خبرگزاری کار ایران

توسط داروسازی دکتر عبیدی انجام شد

پایگاه سلامت شهری شماره 1 سرپل‌ذهاب افتتاح و به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۴۹۸

پایگاه سلامت شهری شماره 1 سرپل ذهاب با حضور مسئولان عالی رتبه استان کرمانشاه و اعضای هیئت مدیره داروسازی دکتر عبید ی سه شنبه 15 بهمن ماه افتتاح و به بهره برداری رسید.

رییس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب در افتتاح این پایگاه سلامت شهری گفت: داروسازی دکتر عبیدی به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و یاری رساندن به هموطنان آسیب دیده در زلزله سال ۹۶ و در راستای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به ساخت پایگاه سلامت شهری شماره یک در این شهرستان کرده است این پایگاه با زیربنای ۲۱۵ متر مربع توسط شرکت داروسازی عبیدی احداث شده است.

مازیار طهماسبی افزود: گروه کوبل، مشتمل بر شرکت کوبل دارو، داروسازی دکتر عبیدی و شرکت آدوراطب در راستای انجام مسئولیت اجتماعی، پیش از این نیز ۲ خانه بهداشت در روستاهای گراوه تازه آباد و شیرین آب شهرستان قصرشیرین را در مهرماه سال جاری افتتاح و بهر برداری رسانده است.

سید امیر رضویان مدیرعامل داروسازی دکتر عبیدی در مراسم افتتاح پایگاه سلامت شهری شماره 1 سرپل ذهاب  گفت : گروه کوبل در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با رویکرد ارتقاء سطح سلامت جامعه در همراهی با مردم آسیب دیده از زلزله آبان سال 96 در کرمانشاه، اقدام به ساخت 2 خانه بهداشت کرده است و در حال حاضر سومین پروژه حمایت از مردم استان کرمانشاه با ساخت پایگاه سلامت شهری شماره 1 سر پل ذهاب انجام شد.

 مدیرعامل داروسازی دکترعبیدی در ادامه با اشاره به حضور اعضای هیات مدیره داروسازی دکترعبیدی در این مراسم بر اهمیت مسئولیت اجتماعی گروه کوبل تاکید کرد و گفت: کمک به هموطنان همواره در برنامه های گروه کوبل قرار داشته است و سالانه خدمات گسترده بهداشتی، درمانی و دارویی  صورت می گیرد .

رضویان در پایان صحبت های خود با اشاره به فعالیت های مستمر گروه کوبل گفت: تجهیز 8 خانه بهداشت در استان خوزستان و ساخت 2 خانه بهداشت دیگر در استان لرستان در حال انجام است و علاوه بر آن داروسازی دکترعبیدی با توجه به محدودیت دسترسی هموطنان عشایر به خدمات پزشکی و بهداشتی برنامه ای مستمر برای ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی دارد. در واقع تیم پزشکی داروسازی دکترعبیدی با حضور در مناطق عشایرنشین کشور و با ارائه خدمات رایگان در تلاش هستیم تا عشایر به سلامت به کوچ خود ادامه دهند. 

دکتر شکیبا معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره  به سرعت عمل داروسازی دکتر عبیدی در ساخت پایگاه سلامت شهری شماره 1 سرپل ذهاب گفت: با همت داروسازی دکترعبیدی این پایگاه در مدت زمان 6 ماه ساخته و به بهره برداری رسید. این پایگاه سلامت شهری در دوطبقه با زیربنای ۲۱۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد ریال ساخته شده است.

وی همچنین در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: امروزه می بینیم اندوه و گرفتاری و مصیبت های حاصل از وقوع زلزله با لطف خداوند و کمک خیرین خصوصا در بخش بهداشت و درمان به فرصت تبدیل شده است و خیرین در بخش سلامت و درمان استان کرمانشاه خصوصا شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب همکاری بسیار خوبی داشتند که قابل تقدیر است.

دکتر مازیار طهماسبی مدیر شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب در ادامه این مراسم گفت : شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد  که پایگاه سلامت شهری شماره 1شهرستان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید. این پایگاه جمعیت ۸ هزار و ۵۰۰ نفری که مشتمل بر ۲هزار و۶۰۰ خانوار است را تحت پوشش قرار می دهد و به آنها خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز