خبرگزاری کار ایران

چاپ کتاب با شرایط استثنایی

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۴۹۸

انتشارات نارون دانش شرایطی را فراهم کرده است که نویسندگان و مترجمین می‌توانند به آسانی نسبت به چاپ کتاب خود اقدام نمایند.

چاپ کتاب برای افرادی که آشنایی چندانی با مراحل آن ندارند فرایندی طولانی، فرسایشی و پر پیچ و خم است. همین دیدگاه سبب شده است بسیاری از کسانی که کتابی تألیف یا ترجمه کرده‌اند از ادامه مراحل چاپ آن دلسرد شوند. با این حال افرادی که از طریق یک ناشر معتبر نسبت به چاپ کتاب خود اقدام می‌نمایند با کمترین دردسر و مشکل کتاب خود را به چاپ می‌رسانند. انتشارات نارون دانش از ناشران شناخته شده و معتبر کشور است که در طول سال‌های اخیر صدها کتاب علمی، دانشگاهی، داستان، شعر و کودک را به چاپ رسانده است. با ما همراه باشید تا با مراحل چاپ کتاب و خدمات انتشارات نارون دانش در این زمینه بیشتر آشنا شوید.

برای چاپ کتاب از کجا شروع کنم؟

برای چاپ کتاب نخستین کار تألیف یا ترجمه کتاب است. تألیف کتاب مزایایی دارد مانند اینکه دارای ارزش و اعتبار بیشتری است و با نیازهای علمی، فرهنگی یا اجتماعی منطقه یا کشور همخوانی دارد. از سوی دیگر ترجمه کتاب در زمان بسیار کوتاه‌تری قابل انجام است و به دلیل اینکه فروش کتاب مورد نظر در سطح جهان مشخص شده است می‌تواند به میزان فروش احتمالی آن پی برد. اساتید دانشگاه یا دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌توانند متناسب با رشته دانشگاهی و تخصص خود نسبت به ترجمه یا تألیف کتاب اقدام نمایند. از سوی دیگر افراد دیگری نیز که دارای شعر، داستان، خاطره یا هر دست‌نوشته دیگری هستند می‌توانند برای چاپ آن با ناشر مورد نظر خود وارد مذاکره شوند.

اگر کتاب ترجمه یا تألیف شده شما آماده باشد در مرحله بعد می‌توانید برای پیدا کردن یک ناشر معتبر تحقیق و بررسی کنید. انتشارات نارون دانش به دلیل استفاده از تیمی جوان و در عین حال با تجربه، بالاترین سرعت چاپ کتاب را ارائه می‌دهد. همچنین از جمله مزایای همکاری با این ناشر این است که تمامی مراحل چاپ کتاب به صورت تخصصی و در کمترین زمان توسط تیم انتشارات نارون دانش انجام می‌گیرد. بنابراین شما تنها با ارائه فایل اولیه کتاب خود، پس از مدت زمان کوتاهی کتاب چاپ شده خود را با بالاترین کیفیت تحویل خواهد گرفت. از سوی دیگر این انتشارات با تجمیع تمامی مراحل چاپ کتاب توانسته است پایین‌ترین هزینه‌ها چاپ را داشته باشد.

خدمات چاپ کتاب در انتشارات نارون دانش

نارون دانش آمادگی دارد کتاب‌های شما را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان به چاپ برساند. این مجموعه تمامی مراحل چاپ کتاب را با دقت بالا و با تیمی حرفه‌ای انجام می‌دهد. برخی از خدمات چاپ کتاب این ناشر عبارت‌اند از:

- تایپ و آماده سازی فایل اولیه کتاب

- ویراستاری کتاب

- صفحه آرایی کتاب طراحی جلد کتاب

- دریافت مجوزهای کتاب

- چاپ کتاب و صحافی

انتشارات نارون دانش با سال‌ها سابقه و تجربه تاکنون موفق به چاپ صدها عنوان کتاب شده است. این مجموعه آماده همکاری با مترجمین و مؤلفین گرامی در زمینه چاپ کتاب می‌باشد. یکی از مزیت‌های همکاری با این انتشارات این است که تمامی مراحل بالا به صورت کامل توسط انتشارات نارون دانش انجام می‌گیرد. بنابراین شما می‌توانید با ارائه فایل کتاب، نسخه‌های نهایی چاپ شده کتاب خود را با بالاترین کیفیت طراحی و چاپ تحویل بگیرید. همچنین می‌توانید از خدمات آنلاین ما از جمله بخش محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب بر روی سایت انتشارات استفاده نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز