خبرگزاری کار ایران

طراحی و ارائه بنر گیف برای تبلیغات کلیکی توسط کادرنو

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۳۴۳

از زمانی که اینترنت به جزء جدایی ناپذیر زندگی مردم تبدیل شده است و استفاده از وب‌سایت‌ها و سرچ در گوگل بیشتر شده است، دیگر نمی‌توان تاثیر بازاریابی و تبلیغات بنری را نادیده گرفت. روز به روز با افزایش میزان تبلیغات در فضای آنلاین میزان کسب و کارهایی که به دنبال راه اندازی کمپین‌هایی در راستای تبلیغات بنری و تبلیغات کلیکی هستند، بیشتر می‌شود.

اما صرف اینکه فقط به دنبال بازاریابی باشیم و قصد اجرای کمپین‌های تبلیغاتی را داشته باشیم، موفق نخواهیم بود. برای اجرای تبلیغات کلیکی و داشتن یک بنر خوب که منجر به کلیک کاربر روی آن می‌شود، باید به دنبال کار بلد طراحی بنر باشیم.

یک بنر گیف که اصولی طراحی نشود و بیشتر باعث گمراه شدن کاربر شود، نه تنها سودی ندارد بلکه می‌تواند به برندسازی آسیب بزند و حتی همان کاربرهایی که قبلا کسب کردید را نیز، از دست بدهید.

پیام اصلی این است که مطمئن شوید که بنر شما مؤثر است اما در عین حال مطمئن شوید که بنر شما توسط طراحانی طراحی می‌شود که به اصول طراحی بنر گیف آشنایی دارند.

در این مقاله، قصد داریم تا درباره وب‌سایت کادرنو و نکاتی که باعث می‌شود بنر گیف طراحی شده توسط کادرنو موفق شود، صحبت کنیم.

کادرنو

همان‌طور که گفتیم تمام کسب و کارها این روزها به دنبال حضور فعال در فضای تبلیغات آنلاین هستند. کادرنو وب‌سایت طراحی بنر است که با طراحی بنرهای تبلیغاتی جذاب، به کسب و کارهای مختلف کمک می‌کند تا در این فضا بیشتر بدرخشند و رقبا را کنار بزنند.

تیم خلاق و پرتلاش طراحی بنر در کادرنو، تمرکز بسیاری بر روی طراحی اصولی می‌گذارد و به این اصل اعتقاد دارد که، بنر باید بتواند پیام اصلی را به خوبی منتقل کند و بتواند در چند ثانیه کاربر را جذب کند. خدمات کادرنو در زمینه طراحی بنر شامل طراحی بنر گیف (GIF)، بنرهای ثابت (استاتیک)، موشن گرافیک برای استوری و پست‌های اینستاگرام و بنر اچ‌تی‌ام‌ال (HTML5) می‌شود، که آنها را به بهترین شکل به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

طراحی بنر های گیف توسط کادرنو

طراحی بنر های گیف توسط کادرنو دارای ویژگی‌هایی است که همین ویژگی‌ها در تبلیغات آنلاین باعث جذب و کلیک بیشتر می‌شود.

سادگی و مینیمال بودن – شاید تعجب کنید، اما امروزه دیگر کسی به دنبال بنرهای شلوغ نیست و همه به دنبال سبک مینیمال در طراحی بنر گیف هستند. بنرهای خوب به این دلیل خوب کلیک می‌گیرند که ساده هستند؛ عنوان یا تیتر، پیام بنر و آدرس وب‌سایت، اینها تمام آن چیزی است که شما در بنر می‌بینید و می‌توانید با آن کمپین موفق اجرا کنید.

استفاده از رنگ‌های مناسب – رنگ‌های روشن اغلب باعث اذیت کاربر می‌شوند و همین موضوع باعث می‌شود که کاربر بنر را نادیده بگیرد. اگر این اتفاق بیفتد و شخص نتواند بنر را بخواند، پس کمپین به موفقیت نمی‌رسد. کادرنو، از رنگ‌هایی در طراحی بنر گیف استفاده می‌کند که بیشترین میزان اثربخشی را در کاربر ایجاد می‌کنند.

طراحی و ارائه بنر گیف برای تبلیغات کلیکی توسط کادرنو

کوتاه نگه داشتن پیام – هر بنر گیف به معنای واقعی کلمه فقط چند ثانیه برای نشان دادن و رساندن پیام خود دارد، بنابراین کادرنو در طراحی‌های خود پیام را به گونه‌ای منتقل می‌کند که کاربر برای دریافت آن گمراه نشود. همچنین از وارد کردن جزئیات بسیار در بنر خودداری می‌کند، زیرا این کار فقط باعث از دست دادن کاربر می‌شود.

سرعت متعادل در انیمیشن سازی – بیشترین توجه مخاطب در 6 ثانیه صورت می‌گیرد و طراح بنر گیف در کادرنو این انتقال پیام را در بهترین حالت سرعت قرار می‌گیرد که مخاطب نکته‌ای را در این زمان کم از دست ندهد.

طرح یک سوال - یک بنر گیف جذاب بنری است که "کسی چیزی در آن پیشنهاد کند"، یا "کسی در آن به دنبال جوابی بگردد و به جواب خود برسد". بسیاری از بنرهای گیف هستند که در آنها چندین سوال را مشاهده می‌کنید که قرار است در 6 ثانیه به تمام آنها جواب دهد. این اصلا اوصلی نیست و مطمئنا کاربر به جواب هیچ‌کدام از سوال‌ها نیز نمی‌رسد. کادرنو در هر بنر یک سوال مطرح می‌کند و با همان یک سوال کاربر را درگیر بنر می‌کند.

متفاوت بودن - برخی از موفق‌ترین بنرها ساده‌ترین و مینیمال‌ترین بنرهایی هستند که شما ممکن است ببینید، اما بگذارید بگوییم که در حال حاضر آن دسته از بنرهایی بیشترین میران کلیک را دارند که متفاوت هستند. طراحی بنر گیف توسط کادرنو در عین سادگی حس متفاوت بودن را در کاربر ایجاد می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود که میزان اثربخشی آن بر روی کاربر بیشتر شود.

برای مشاهده نمونه بنر های گیف طراحی شده توسط کادرنو کلیک کنید.

طراحی بنر برای تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یکی از پرطرفدارترین نوع تبلیغات در میان وب‌سایت‌ها و کسب و کارهای آنلاین است. به همین دلیل وجود بنر مناسب برای جذب مخاطب برای این پلتفرم بسیار باارزش و تاثیرگذار است.

کادرنو در طراحی بنر برای تبلیغات کلیکی، تمام موارد گفته شده را رعایت می‌کند و به کاربر خود بنری متفاوت و در عین حال ساده و شیک تحویل می‌دهد. برای شروع همکاری با کادرنو سفارش طراحی بنر گیف برای تبلیغات کلیکی و یا حتی دیگر کمپین‌های بازاریابی بود به وب‌سایت کادرنو به آدرس kadreno.com بروید، در وب‌سایت هم می‌توانید تمام نمونه‌های طراحی شده کادرنو را ببینید و هم سفارش خود را ثبت کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز