خبرگزاری کار ایران

ام دی اف سینکرونایز

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۴۰۳

ام دی اف ها دارای گستره وسیعی هستند و تنوع قابل توجهی دارند. در میان انواع فرآورده های چوبی، ام دی اف های فوق برجسته یا سینکرونایز از پرکاربردترین نمونه ها هستند. درواقع سلیقه مصرف کنندگان به این سمت سوق پیدا کرده است که ام دی اف های برجسته یا فوق برجسته زیبایی و کارایی بیشتری دارند. از طرفی ام دی اف ها به واقع پرکاربرد و پرطرفدار هستند.

اگر به فکر دستیابی به کیفیت عالی و در عین حال قیمت های مناسب هستید، ام دی اف سینکرونایز پیشنهاد مناسبی است.

چه نیازی به تولید ام دی اف های سینکرونایز بود؟

با ورود ام دی اف ها به بازار به مرور زمان مقبولیت مناسبی میان مصرف کنندگان پیدا کردند. ام دی اف های خام به اندازه ای به کار گرفته شدند که صنایع مرتبط با آن ها رونق بسیاری یافت. انواع روکش ها تولید شدند و به بازارهای رقابتی راه یافتند. در واقع ام دی اف ها جایگزین مناسبی برای چوب طبیعی بودند. قیمت بالای استفاده از چوب طبیعی در طراحی و ساخت بسیاری از لوازم، زمینه ای جهت رونق گرفتن ام دی اف ها بود.

پس از مدتی نیاز بازار تقاضا داشت که این نمونه از فرآورده های چوبی به چوب شبیه باشند. در حقیقت شبیه بودن روکش ام دی اف به چوب به یک مزیت بزرگ تبدیل شد و متخصصان به دنبال فناوری رفتند که سطح صاف ام دی اف را برجسته می کرد. در نتیجه سینکرونایز یک فناوری جدید و استثنایی بود و توانست ام دی اف های ساده را به نمونه هایی جذاب و پرطرفدار بدل سازد.

ویژگی ­های منحصر به فرد ام دی اف سینکرونایز

تا وقتی که یک محصول از ویژگی های مناسب و منحصر به فردی برخوردار نباشد، خریداری آن با قیمت های بالاتر مقرون به صرفه و معقولانه نیست. اما مزیت های ام دی اف سینکرونایز به اندازه ای است که اگر با محدودیت بودجه مواجه نیستید؛ خرید آن کاملا به صرفه و اقتصادی است.

ظاهر محیط خود را به شکل معجزه آسایی زیبا کنید!

شاید در نگاه نخست این یک جمله صرفا تبلیغاتی باشد؛ اما پس از به‌کارگیری ام دی اف در محیط و اجرای نهایی آن، نتیجه کار شما را شوکه خواهد کرد! ظاهر محیط پیش از اجرای دکور و بعد از آن اصلا قابل مقایسه نیست.

اگر قصد دارید که ظاهر آشپزخانه خود را تکان حسابی دهید از ام دی اف سینکرونایز جهت طراحی و ساخت کابینت یا صفحات کابینت استفاده کنید. علاوه بر زیبایی قطعا تماشای طرح هایی شبیه چوب طبیعی حس ایده آلی را در شما ایجاد می­کند. علاوه بر کابینت، ورقه ام دی اف در ساخت کف پوش، دیوار پوش و برخی از سقف ها نیز استفاده می شود. در واقع هر جایی که در ساخت آن از چوب طبیعی استفاده می شود، ام دی اف به راحتی جایگزین آن می شود.

بهره مندی از قیمت های فوق العاده مناسب

 از دیگر مزیت­ هایی که به‌کارگیری ام دی اف ها را ایده آل می کند؛ قیمت های مقرون به صرفه و اقتصادی آن ها است. مخصوصا نمونه های سینکرونایز که به چوب طبیعی شباهت بسیاری دارند از این نظر بسیار عالی هستند. در واقع با پرداخت هزینه ای مناسب ام دی اف های فوق العاده زیبا و کارامدی را به دست می آورید.

مقاومت بی نظیر در برابر حرارت

چوب طبیعی مقاومت کمی در برابر آتش دارد و در صورت بروز آتش سوزی، کابینت هایی که از جنس چوب طبیعی باشند به سرعت شعله‌ور می شوند. اما نمونه های ام دی اف در قالب وسایل چوبی مختلف مقاومت بیشتری در برابر حرارت از خود نشان می دهند.

هنگام فرآوری این دسته از محصولات، به خصوصیات و ویژگی هایی که بروز می دهند؛ توجه ویژه ای می شود. در واقع طراحی و ساخت ام دی اف های سینکرونایز به گونه ای است که در برابر عوامل فرسایشی و دمای بیش از اندازه مقاومت مناسبی دارد. حتی زمان بروز آتش سوزی نیز محصولاتی که از ام دی اف سینکرونایز ساخته شده اند؛ دیرتر از دیگر محصولات شعله‌ور می شوند و در جلوگیری از پیشرفت آتش و اطفای حریق کمک موثری محسوب می شوند.

ام دی اف ها و عایق های صوتی؟!

برخلاف انتظار جنس و ضخامت ام دی اف های سینکرونایز به گونه ای است که در طراحی و ساخت بسیاری از وسایلی که نیاز به عایق صوتی دارند؛ استفاده می شود. البته محصولات صدا را از خود عبور می دهند اما میزان عبور صدا از ام دی اف هایی با ضخامت ۱۶ میلیمتری، در حدود ۱۵ دسیبل است که رقم ناچیزی است. عملا این محصولات را عایق صوتی محسوب می کنند و در ساخت ابزار و وسایلی که خاصیت عایق بودن اهمیت ویژه ای دارد؛ به کار گرفته می شود.

با لکه ها برای همیشه خداحافظی کنید!!

ساختار ام دی اف ها به گونه ای است که مقاومت بالایی در برابر لکه پذیری دارند. محصولات یا اصلا لکه نمی پذیرند یا دیر دچار لکه می شوند. بنابراین با خرید محصولاتی که از ام دی اف های سینکرونایز ساخته شده اند؛ لکه پذیری در حد قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.

این قابلیت خصوصا در محصولاتی که دائما در معرض تماس قرار دارند؛ بسیار مهم است. به عنوان مثال کابینت های آشپزخانه، صفحه کابینت، مبلمان و بسیاری از وسایل چوبی خانگی، اداری وغیره به مواد اولیه ای از این جنس احتیاج دارند. بنابراین بسیاری از صاحبان کارگاه های تولید و ساخت تجهیزات چوبی در طراحی و ساخت لوازم و وسایل خود از این دسته از مواد اولیه استفاده می کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز