندگار و طبیعی ختم می شود.

ابرو ها از مهم ترین اجزای صورت هستند و هر کسی دوست دارد که به کمک ابرو ها، زیبایی چهره خود را افزایش دهد. ریختن ابروها تاثیر منفی غیر قابل انکاری بر ظاهر افراد خواهد داشت اما می توان به کمک کاشت دوباره آن ها، ابرو ها را در صورت افراد احیا کرد.

کاشت ابرو اساسا کار حساسی به شمار می رود. چرا که ممکن است جهت ابرو های جدید درست نباشد و مشکلات بزرگی برای فرد به وجود بیاورد اما با استفاده از یک پزشک متخصص و مجرب و البته به کمک DHI همه چیز در مورد ابرو های جدید کاملا دقیق و حساب شده سپری خواهد شد.

DHI در واقع مکمل روش میکرو گرافت در کاشت ابرو به شمار می رود و می تواند این روش را به شکل کامل تر و با نتیجه مطلوب تر به انجام برساند. دلایل زیادی مثل افزایش سن، انواع بیماری ها، اصلاح بیش از حد، زخم ها و سوانح برای از دست رفتن ابرو ها وجود دارد.

با این وجود نباید هیچوقت از داشتن ابرو های زیبا و خوش حالت ناامید شد. چرا که امروز به کمک ابزار های جدید، فرد می تواند در زمانی بسیار کوتاه ابرو های ضخیم و جذابی را در چهره خودش ببیند. DHI یک پنجره تازه در مقابل زیبایی و طراوت چهره است. ابزاری که کمترین ریسک را به بهترین نتیجه پیوند می زند.

بروزترین تکنولوژی های کاشت مو در کلینیک زیبایی هلیا

کاشت مو به روش DHI در ایران تنها در کلینیک هلیا صورت می گیرند. کلینیک هلیا به عنوان یکی از پیشگامان عمل های زیبایی در ایران، همواره علاقه مند بوده تا جدید ترین و به روز ترین تکنولوژی ها را برای افراد متقاضی عمل های زیبایی به ایران بیاورد.

این کلینیک حالا پیشگام انجام کاشت مو با ابزار DHI شده و به عنوان اولین کلینیک در تمام ایران، کاشت مو را به این وسیله انجام می دهد. وقتی صحبت از کاشت مو و یا ابرو می شود، باید بدانید که نتیجه نهایی کار همیشه به عوامل زیادی بستگی خواهد داشت.

مهم ترین عامل بدون تردید تخصص و تبحر پزشک و استفاده از ابزار و امکانات مطمئن برای انجام این کار است. اگر پزشک از تخصص و مهارت کافی برخوردار نباشد، فرد متقاضی کاشت مو در معرض یک خطر بزرگ قرار خواهد گرفت.

این فرد نه تنها موهای جدیدی به دست نمی آورد، بلکه از حالت قبلی خودش نیز چند پله افول می کند. در کلینیک هلیا اما با استفاده از پزشکان مجرب، سلامتی افراد در درجه اول اهمیت قرار می گیرد. عمل کاشت مو در این کلینیک توسط دکتر خراسانی انجام می شود.

دکتر خراسانی پس از مشاوره های اولیه با شما و انجام آزمایش های لازم، انتظارات شما از عمل را می شنود و برای برآورده کردن این انتظار ها، به سراغ کاشت مو می رود.

کلینیک هلیا تلاش می کند تا همواره بهترین امکانات لازم را برای شما فراهم کند تا بدون هیچ نشانه ای از نگرانی یا اضطراب و در آرامش کامل، کاشت مو، ابرو و سایر عمل های زیبایی را انجام دهید.

استفاده از ابزار نوینی مثل DHI یک گام مهم برای رسیدن به نتایج بهتر در کاشت مو به شمار می رود. ابزاری که هم سرعت کار را بالاتر می برند و هم کیفیت آن را به شکل قابل توجهی افزایش می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز