خبرگزاری کار ایران

معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن+عکس

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۳۶۴

امروزه با پیشرفته‌ترشدن جوامع و نیاز به ایجاد امنیت بیشتر، شاهد ورود دوربین‌های مداربسته در بسیاری از مراکز تجاری و مسکونی هستیم که استفاده از این سیستم، می‌تواند آمار سرقت را به حداقل برساند.

به گزارش ایلنا، امروزه با پیشرفته‌ترشدن جوامع و نیاز بهایجاد امنیت بیشتر، شاهد ورود دوربین‌های مداربسته در بسیاری از مراکز تجاری و مسکونی هستیم که استفاده از این سیستم، می‌تواند آمار سرقت را به حداقل برساند.

دوربین‌های مداربسته هایک ویژناز نظر برند به انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شوند کههایک ‌ویژن و هایلوک از جمله بهترین‌ها به شمار می‌روند. دوربین مداربسته با برندهایک ‌ویژنو هایلوک را می‌توانید در طرح ها و مدل های مختلف مشاهده نمایید که هر یک از آنهابرای بخش های مختلفی مناسب هستنند. برخی از این دوربین ها برای بخش های داخلی و برخی برای محیط‌های بیرونی مناسب هستند و کیفیت حرف اصلی را در دوربین خواهد زد. هایک ویژن طی 4 سال متوالی از سال 2015 افتخار پرفروش ترین برند را به خود اختصاص داده و این امر نشان از کیفیت بالای آن می‌دهد و به همین دلیل می توانید با اطمینان کامل از کیفیت و جنس دوربین، نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن+عکس

معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن+عکسدوربین مداربسته هایک ویژن

 

فروش دوربین مداربسته در تهران و شهرستان ها

مراکز متعددی اقدام به فروش دوربین مداربسته شهرستان و همچنین مراکز استانها نموده اند که می توانید محصول مورد نیاز خود را از آنها خریداری کنید. اما خرید از مراکز سطح شهر مشکلاتی به همراه خواهد داشت و به همین دلیل نیز کمتر مورد توجه قرار گرفته و کم کم جای خود را به مراکز فروش اینترنتی داده است. نمایندگی رسمیهایک ویژن یا نمایندگی رسمی هایلوک انتخابی مناسب برای خرید دوربین مداربسته خواهند بود و با انتخاب این مراکز از کیفیت و اصل بودن محصول اطمینان خواهید داشت. شرکت مهر تجارت به عنوان نمایندگی فروش هایک ویژن در ایران به صورت رسمی فعالیت کرده و می توانید انواع محصولات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین از هر نقطه کشور خریداری نمایید. پس از خرید نیز محصول خریداری شده را در کمترین زمان ممکن جلوی درب منزل تحویل خواهید گرفت.

خدمات شرکت شبکه گستر مهر تجارت

شرکت مهرتجارت به منظور جلب رضایت مشتریان اقدام به ارائه خدمات منحصر به فردی نموده که از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-     مشاوره و ارائه راهکار سیستم نظارت تصویری

-     نصب واجرای دوربین مداربسته

-     زیرساخت شبکه

-     سیستم اعلام سرقت

-     تجهیزات کنترل دسترسی

-     فروش پروژه‌ای دوربین مداربسته

-     مشاوره طراحی مناقصه

-     مشاوره درمرحله‌ی نصب و اجرا

-     ارائه سیستم‌های یکپارچه حفاظتی

-        آموزش گام به گام از انتخاب تا بهره‌برداری

-        برگزاری دوره‌های تخصصی دوربین مدار بسته

-        برگزاری دوره‌های تخصصی طراحی راهکار

-        برگزاری دوره‌های تخصصی سیستم اعلام سرقت

معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن+عکسقیمت خدمات و دوربین های مهر تجارت

قیمت خدمات و دوربین های شبکه گستر مهر تجارت

قیمت یکی از مواردی است که توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. قیمت دوربین های مداربسته هایک ویژن و هایلوک با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارند مناسب خواهد بود اما نمی توان آنها را پایین در نظر گرفت. شرکت شبکه گستر مهر تجارت اقدام به ارائه محصول به صورت از تولید به مصرف نموده و به همین دلیل می توانید بهترین محصول را با قیمتی ارزان خریداری نمایید.

قیمت محصولات به دلیل اینکه با قیمت دلار محاسبه می شوند هر روز تغییراتی خواهند داشت و به همین دلیل جهت مشاهده قیمت دقیق محصول مورد نظر خود می توانید به وب سایت رسمی شرکت مراجعه نمایید.توجه داشته باشید که می توانید بهترین راهنمایی ها را از مسئولین و کارشناسان زبده این شرکت دریافت نموده و بهترین انتخاب را داشته باشید. این شرکت همچنین کارشناسان خود را برای نصب دوربین و شبکه به محل ارسال خواهد کرد که این امر سبب اطمینان خاطر شما خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز