خبرگزاری کار ایران

تعطیلاتی هیجان‌انگیز در سفر نوروزی به تایلند و بالی

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۰۳۵

تعطیلات نوروز را باید در جایی گذراند که سواحل دیدنی داشته باشد، بتوانید انواع فعالیت‌های تفریحی را انجام دهید، مردم خون‌گرمی از شما پذیرایی کنند و حتما انتخاب‌هایی داشته باشد که بتوانید تنها یا همراه خانواده به آن‌جا سفر کنید. با همچین تعریفی، تورهای تایلند و بالی آژانس مقتدرسیر، از بهترین گزینه‌ها برای سفر نوروزی شما خواهند بود.

زیبایی‌های تایلند را در سفر نوروز 99 به تماشا بنشینید

انتخاب تور تایلند نوروز 99، سفر به کشوری زیبا و استثنایی است که سالانه تعداد بی‌شماری گردشگر را به خود می‌بیند. کشوری که از شمال تا جنوب تا شرق و غرب‌ش، همه مملو از زیبایی‌های خیره‌کننده‌ی طبیعی و انواع جاذبه‌های گردشگری است. تایلند از هر لحاظ برای انواع سفرها ایده‌آل است و شما می‌توانید تعطیلاتی جذاب، هیجان انگیز و مفرح را در آن سر کنید. برای تور نوروزی تایلند اما بهتر است ابتدا بر اساس بودجه‌ای که دارید برنامه‌ریزی کرده و هتل، پرواز و مقصد خود را انتخاب کنید. برای این انتخاب و همچنین بهره بردن از بهترین امتیازات ممکن در سفر، حتما با کارشناسان ما در مقتدرسیر تماس گرفته تا تورهایی کاملا مناسب با شما برای‌تان در نظر گرفته شود.

تور نوروزی تایلند انتخاب‌های زیادی پیش پای شما می‌گذارد. انتخاب‌هایی که از بانکوکِ مدرن با انواع مراکز تفریحی و خرید، تا سواحل زیبا و آب‌های کریستالی را شامل می‌شود. حتی می‌توانید با انتخاب تورهای ترکیبی، از هر دوی این مقاصد در سفر به تایلند بهره برده و نقاط بیشتری را در تعطیلات نوروزی ببینید. در مجموع هر جای تایلند که بروید، دسترسی به مناطق طبیعی زیادی خواهید داشت. از پارک‌های ملی که جایگاه انواع زیبایی‌های جنگلی و آبشارها و استخر‌های طبیعی است تا سواحلی استثنایی و جزایری که می‌توانید از انواع تفریحات آبی در آن‌ها بهره‌مند شوید.

فارغ از شکوه طبیعت در این کشور کم‌نظیر، جاذبه‌های گردشگری و تفریحی متنوع‌تری نیز در این کشور هستند که در تور تایلند می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. از جمله این تفریحات می‌توان به بازی در پارک‌های بازی و آبی متعدد این کشور اشاره کرد. پارک‌هایی که البته بیشترشان در بانکوک قرار دارند، اما پوکت، کرابی، پاتایا و ... نیز هر کدام نمونه‌های بسیار جذابی را میزبانی می‌کنند. بازارهای متعدد شبانه، هفتگی و حتی شناور در کنار انواع مراکز خرید بزرگ و لوکس نیز بخشی جدایی‌ ناپذیر از سفر شما به تایلند خواهد بود. کشوری که برای تمامی سنین انتخاب‌های متنوعی دارد و هر کسی که به آن‌جا رفته، از سفر به آن خاطراتی درخشان همراه برده است.

نوروز در بالی، جزیره‌ی خدایان

دلیلی دارد که بالی را جزیره‌ی خدایان می‌نامند. اندونزی کشوری دارای 17500 جزیره است و با این حال و حتی با وجود دهه‌ها، خیل گردشگری که به این جزیره آمده‌اند، هنوز بالی نگینی درخشان و زیبا در میان تمام این جزایر است.‌ این خشکی بی‌بدیل با سواحل بسیار زیبایی که دارد، معابد فوق‌العاده جذابش، آتشفشان‌هایی که خود دلیلی بر به وجود آمدن طبیعت خاص بالی هستند و بسیاری زیبایی‌دیگر، از جمله مهم‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا به حساب می‌آید و انتخاب اول تعداد بی‌شماری گردشگر در دنیاست.

اما چرا باید تعطیلات امسال در نوروز 99، تور بالی را انتخاب کرد؟ در ابتدا باید گفت بالی طبیعتی دارد که همه را عاشق خودش خواهد کرد. جزیره‌ای که سواحل زیبای‌ش تنوع زیادی داشته و از ساحلی با شن‌های سفید و آب کریستالی، تا سواحل صخره‌ای مناسب برای شیرجه در آب را در بر می‌گیرد. در همین حال، شما در سفر به بالی می‌توانید از طبیعت جنگلی و چندین و چند آبشار و استخر طبیعی نیز دیدن کنید که با آب زمردین در دل جنگل جایی رویایی را پدید می‌آورند. اگر پا را از فعالیت‌های معمول فراتر بگذارید و کمی ماجراجویی را چاشنی سفر خود کنید، می‌توانید به دیدن آتش فشان باتور بروید یا با غواصی از زیبایی‌های بی‌بدیل جزیره در زیر آب نیز لذت دیدن نمایید.

تعطیلاتی هیجان‌انگیز در سفر نوروزی به تایلند و بالی

البته بالی مراکز تفریحی متعددی نیز دارد. در تور نوروز بالی شما می‌توانید در پارک آبی واتربوم برای یک روز کامل همراه فرزندان خود به تفریح مشغول شوید. حتی می‌توانید به سافاری‌های مختلف رفته و در جانوران متنوع این جزیره را از نزدیک ببینید. قایق‌سواری در رودخانه‌ی خروشان، پارک پرندگان، انواع مراکز برای تفریحات آبی، پارک ترامپولین، موزه‌ی نقاشی‌های سه بعدی و ده‌ها تفریح‌گاه دیگر در بالی هستند که همگی نوید یک تعطیلات خاطره‌انگیز را به شما می‌دهند.

در پایان نباید فراموش کنید که تور بالی، شامل رفتن به چند مرکز خرید و بازار بزرگ این جزیره نیز می‌شود. در واقع اگر چه همه برای تفریح و بودن در سواحل به بالی می‌روند، اما شما می‌توانید خریدهای متنوعی را نیز در این جزیره انجام داده و سوغات فراوانی با خود به خانه ببرید. در مجموع از هر جنبه که به این جزیره نگاه کنید، تور بالی نوروز 99 می‌تواند تعطیلات نوروزی فوق‌العاده‌ای را در شروع سال جدید، برای‌تان رقم بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز