خبرگزاری کار ایران

معرفی جاهای دیدنی تهران؛ نوروز 99 در دامنه البرز

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۴۷۵

تهران به عنوان پایتخت ایران بیشتر با تصویری از شلوغی، ترافیک و آلودگی هوا در ذهن ما تداعی می‌شود. اما اگر دوست دارید زیبایی‌های این شهر، از کاخ‌های تاریخی تا دیگر جاهای دیدنی تهران را ببینید، ایام تعطیلات نوروز را برای سفر به تهران انتخاب کنید. ایام عید کمتر به ترافیک‌های همیشگی برمی‌خورید و هوای پاک و بهاری پایتخت برای‌تان لذت بخش خواهد بود.

اما قبل از برنامه‌ریزی برای بازدید از جاهای دیدنی تهران ، بهتر است به فکر رزرو هتل تهران باشید. هر چند عیدهای پایتخت کم ترافیک‌تر و خلوت‌تر است اما باز هم برای رزرو هتل تهران باید قبل از تعطیلات اقدام کنید. چون مسافران زیادی با هدف بازدید از جاهای دیدنی تهران در نوروز به این شهر سفر می‌کنند. با این حال حتی اگر در آخرین روزهای مانده به تعطیلات به فکر سفر به تهران افتادید سلطان سفر می‌تواند به شما در یافتن هتل مناسب که ظرفیت رزرو نیز داشته باشد کمک کند.

معرفی جاهای دیدنی تهران؛ نوروز 99 در دامنه البرز

رزرو هتل تهران در ایام نوروز

برای رزرو هتل های تهران بیشتر مسافران از طریق سایت‌های مختلف، هتل مورد نظرشان را رزرو می‌کنند. اما اگر دیر به فکر رزرو هتل افتادید و گمان می‌کنید هتل‌ها دیگر ظرفیت رزرو ندارند، می‌توانید با مشاهده و مقایسه هتل های تهران در سایت سلطان سفر با احتمال بیشتری هتل مورد نظرتان را رزرو کنید.

تفاوت سلطان سفر با سامانه‌های رزرو آنلاین در این مسئله است که سلطان سفر اصلا رزرو انجام نمی‌دهد. در واقع ابزاری برای مقایسه قیمت هتل‌ها در سایت‌های مختلف است. کافیست بعد از ورود به سایت سلطان سفر ، با انتخاب شهر، هتل دلخواه خود را انتخاب کنید. برای مثال هتل استقلال تهران را انتخاب کرده و بعد از مقایسه قیمت‌های رزرو بر روی همه سایت ها، می‌توانید به سایتی که ارزان‌ترین قیمت را ارائه کرده مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز