خبرگزاری کار ایران

۱۵ و ۱۶ بهمن ماه ۹۸

نخستین رویداد تخصصی روش های نوین مدیریت انبار با حمایت شرکت اسپات برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۸۹۶

شرکت اسپات با هدف تأمین و تجهیز فروشگاهی پا به عرصه صنعت بزرگ خرده فروشی نهاده و با ارائه تجهیزات ویژه انبار از جمله انواع رک، قفسه انبار، ترولی های انبار و سیستم های مکانیزاسیون طیف خدمات خود را تکمیل کرده است.

ایلنا؛ با وجود روند رو به رشد صنعت خرده فروشی در ایران، برخورداری از رویکردی تخصصی به صنعت انبارداری اهمیتی دوچندان پیدا کرده و در پیشرفت شرکتهای کلان تولیدی، بروزرسانی، توسعه و بهره­گیری از روشهای نوین مدیریت انبار ضروری به نظر می­رسد. نخستین رویداد با هدف امکان سنجی مکانیزاسیون عملیات انبار، بررسی الزامات، استقرار و بهره برداری در تاریخ 15 و 16 بهمن ماه سال جاری با حضور و حمایت شرکت اسپات(سامان پویش تأمین) در سالن همایش های صدرا برگزار شد.

شرکت اسپات با هدف تأمین و تجهیز فروشگاهی پا به عرصه صنعت بزرگ خرده فروشی نهاده و با ارائه تجهیزات ویژه انبار از جمله انواع رک، قفسه انبار، ترولی های انبار و سیستم های مکانیزاسیون طیف خدمات خود را تکمیل نموده است.

انبارهای ویژه تجارت الکترونیک و فروش آنلاین از جمله مراکزی هستند که اسپات بصورت تخصصی در حوزه مطالعه نیازمندی ها و تأمین نیازهای این دسته از انبار ورود پیدا کرده است.

سرعت بالا در امر تکمیل سفارش همراه با حداکثر دقت و صحت در این فرآیند از جمله مهمترین مواردی است که در ارزیابی عملکرد این گروه از انبارها مد نظر قرار میگیرد. از اینرو تجهیز انبارهای فروش آنلاین نیازمند به کارگیری لوازم خاصی است کع این فرآیند را تسهیل نموده و در عین حال موجب افزایش دقت در اجرای فرآیند شود.

شرکت اسپات با در نظر گرفتن مجموعه ای از نیازها و ویژگی های انواع انبار طیف گسترده ای از تجهیزات انبار را طراحی و تولید نموده است. امروز و با گذشت مدت کمی از تأسیس شرکت، اسپات ضمن حضور در نخستین رویداد تخصصی : " روش های نوین مدیریت انبار، هوشمندسازی و سیستم های مکانیزه" به عنوان حامی، سری جدید محصولات خود در حوزه انبار و انبارداری را نیز معرفی خواهد نمود.

نخستین رویداد تخصصی روش های نوین مدیریت انبار با حمایت شرکت اسپات  برگزار شد

علاقه مندان می توانند ضمن آشنــایی با روشهـای نوین مدیریت انبـار در بخشهـای مختلف، در رابطـه با مکـانیزاسیـون و هوشمند­سازی تمام یا بخشی از عملیات انبار تصمیم سازی و فرآیندهای کنونی خود را اصلاح، بهبود و توسعه دهند.

در این همایش نشست های آموزشی با محوریت موضوعات زیر برگزار شد:

  • بررسی و امکان سنجی سطوح مختلف مکانیزاسیون و هوشمندسازی در انبارهای مختلف
  • روشهای تدوین شاخص و فرآیندنگاری در امکان سنجی مکانیزاسیون انبار
  • تدوین برنامه مکانیزاسیون و هوشمندسازی تمام یا بخشی از فرآیندها و عملیات انبار
  • انتخاب و طراحی سیستم مکانیزاسیون مبتنی بر شناخت هزینه های انبار
  • بررسی و امکان سنجی حذف/کاهش مسیر عملیات و تسریع فرآیندهای انبار
  • ...

مخاطبین این رویداد مدیران و کارشناسان انبار، مدیران عامل،مدیران کارخانه،  مدیران و کارشناسان خرید، تدارکات، خدمات کالا، حمل و نقل، لجستیک و زنجیره تامین، مدیران برنامه ریزی و تولید، مدیران و کارشناسان فروش و توزیع، مدیران و کارشناسان تحقیق و توسعه، مدیران و کارشناسان مالی، مدیران و کـارشناسان کنترل و تضمین کیفیت و مدیران و کارشناسان ایمنی و کلیه فعالان حوزه انبار و انبارداری بودند که به ارتقا سطح کیفی عملیات انبار و بهبود فرآیندهای آن اهمیت می دهند.

علاقه مندان با حضور در این رویداد تخصصی علاوه بر بهره مندی از مطالب و سمینارهای آموزشی با تجهیزات و خدمات قابل ارائه از سوی اسپات آشنا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز