خبرگزاری کار ایران

ساخت سوئیچ و ریموت خودرو

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۳۶۵

کلید کار خدمات مختلفی از جمله باز کردن در گاو صندوق، ساخت سوئیچ و ریموت و همچنین کلید سازی را انجام می‌دهد.

کلید کار خدمات مختلفی از جمله باز کردن در گاو صندوق، ساخت سوئیچ و ریموت و همچنین کلید سازی را انجام می‌دهد. مشتریان می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای انجام خدمات مختلف با کلید کار تماس بگیرند. شرکت خدماتی کلید کار، اقدام به ساخت کلید و سوئیچ می کند و افراد در صورت گم کردن کلید خانه و یا سوئیچ ماشین خود، می توانند با مراجعه به شرکت خدماتی کلید کار، از آنها درخواست کمک کنند. بیشتر افرادی که در مجموعه خدماتی کلید کار فعالیت می کنند، به صورت 24 ساعته آماده ارائه کمک به مشتری بوده و در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی و کمک به مشتریان هستند.

 یک کلید کار با تجربه می تواند خدمات مختلفی از جمله ساختن کلید و سوئیچ یدک و همچنین باز کردن درهای قفل شده به مشتریان ارائه بدهد. این روزها بسیاری از کلید کارها به صورت سیار فعالیت می کنند و در هر ساعت از روز همراه با موتور به محل مورد نظر فرستاده می شوند. به این ترتیب افراد در هر محلی که زندگی می کنند، می توانند در کمترین زمان ممکن از یک کلید کار برای ساخت سوئیچ یدک خودرو یا کلید خانه کمک بخواهند.

کلید سازی

فرد کلید کار برای باز کردن قفل یا ساختن سوئیچ یدک خودرو به ابزار مختلفی نیاز دارد و بدون وجود این ابزار قادر به ساخت سوئیچ یدک و کلید نخواهد بود. کلید کار برای باز کردن کلیدهای شکسته، قفل ها و همچنین ساخت سوئیچ یدک ابزارهای مختلفی نیاز دارد. این ابزارها تنوع مختلفی دارند و این امکان را به کلید کاران می دهند تا بتوانند قفل های بسته را باز کرده و برای خودروها، سوئیچ یدک بسازند. شما اگر در اسلام شهر هستید می توانید با کلیدسازی اسلامشهر تماس بگیرید.

یکی از مهمترین ابزارهای کاری کلید سازی، دستگاه ساخت و تکثیر کلید است و این ابزار یکی از ابزازهای اولیه و مهم برای کلید سازی است. کلید کار می تواند با استفاده از این دستگاه در مدت زمان کوتاهی، برای ماشین و خانه کلید جدید درست کند. یکی دیگر از ابزارهای مهم برای ساخت سوئیچ و کلید جدید، دستگاه برش لیزر است و کلید کار با استفاده از این دستگاه می تواند کلیدهای جدید را مانند کلید قبلی درست کند. چاقوی تا شو یکی دیگر از ابزارهای کلید سازی است که 4 الی 5 تیغه دارد و برای باز کردن قفل های ساده مورد استفاده قرار می گیرد. این چاقو یکی از بهترین ابزار برای باز کردن قفل های حمام و اتاق خواب است. این چاقو تیغه های زیادی دارد و کلید ساز می تواند با استفاده از آن انواع قفل ها و درهای بسته شده را به آسانی باز کند.

باز کردن درب گاو صندوق

افراد می توانند در صورت گم کردن کلید گاو صندوق یا فراموش کردن رمز آن با متخصصین ما در کلید کار تماس بگیرند. معمولاً برای باز کردن درب گاو صندوق هایی که کلید آن گم شده است، قفل را شکسته و از این طریق درب آن را باز می کنند.

یکی از ابزراهایی که کلید سازان برای باز کردن در گاو صندوق های قفل شده از آن استفاده می کنند، ابزاری به نام دریل دو وضعیت است. این ابزار توسط متخصصانی به کار برده می شود که کار آنها باز کردن قفل گاو صندوق است و خیلی از افراد با این ابزار آشنایی ندارند. این ابزار با وارد شدن به قفل گاو صندوق، قفل را می شکند و در نتهایت در گاو صندوق باز می شود.

یکی دیگر از ابزارهایی که می توان به کمک آن قفل گاو صندوق را باز کرد، کلید چند محور است. کلید چند محور ابزاری است که می تواند به آسانی هر قفلی را باز کند زیرا این کلید طوری طراحی شده که زمانی که وارد قفل می شود، شکل هندسی آن تغییر کرده و خود را با شکل قفل تطبیق می دهد. این نوع کلیدها دارای هوش مصنوعی و سیستم کامپیوتری بوده و می توانند با توجه به فضای داخلی قفل، آن را باز کنند. کلیدهای چند محوره به خاطر وجود شیارها و محورهایی که روی آنها وجود دارد، به راحتی تغییر شکل داده و فضای داخلی قفل را پر می کنند و بعد از چرخیدن در قفل، به راحتی آن را باز می کنند. کلید چند محور در حقیقت یک دستگاه الکترونیکی است و با استفاده از علم هایی مانند کامپیوتر، الکترونیک و مکانیک طراحی و ساخته شده است. در ساخت این کلید از تکنولوژی های پیشرفته ایی مانند هوش مصنوعی استفاده شده است. کلید سازان حرفه ایی از این کلید برای باز کردن قفل گاو صندوق استفاده می کنند و هر کسی این کلید را ندارد. با استفاده از این کلید، قفل گاو صندوق به هیچ عنوان آسیب نمی بیند. کلید چند محور یکی از بهترین و پیشرفته ترین ابزارهای کلید سازی برای باز کردن قفل گاو صندوق است.

برای باز کردن درب گاو صندوق بهتر است از افرادی که در این زمینه تخصص دارند کمک بگیرید زیرا این افراد با ابزارهایی درب گاو صندوق را باز می کنند که گاو صنوق شما کمترین آسیب را می بیند. شرکت کلید سازی کلید کار، می تواند در کمترین زمان ممکن و بدون صدمه زدن به قفل، درب های بسته گاو صندوق را به سرعت باز کند.

یکی از معروف ترین انواع گاو صندوق، گاو صندوق کاوه است و این گاو صندوق یکی از پرفروش ترین و بهترین گاو صندوق های موجود در بازار است. برای باز کردن قفل گاو صنوقی که قفل شده می توانید با کلید سازان حرفه ایی ما در کلید کار تماس بگیرید.

اکر بخواهید خودتان قفل گاو صندوق کلیدی کاوه را باز کنید، فقط از طریق شکاندن قفل می توانید این کار را انجام دهید. با شکاندن قفل، زبانه قفل از بدنه آن جدا می شود و قفل باز می شود. در صورتی که با افراد متخصص در کلید کار تماس بگرید، بدون شکستن قفل، درب گاو صندوق شما باز خواهد شد.

برای باز کردن قفل گاو صندوق های رمزی، نیازی به ابزار خاصی نیست و متخصصین کلید سازی با کار کردن با شماره های قفل می توانند قفل را باز کنند.یک شماره گیر ترکیبی روی این گاو صندوق ها وجود دارد که از عدد 0 شروع می شود.با چرخاندن این شماره گیر به سمت عقربه های ساعت، اعداد افزایش پیدا می کنند. این گاو صندوق ها، شامل چرخ دنده هایی است که به نام نگهدارنده شناخته می شوند. این چرخ دنده ها به شکل دایره بوده و دور اسپیندل قرار می گیرند ولی به آنها متصل نیستند.

ساخت ریموت و سوئیچ خودرو

یکی دیگر از خدمات مهم کلید کار، باز کردن درب خودروهای قفل شده و یا ساختن ریموت جدید است. بعضی از خودروهای جدید خارجی فقط با کد مخصوص به خود باز می شوند و در صورت گم شدن سوئیچ این خودروها، کلید کار باید به شرکت خودروسازی مراجعه کرده و کد جدیدی برای  سوئیچ ماشین دریافت کند. برای ساخت ریموت یدکی خودروهای جدید باید از کلید سازی که در زمینه ساخت و طراحی ریموت های هوشمند تجربه دارد، کمک گرفت در غیر این صورت ممکن است در ماشین به راحتی باز نشود. بعضی از ماشین های جدید نیازی به وارد کردن کد ندارند و در صورت گم شدن سوئیچ این ماشین ها می توانید از یک کلید ساز باتجربه و ماهر کمک بگیرید.

با توجه به این که سفارش دادن سوئیچ ماشین یه نمایندگی و شرکت اصلی آن کاری وقت گیر و پر هزینه است و ممکن است چند روز زمان بگیرد. کلید سازان شرکت کلید کار می توانند در هر ساعت از شبانه روز به محلی که شما می خواهید بیایند و در کوتاه ترین زمان و با بهترین هزینه سوئیچ جدیدی برای شما بسازند و در خود روی شما را باز کنند. کلید سازانی که در ساخت سوئیچ ماشین تخصص دارند، با استفاده از دستگاه های کامپیوتری سوئیچ ماشین شما را طراحی کرده و به شما تحویل می دهند. از آن جایی که بیشتر ماشین های امروزی برای باز شدن و روشن شدن، نیاز به وارد کردن کد دارند، هزینه باز کردن و ساخت یک کپی از سوئیچ در مقایسه با گذشته هزینه بیشتری دارد.

در صورت گم کردن سوئیچ و ریموت خود روی خود با مراجعه به کلید کار می توانید یک سوئیچ جدید داشته باشید.  سازنده ریموت ماشین های مختلف، مانند ریموت بنز، بی ام و، سوئیچ کیا سراتو و دیگر خودروها می باشد. کلیدکار ماشین هایی که برای باز شدن نیاز به کد مخصوص دارن، برای باز شدن قفل به متخصینی نیاز دارند که در کار کد دهی مهارت دارند. بعد از این که متخصص کد دهی، کد ماشین را وارد کرد، درب خود رو باز می شود. بعد از باز شدن درب خود رو، کلید ساز از روی قفل یا استارت ماشین یک سوئیچ یدکی درست می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز