خبرگزاری کار ایران

سامانه پیامکی | نمایندگی پنل اس ام اس | ارسال پیامک تبلیغاتی

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۴۱۳

ارسال پیامک تبلیغاتی با سامانه پیامکی یکی از کم هزینه ترین و هدفمندترین روشهای تبلیغاتی حال حاضر کشور هست که مورد توجه اکثر کسب وکارهای نوپا قرار گرفته است.

در نوشته پیش رو قصد داریم در خصوص این روش تبلیغاتی نکات مفیدی را ارائه کنیم.

سامانه پیامکی چیست؟

سامانه پیامکی نرم افزاری آنلاین جهت جذب مشتری، تعامل با مشتری و اطلاعرسانی پیامکی میباشد. شرکتهای متنوع ای نسخه های متفاوتی از سامانه پیامکی را ارائه کرده اند و اینکه پنل اس ام اسی که تهیه میکنید چه امکانات و مشخصاتی دارد کاملا بستگی به شرکت ارائه دهنده پنل اس ام اس  و انتخاب شما دارد. در این نوشته سعی میکنیم برخی از مشخصات سامانه پیامکی فردا که یکی از معتبرترین و بروزترین وبسایتهای ارائه دهنده خدمات پیامکی هست را ارئه کنیم.

سامانه پیامکی چه امکاناتی دارد؟

امکانات سامانه پیامکی فردا در چندین دسته بندی مختلف قرار میگیرد که سعی میکنیم فقط دسته بندیهای موجود برای برخی از امکانات را شرح دهیم.

دسته بندی امکانات سامانه پیامکی فردا:

1.      ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند جهت جذب مشتری

2.      حفظ ارتباط با مشتری با خدمات هوشمند

3.      اتصال به نرم افزارهای حسابداری و وبسایتها و...

جهت جذب مشتری امکانات بسیار متنوعی برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در این نرم افزار در نظر گرفته شده است. ارسال از روی نقشه، ارسال پیامک منطقه ای، ارسال پیامک به تفکیک رده سنی و جنسیت و ارسال به مشاغل برخی از روشهای جذب مشتری موجود در فردا پیامک میباشد.

برای حفظ ارتباط با مشتری میتوانید از روشهایی همچون ،ارسال خودکار تبریک تولد، برگزاری مسابقه، نظر سنجی، ایجاد باشگاه مشتریان، ارسال کد تخفیف و هدیه و... استفاده کنید.

چنانچه از نرم افزار حسابداری استفاده میکنید و یا وبسایتی دارید میتوانید اطلاعرسانی های خود را  با استفاده از وبسرویس پنل پیامکی فردا انجام دهید.

ارسال پیامک تبلیغاتی در سامانه پیامکی

سامانه پیامکی | نمایندگی پنل اس ام اس | ارسال پیامک تبلیغاتی

برای ارسال پیامک تبلیغاتی در سامانه پیامکی فردا روش های بسیار متنوع و هدفمندی در نظر گرفته شده است. در این سامانه قادر هستید با استفاده از روشهای متنوع موجود به مناطق مختلف حتی به تفکیک رده سنی و جنسیت و به تفکیک مشاغل نیز پیامک ارسال کنید.

روش های ارسال پیامک تبلیغاتی در فردا پیامک

1.      ارسال پیامک تبلیغاتی از روی نقشه

2.      ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق دکل بی تی اس ایرانسل

3.      ارسال کد پستی به تفکیک رده سنی وجنسیت

4.      ارسال منطقه ای به تفکیک رده سنی و جنسیت

5.      ارسال منطقه ای کشور به تفکیک دائمی و اعتباری و پیش شماره

6.      ارسال پیامک تبلیغاتی مشاغل کشوری

7.      ارسال پیامک تبلیغاتی مشاغل به تفکیک استان

مهمترین مزیت سامانه پیامکی امکان ارسال پیامک تبلیغاتی بصورت هدفمند پیامک هست. مثلا فروشگاهی را در نظر بگیرید که در محله ای خاص افتتاح شده است و قصد دارد به اهالی محل اطلاعرسانی کند. و یا ارایشگاهی را در نظر بگیرید که قصد دارد به بانوان اطلاعرسانی کند. و یا خدماتی را در نظر بگیرید که مربوط به مشاغلی خاص هستند. همه این افراد میتوانند بصورت هدفمند از سامانه پیامکی فردا برای تبلیغات خود استفاده نمایند.

کسب درآمد اینترنتی با نمایندگی پنل اس ام اس

سامانه پیامکی | نمایندگی پنل اس ام اس | ارسال پیامک تبلیغاتی

نمایندگی پنل اس ام اس یکی از روش های ساده  و کم هزینه برای کسب درآمد اینترنتی هست. در این روش شما با فروش پنل اس ام اس، نمایندگی پنل اس ام اس و فروش پیامک و خطوط و حتی افزونه های پیامکی قادر هستید درآمد کسب کنید.

 در نمایندگی پنل اس ام اس شما با پرداخت هزینه ای اندک پنل اس ام اسی که بالای چنصد میلیون تومان برای طراحی آن هزینه شده است را با قیمت، تعرفه و برند خودتان به فروش برسانید! جالب اینجاست که نه تنها در این روش قادر هستید پنل کاربری به مشتریان خود ارائه کنید. بلکه میتوانید نمایندگی پنل اس ام اس را نیز به مشتریانتان ارائه کنید. کافیست چند سالی تلاش کنید و فقط نماینده جذب کنید، بعد از چند سال به دلیل اینکه از فروش پیامک وخطوط نمایندگانتان نیز درآمد کسب میکنید بدون تلاش برای جذب مشتری از جذب مشتری توسط نمایندگانتان درامد کسب میکنید جذاب نیست؟

کلام آخر

چنانچه قصد افزایش مشتری و تبلیغات و یا حفظ ارتباط با مشتریانتان و حتی کسب درآمد اینترنتی دارید هم اکنون عبارت سامانه پیامکی فردا را در اینترنت سرچ کنید و با ورود به سایت، امکانات سامانه را بررسی کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز