خبرگزاری کار ایران

تورهای لوکس جنوب شرق آسیا با آویسا

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۴۸۰

مقاصد گردشگری اکثریت ایرانیان، چندان متنوع نیست و عمده‌ی سفرها به کشورهای همسایه‌ی ایران و در شرق آسیا محدود شده است. دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها سختی دریافت ویزا در درجه‌ی اول و هزینه‌های سفر در درجه‌ی بعدی قرار دارد.

تورهای جنوب شرق آسیا برای ایرانیان، به نسبت بسیاری از کشورها مناسب است چراکه فاصله‌ی ایران از این منطقه، به نسبت اروپائیان کوتاه‌تر است. از طرفی آب و هوای همیشه گرم و سواحل بی‌نظیر کشورهای این منطقه، سبب می‌شود تا ایرانیان، همیشه علاقه به حضور در کشورهای این ناحیه را داشته باشند. آژانس آویسا یکی از معتبرترین برگزارکنندگان تورهای جنوب شرق آسیا در سطوح مختلف قیمتی است و مسافران می‌توانند وابسته به شرایط خود، میان گزینه‌های مختلف اقدام به انتخاب کنند. در این‌جا تلاش کردیم دو مسیر استثنایی از کشورهای این منطقه را به شما معرفی کنیم.

تور ویتنام؛ طبیعت بی‌تکرار، سواحل لاکچری

تور ویتنام از آن مسیرهایی‌ست که کمتر در مورد آن صحبت شده است. مجموعاً در میان مسیرهای استثنایی جنوب شرق آسیا، ویتنام مسیری‌ست که به تازگی به جهانیان معرفی شده و همین هم سبب شده که این کشور، یکی از رتبه‌های خیره‌کننده در افزایش گردشگری سالانه را در دهه اخیر داشته باشد و همین سبب می‌شود، تا چند سال آتی، این مسیر هم به یکی از قطب‌های گردشگری این منطقه، در کنار تایلند، مالزی و بالی قرار گیرد.

جاذبه‌های این کشور، به‌قدری متنوع‌اند که هر مسافری از هر قشر را می‌تواند راضی نگهداشته و سبب جذب آن‌ها شود. از آثار تاریخی که در شهرهایی هانوی و هوشی مین و هوی آن قرار گرفته تا آثار مدرن معماری در هوشی مین که مسافران را به خود جذب می‌کند و مهم‌تر از همه طبیعت رویایی این کشور که بدون هیچ شکی، در این منطقه نمونه‌ای دیگر ندارد.

طبیعت ویتنام هم بسیار عجیب و شگفت‌آور است، نه تنها کشتزارهای برنجی که برای غربی‌ها جذاب است در آن به شکلی خاص و زیبا قرار گرفته، بلکه رودخانه‌هایی در میان کوه‌های سر به فلک کشیده که معمولاً هم از درخت پوشیده شده‌اند، مسافران را مسحور خود می‌کند. در کنار این‌ها، منطقه‌ی هالونگ که در لیست میراث جهانی یونسکو هم ثبت شده است، یکی از عجایب هفت‌گانه‌ی طبیعی جهان است، در این منطقه خلیجی، در میان آب‌ها، تپه‌های آهکی سر برآورده‌اند و بر روی آن‌ها درختانی روییده‌است و شکل چینش آن‌ها، به گونه‌ای‌ست که اژدهایی در میان آب‌ها خفته است و نام این خلیج هم دقیقاً چنین معنایی دارد. مسافران برای گشت زدن در این منطقه، یک شب را در کشتی‌های کروز اقامت می‌کنند و در میانه‌های راه برای آب‌تنی، حمام آفتاب، قایق‌سواری و غارنوردی از آن پیاده خواهند شد. اما عجایب طبیعی ویتنام به همین‌ها هم ختم نمی‌شود، سواحل این کشور جز بهترین و باکیفیت‌ترین سواحل منطقه هستند و طول چند صد کیلومتری شرقی این کشور، به طور کامل ساحلی‌ست و هر ساحلی زیبایی‌ها و طبیعت خود را دارد.

تورهای ویتنام از دیگر تورهای منطقه گران‌تر است، چرا که در درجه‌ی اول پرواز مستقیمی به آن وجود ندارد و دوم آن که فواصل شهرهای آن از هم زیاد و لازم به استفاده از هواپیما برای جابجایی‌ست که همین رقم را افزایش می‌دهد. آژانس آویسا اما همیشه در تلاش است تا بهترین‌ها به مسافران خود ارائه کند. همچنین زمان خرید تور ویتنام نوروز 99 که به صورت گروهی برنامه‌ریزی شده بوده است به پایان رسیده اما برای کسانی‌که علاقمند هستند تا نوروز 99 را در این کشور بگذرانند، امکان برنامه‌ریزی تور انفرادی همچنان پابرجاست.

تور تایلند؛ بالاترین سطح خدمات، سواحل رویایی

تایلند بر خلاف ویتنام، برای مردم ایران بسیار شناخته‌شده است اما هنوز هم جزئیاتی در آن نهفته که شاید فقط برای آن‌ها که بارها از آن دیدن کرده‌اند واضح باشد. اما توصیه ما آن است که فرصت سفر در ماه‌های آتی را به این مقصد از دست ندهید چراکه دو رویداد مهم در این مدت در جریان خواهد بود که یکی مربوط به ایرانیان و دیگری مربوط به کشور تایلند است.

تور تایلند معمولاً با پرواز ماهان به مقصد بانکوک انجام می‌شود و مسافران از آن‌جا و وابسته به بسته‌ی انتخابی خود به مقصد مورد نظرشان انتقال داده خواهند شد. شهرهای بانکوک، پاتایا، پوکت و ساموئی از شهرهایی هستند که آژانس آویسا در بسته‌های معمول خود می‌گنجاند و به صورت بسته به مسافران عرضه می‌کند اما امکان عرضه‌ی مسیرهای دیگری مانند فی فی، کرابی و چیانگ‌مای هم وجود دارد که مسافران می‌بایست در تماس با کارشناسان تور تایلند در مورد آن اطلاعات کامل را کسب کنند.

تورهای لوکس جنوب شرق آسیا با آویسا

قیمت تور تایلند وابسته به مقصد و شهری که مسافران انتخاب می‌کنند، متفاوت خواهد بود و به ترتیب بانکوک، پاتایا، پوکت و نهایتاً ساموئی، افزایش قیمت را تجربه می‌کنند، چون هر کدام از این مسیرها ترانسفری دارند و معمولاً هتل‌های ساحلی، قیمت‌های بالاتری را دارند و هر چه منطقه لاکچری‌تر باشد پس قیمت آن بالاتر خواهد بود.

در نوروز 99، تایلند می‌تواند بهترین انتخاب برای مسافران ایرانی باشد. در حال حاضر پروازها به جنوب شرق آسیا، همچنان برقرار است و همین بخشی از کار را ساده می‌کند. در کنار آن فصل سفر به تایلند رو به پایان است و همین سبب می‌شود در کنار آب و هوایی که مناسب سفر است، میزان مسافران جهانی مسیر رو به کاهش باشد. در کنار نوروز که مختص ایرانیان است، در نیمه‌ی دوم فروردین ماه جشن آب در تایلند برقرار است که با شروع فصل گرما در این کشور آغاز می‌شود و برنامه‌ها و جشن‌های مفرحی در این کشور برگزار می‌شود. در هر شهری که ساکن شوید، این جشن‌ها وجود داشته و می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید و از خوشی سرشار شوید. پس اگر با تورهای تایلند نوروز 99 همراه نشدید و برنامه‌ی دیگری داشتید، تلاش کنید که سفر با آژانس آویسا، در جریان جشن آب به تایلند را از دست ندهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز