خبرگزاری کار ایران

ویژگی‌های تلویزیون‌های 2020 که باید حتما بدانید

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۰۴۹

تمامی کمپانی‌های تولید کننده تلویزیون با دست پر وارد سال 2020 شدند و از بهترین و پیشرفته‌ترین محصولات خود در این سال رونمایی کردند. حضور تلویزیون‌هایی با ضخامت فوق‌العاده کم و نمایشگرهای بدون فریم و فناوری‌های جدید موجب شگفت زده شدن کاربران شد و آن‌ها می‌توانند شاهد پیشرفت چشم گیر کمپانی‌ها در تولید تلویزیون‌ها باشند.

ویژگی‌های تلویزیون‌های 2020

در ادامه ویژگی‌های جدیدی که هر کدام از کمپانی‌ها به محصولات خود اختصاص داده‌اند را به معرف حضورتان خواهیم رساند. پس ادامه مطالب را از دست ندهید تا توضیح جامع و کلی از تغییر و تحولات تلویزیون‌های جدید را برای شما بیان کنیم.

تلویزیون‌های سونی

اول از همه باید به کمپانی معروف و مشهور سونی اشاره کرد که باز با بهترین محصولات پا در سال 2020 گذاشت. این کمپانی شجاعت خاصی به خرج داده است و از ضخامت تلویزیون‌های خود کاسته است و آن‌ها را با بدنه‌ای فوق‌العاده باریک و نازک و با قاب آلومینیومی و حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر تولید کرده است اما باید بدانید که استحکام و مقاوم بودن تلویزیون های این کمپانی همچنان حفظ شده است. نمایشگر بدون فریم این تلویزیون‌ها زمینه ساز این خواهد شد تا کاربران محتواهای بصری تمام صفحه‌ای را دریافت نمایند و لذت تمام را از دیدن آن‌ها ببرند. همچنین باید گفت که این کمپانی علاوه بر تغییر در طراحی و دیزاین تلویزیون‌ها فناوری‌های پیشرفته‌ی دیگر در تمام بخش‌ها به محصولات خود افزوده است از این طریق محصولی تمام عیار و بی غیب و نقصی را در اختیار دوستداران خود قرار دهد.

حضور فناوری‌های دالبی اتموس و دالبی ویژن در تلویزیون‌های سونی باعث شده است تا کاربران سونی بتوانند تجربه دیداری و شنیداری کاملا سینمایی را در منزل داشته باشند و لحظات نابی را تجربه کنند. علاوه بر این باید این را بیان کرد که سونی گام مهمی برداشته است و فناوری Airplay و Home Kit را بر روی محصولات جدید خود تعبیه کرده است تا از این طریق امکان برقراری ارتباط با دستگاه‌های اپل به وجود بیاید. بدین وسیله از این پس کاربران سونی می‌توانند تصاویر موجود بر روی دستگاه‌های اپل خود را بر روی نمایشگر تلویزیون  سونی انتقال دهند.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این سری از محصولات داشتن Ambient optimization می‌باشد حضور این قابلیت باعث می‌شود تا صدا و تصویر با نحوی عالی بهینه شوند و با توجه به محیط پخش شود. از این طریق کاربران می‌توانند تا تصاویری کاملا ایده آل را دریافت نمایند.

تلویزیون‌های سامسونگ

سامسونگ نیز از تلویزیون بدون حاشیه و پرچم دار خود رونمایی کرد. تلویزیون Q950TS یکی از شاهکارهای هنری سامسونگ در سال 2020 می‌باشد که از وضوح بالا و قابلیت‌های منحصر به فردی بهره می‌برد . این تلویزیون سامسونگ از استاندارهای جدید نظیر Scale Net سود می‌برد که باید گفت این فناوری جدید مبتنی بر هوش مصنوعی می‌باشد. همچنین باید گفت که توسط پردازنده کوانتومی مبتنی بر هوش مصنوعی این محصول باعث می‌شود تا محتواهای بصری را با کیفیت و وضوحی بهتر و بی‌نظیرتر در اختیار بینندگان گذاشته شود. 99 درصد نمای جلویی تلویزیون سامسونگ را به نمایشگر آن اختصاص داده است و از بدنه‌ای تقریبا  با ضخامت 15 میلی‌متر بهره می‌برند.

 همچنین باید گفت که سامسونگ در تلویزیون‌های جدید خود از فناوری استاندارد  ATSC 3.0 بهره برده است که عموما با نام NEXTGEN شناخته می‌شود. این استاندارد باعث می‌شود تا محتواهای بصری 4K بر روی تلویزیون‌های 8K به نحوی عالی به نمایش گذاشته شوند. شایان ذکر است که سامسونگ از تلویزیون‌های Wall TV خود نیز در این سال رونمایی کرد.

ویژگی‌های تلویزیون‌های 2020  که باید حتما بدانید

تلویزیون‌های ال جی

ال جی نیز همانند دیگر کمپانی‌ها تغییرات چشم‌گیری را بر روی محصولات خود ایجاد کرده است. این کمپانی در سال 2020 از تلویزیون‌های OLED جدید سری گالری رونمایی کرد که بر روی دیوار جایی خواهند گرفت این محصولات با ضخامت خیلی کمی که دارند خود همانند یک اثر هنری بر روی دیوار جلوه می‌دهند. در تلویزیون‌های قدیم ال جی برای استفاده از قابلیت جستجوی صوتی تلویزیون باید دکمه میکروفون موجود بر روی ریموت کنترل را فشار می‌دادید. این در حالی است که این کمپانی در محصولات رده بالای جدیدش در سال 2020 از وجود میکروفون‌های همیشه فعال استفاده نموده است.

 وجود این میکروفون باعث می‌شود تا در هر زمانی که خواستید دستورات صوتی خود را به تلویزیون ال جی بگویید تا در کمترین زمان آن را اجرا نمایید. البته ال جی این امکان را فراهم کرده است تا کاربران در صورت تمایل نداشتن به استفاده از این قابلیت بتوانند آن را غیر فعال نمایند. علاوه بر این ال جی نیز از وجود فناوری Airplay و فناوری Home Kit در ساخت تلویزیون‌های 8K استفاده نموده است. حضور این فناوری‌ها باعث سازگاری و تعامل بیشتر تلویزیون با دستگاه‌های دیگر می‌شود و کیفیت و کارایی آن را بالا می‌برد.

 البته نباید این را فراموش کرد که ال جی از ورژن جدید فناوری Dolby Vision یعنی Dolby Vision IQ در ساخت محصولات جدید خود نیز بهره برده است. این فناوری جدیدا توسط شرکت دالبی تولید شده است تا تلویزیون‌های 4K بتوانند در محیط‌های پور نور عملکرد بهتری را از خود نشان دهند و تصاویر را با تمام جزئیات ریز و دقیق در اختیار کاربران قرار گرفته شود.

ویژگی‌های تلویزیون‌های 2020  که باید حتما بدانید

تلویزیون‌های پاناسونیک

پاناسونیک نیز در چند سال اخیر سیر صعودی را طی کرده است و محصولاتی با کیفیت بالا را در اختیار کاربران قرار داده است. در سال 2020 نیز این کمپانی تلویزیون‌هایی را به بازار جهانی معرفی کرده است که تمام نگاه‌ها را به سمت خود متمایل نموده است. یکی از محصولات این کمپانی که در کانون توجهات قرار گرفته است تلویزیون OLED HZ2000 می‌باشد که در دو سایز 55 اینچ و 65 اینچ روانه بازار کرده است. این محصول یکی از بهترین تلویزیون‌های می‌باشد که عرصه بازار به خود دیده است.

این تلویزیون پاناسونیک از فناوری‌های HDR10، Dolby Vision، HLG، Dolby Vision IQ و Filmmaker Mode پشتیبانی می‌کند. ناگفته نماند که این محصول جدید پاناسونیک از وجود فناوری Intelligent Sensing بهره می‌برد که توسط آن تصویر را بر اساس نور محیط پخش خواهد کرد. بدین وسیله کاربران می‌توانند از دیدن تصاویری جذاب و غنی لذت تمام را ببرند.

ویژگی‌های تلویزیون‌های 2020  که باید حتما بدانید

تلویزیون‌های هایسنس

کمپانی هایسنس نیز از سری محصولات جدید خود در سال 2020 رونمایی کرد. تلویزیون‌های جدید این کمپانی لیزری می‌باشند که ترکیبی از ویدئو پروژکتورها و تلویزیون‌ها هستند.  این تلویزیون جدید هایسنس قابلیت‌های عالی را به خود اختصاص داده است که باعث می‌شود تا تصاویری فوق‌العاده با رنگ‌های متنوع به معرض دید گذاشته شوند به علاوه وجود امکانات پیشرفته دیگر نیز زمین ساز ان خواهد شد تا خدمات گسترده‌ای در اختیار شما قرار بگیرد.

این کمپانی در تلاش است تا بتواند محصولی مقرون به صرفه را تحویل کاربران دهد تا در هر گوشه و کناری شاهد حضور این نسل جدید از تلویزیون‌ها باشیم. باید گفت که این قضیه دور از واقعیت نیست زیرا در اینچند سال اخیر این کمپانی توانسته است که شاهد فروش چشم‌گیر محصولات خود باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز