خبرگزاری کار ایران

اطلاعاتی در مورد پوشش کامل بازارهای مالی

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۶۸۲

در بازار معاملات فارکس هر فرد برای آن که معاملات خود را در بازار معاملات فارکس آغاز نماید از یک بروکر مناسب و قابل اطمینان استفاده می نماید.

در بازار معاملات فارکس هر فرد برای آن که معاملات خود را در بازار معاملات فارکس آغاز نماید از یک بروکر مناسب و قابل اطمینان استفاده می نماید. همچنین پلتفرم تجاری خود را نیز از بروکر دریافت می‌کند. یکی از مواردی که به عنوان پلتفرم تجاری شناخته می شود متاتریدر ۴ و یا همان MT4 می باشد که معامله گر برای دانلود متاتریدر 4  می‌تواند به بروکر مورد نظر خود رجوع نماید. موضوعی که مشخص است و در اکثر کلاسهای تحلیل تکنیکال نیز توسط اساتید به آن توجه ویژه می‌شود نمودارهای تعدیل می باشد و توجه به موضوع معامله گران و تحلیل‌های خود را بر روی نمودار تعدیل شده انجام می دهند. متاسفانه توجه زیادی به نمودارهای تعدیل نشده توسط افراد معامله گران نخواهد شد در صورتی که می خواهید اطلاعات مناسب در مورد انواع مختلف نمودارهای تعدیل شده و تعدیل نشده به دست بیاورید و همچنین در مورد پوشش کامل بازارهای مالی حجم بازار ارز فارکس اطلاعات خوبی به دست بیاورید با ما در ادامه مقاله همراه بوده و مطالب ارائه شده در این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید:

نمودارهای تعدیل شده و تعدیل نشده چه تفاوتی باهم دارند؟

تفاوتی که میان نمودارهای تعدیل نشده و نمودارهای تعدیل شده وجود دارد شکاف آنها می باشد و معمولا در نمودارهای تعدیل شده در بازار معاملات فارکس و یا هر بازار ارز جهانی دیگر شکاف های ایجاد شده با گذشت زمان به صورت دستی و همچنین با توجه به فرمول خاصی تحت پوشش قرار می گیرند. این نکته را می توان اینطور عنوان کرد که با گذر زمان ابتدا و انتهای گپ به یکدیگر اتصال پیدا می کنند ولی در عین حال در نمودارهای تعدیل نشده این گپ نیز حضور داشته ولی در اینجا شکاف به وجود آمده و اتفاقات رخ داده در نمودار قیمتی را به صورت کامل شرح می نماید. با توجه به توضیحاتی که در اینجا به آن اشاره کردیم تفاوت میان نمودارهای تعدیل شده و نمودار تعدیل نشده به صورت کامل مشخص می باشد و در نمودارهای تعدیل شده تمامی گروه ها در نمودار وجود دارد ولی در نمودارهای تعدیل نشده پوشش داده می‌شوند و این موضوع به عنوان اصلی ترین تفاوت میان این دو نمودار شناخته می شود.

اطلاعاتی در مورد پوشش کامل بازارهای مالی

گپ و انواع آن چیست؟

در بازار معاملات فارکس و یا هر بازار معاملات مالی دیگر شکاف وجود دارد که به ناحیه ای از نمودار گفته می‌شود که در آن معامله صورت نگرفته و عملاً تقاضا برای خرید و فروش و تبادل ارز ها وجود نداشته باشد. شکاف دارای انواع مختلفی بوده و به دو نوع کلی تقسیم می شود که یکی از آنها به سمت بالا و دیگری که به سمت پایین نام دارد.

دلایل استفاده از نمودارهای تعدیل شده

امروزه کارشناسان و تحلیلگران موجود در بازار معامله فارکس دلیل استفاده از نمودارهای تعدیل شده را این می دانند که قیمت بر اساس عرضه و تقاضا تعیین شده است و هر آنچه به غیر از عرضه و تقاضا باعث افزایش یا کاهش قیمت ها شود به عنوان موضوع دستگاهی در قیمت و ارزش سهم شناخته می شود. این موضوع بیشتر در خصوص شکافی که در اثر افزایش سرمایه و سود نقدینگی به وجود می‌آیند مورد اهمیت خواهد بود. بنابراین تحلیلگران بازار ارز این موضوع را اینطور بیان می‌کنند که به آن ناشی از دستکاری وجود آمده در قیمت ها بوده و عرضه و تقاضا تأثیری در به وجود آمدن یا نیامدن آنها ایجاد نمی نمایند. یکی از دلایل استفاده از نمودارهای تعدیل شده این است که تولید و معامله گران شد اسیلاتور ها و استراتژی های معاملاتی در نمودارهای تعطیل نشده مورد استفاده قرار می‌گیرند را کاربرد این دانسته و در اثر بازگشایی گپ دچار خطا می شوند و در جریان های درستی از سمت این نمودار برای افراد ارسال نخواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز