خبرگزاری کار ایران

خرید آنلاین فرش با زیلوکس

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۳۳۷

فرش کلاسیک به فرشی گفته می‌شود که طرح و مدل آن، برگرفته از نقشه‌ها و طرح‌های کلاسیک باشد و به عبارت دیگر، فرشی با نقشه‌ی مدرن نباشد.

فرش‌های کلاسیک، سال‌ها و قرن‌هاست که زینت‌بخش منازل و اتاق‌های ما ایرانیان بوده‌اند و در تمام جهان طرفداران بی‌شماری دارند اما خرید فرش کلاسیک تابع چه ویژگی‌هایی است؟ و یا برای چه اتاق‌هایی، می‌توان فرش کلاسیک خریداری نمود؟ آیا برای همه‌ی اتاق‌ها و هر نوع دکوراسیونی، می‌توان از فرش کلاسیک استفاده نمود؟ زیلوکس در کنار شماست تا به این پرسش‌ها پاسخ دهد. تا پایان همراه ما بمانید تا به شما از فوت و فن خرید فرش کلاسیک بگوییم؛ به گونه‌ای که زیبایی خود را به بهترین نحو ممکن نشان دهد!

خرید آنلاین فرش با زیلوکسفرش کلاسیک چیست؟

همه‌ی ما، فرش کلاسیک را دیده‌ایم. فرش کلاسیک همان فرش‌هایی است که در منزل مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌های ما پهن بوده‌اند! از معروف‌ترین طرح و نقشه‌ی فرش کلاسیک، می‌توان به لچک ترنج و طرح خشتی اشاره کرد. هر فرشی، اعم از دستباف یا ماشینی که طرح و نقشه‌ای قدیمی و سنتی داشته باشد، در گروه فرش کلاسیک دسته‌بندی می‌شود.

به غیر از فرش‌هایی با نقشه‌ی کلاسیک، امروزه فرش‌هایی با نقشه‌های بسیار ساده و جدید طراحی و بافته می‌شود که به فرش مدرن مشهورند. منظور از فرش کلاسیک، این است که طرح و نقشه‌ی آن، قدیمی بوده و مدرن نیست.

مدرن یا کلاسیک بودن یک فرش، ارتباطی با دستباف یا ماشینی بودن آن ندارد و در واقع، فرش کلاسیک یک نوع، از نقشه فرش است نه جنس آن!

در دنیای امروز لوازمی با طرح کلاسیک بیشتر مورد توجه عموم مردم قرار میگیرد، فرش کلاسیک در دو نوع دست بافت و ماشینی به بازار عرضه می شود.

 از لحاظ ظاهری این دو نوع تفاوت چشمگیری ندارند اما به دلیل مقرون به صرفه بودن خرید فرش ماشینی میزان تقاضای بیشتری نسبت به فرش های دست بافت دارد.

اما باید این نکته را در نظر داشت که هیچ فرشی نمی تواند جایگزین فرش دست بافت اصیل ایرانی شود، بطور کل هرچقدر از عمر فرش های کلاسیک ماشینی بگذرد کیفیت آن پایین تر آمده و قیمت آن برای فروش کمتر میشود اما برخلاف آن فرش های کلاسیک دست بافت هرچقدر از عمر آن بگذرد روز به روز به ارزش آن افزوده میشود.

خرید آنلاین فرش با زیلوکسخرید آنلاین فرش با زیلوکس

فرش های کلاسیک از لحاظ طرح درگروه خاصی قرار نمیگیرند چرا که طرح های متنوعی را پوشش میدهند. از طرح های معروف فرش کلاسیک میتوان به انواع زیر اشاره کرد:

طرح اسلیمی: از سری طرح های اصیل فرش کلاسیک است که نماد کلی آن شاخه های دوران یافته ای در میان برگ و گل برگ هاست.

طرح گل فرنگ: که در آن بیشتر از گلهای س رخ استفاده شده نیز طرح دیگری از فرش های کلاسیک است.

طرح فرش شکارگاه: فرش هندسی، بته جقه و طرح فرش گل درختی از دیگر انواع طرح های فرش کلاسیک است.

انتخاب یک فرش کلاسیک برای خانه به اندازه و نورپردازی خانه وابستگی خاصی دارد.

اگر فضای خانه بزرگ و پر نور باشد استفاده از یک فرش کلاسیک پر نقش و نگار همراه با رنگهای متنوع میتواند جلوهای رویایی را ایجاد کند اما اگر فضا کوچک باشد باید از فرشی ساده تر و با تنوع رنگ کمتر استفاده کرد.

پهن کردن فرشی کلاسیک در یک اتاق با دکوراسیون سنتی زیبایی منحصر به فردی را ایجاد میکند.

با گذشت زمان و نزدیک شدن به پایان سال دغدغه ی تغییر و تنوع در دکوراسیون منازل فکرها را به خود مشغول کرده است.  در این راستا زیلوکس با ارائه ی انواع فرشهای کلاسیک در طرحهای مختلف و تنوع رنگ بال این امکان را میدهد که فرشی زیبا متناسب با نوع دکوراسیون خانه انتخاب کنید.

خرید آنلاین فرش با زیلوکس

خرید آنلاین فرش با زیلوکسسخن پایانی :

انتخاب و خرید فرش کلاسیک با وجود زیبایی‌های چشم‌نوازی که در بطن خود دارد، کار چندان ساده‌ای نیست و دلیل آن، همان نقش و نگارهای پیچیده‌ای است که قرن‌هاست با فرهنگ و تمدن ما خو گرفته است. این طرح‌ها و نقشه‌ها، چنان با سرشت و سرنوشت ما آمیخته‌اند که هر کدام حرفی و سخنی برای گفتن دارند؛ پس پر بیراه نیست اگر بگوییم قصه‌ی آن‌ها را نباید در هر جایی پهن کنید ! شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه‌ زیلوکس ضمن بازدید از محصولات و مقایسه با سایر کالاهای موجود در بازار به اطمینان کافی دست یافته و خریدی آسان همراه با رضایتمندی داشته باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید فرش و انواع فرش های موجود میتوانید از طریق وبسایت زیلوکس با ما در ارتباط باشید یا با ما تماس بگیرید : 09193937683

از همراهی شما با زیلوکس سپاسگزاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز