خبرگزاری کار ایران

هنگام خرید ساعت مچی به چه نکاتی توجه کنیم ؟

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۹۵۵

خرید ساعت مچی از آن دست اقداماتی است که باید با دقت ویژه ای انجام شود. به دلیل وجود ساعت های تقلبی فراوان در بازار که به هیچ وجه از نظر ظاهری قابل تشخیص نیستند، امکان فریب خوردن هر فردی وجود دارد. با این حال با رعایت برخی از پارامترها می توانید امیدوار باشید که بهترین ساعت مچی را در محدوده بودجه ای که دارید خریداری می کنید.

در این مطلب تلاش شده تا به برخی نکات در مورد خرید ساعت مچی اشاره شود. البته پیشنهاد می کنیم قبل از مطالعه این مطلب برای انتخاب ساعت مچی با توجه به علایق و شرایطی که دارید، مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید. مطالعه این دو مطلب در کنار هم می تواند به شما برای خرید ساعت مچی به صورت هوشمندانه کمک کند.

به برند توجه کنید

اولین نکته ای که باید در هنگام خرید ساعت مچی مورد توجه قرار دهید، توجه به برند است. اگر فروشنده به شما یک ساعت اورجینال می فروشد ،در نتیجه باید برندی مشهور داشته باشد. در این صورت می توانید با ییک جستجو ساده در اینترنت اطلاعات کاملی در مورد ساعت مد نظر پیدا کنید. این در حالی است که ساعت های مچی فیک با برندهایی مشابه برندهای اصلی، شما را فریب می دهند.

امروزه اینکه چگونه ساعت مچی اصل را از ساعت فیک تشخیص دهیم، موضوعی بسیار مهم و پیچیده است که باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد. با این حال ساده ترین روش برای بررسی و تشخیص ساعت اورجینال و اصل، بررسی برند ساعت در اینترنت است. البته توجه داشته باشید که ساعت های فیک، برندهایی بسیار مشابه دارند؛ در نتیجه در هنگام تایپ اسم برند دقت کنید.

در این میان ساعت مچی «های کپی» شرایط متفاوتی دارد. شاید برند این نوع ساعت مشهور نباشد، اما ظاهر و کیفیت قطعات این نوع ساعت بسیار شبیه به ساعت اصل است. خرید ساعت مچی «های کپی» نیاز به تجربه و دقت بسیار زیادی دارد که باید به صورت مجزا در مورد آن صحبت شود.

قیمت ها را مقایسه کنید

تقریبا می شود گفت که مقایسه کردن قیمت ساعت مچی فیک کاری بیهوده است. چراکه این نوع ساعت ها به وفور در بازار وجود داشته و کیفیت هیچ کدام از آن ها مشخص نیست. بسیاری از ساعت های مچی فیک کیفیت خوبی دارند اما فروشنده آن را ارزان می فروشد و برعکس بسیاری از ساعت ها کیفیت بسیار بدی دارند و با قیمت بسیار گزافی به فروش می رسند. شاید جالب باشد بدانید که بسیاری از انواع ساعت مچی فیک نه به صورت تک یا عمده، بلکه به صورت کیلویی توسط فروشگاه های ساعت یا دستفروش ها خریداری می شوند!

حال اگر بخواهید ساعت مردانه «های کپی» و ساعت زنانه یا ساعت اورجینال بخرید، شرایط متفاوت خواهد بود. امکان مقایسه قیمت انواع ساعت اورجینال و های کپی در فروشگاه های مختلف چه فروشگاه های فیزیکی و چه فروشگاه اینترنتی وجود دارد. می توانید به خیابان هایی که در شهرتان به عنوان بورس ساعت فروشی شناخته می شوند مراجعه کرده و قیمت ساعت مچی مد نظرتان را بپرسید و با یکدیگر مقایسه کنید.

البته اگر وقت کافی ندارید یا حوصله گشت زدن در خیابان های شهر را ندارید یا اصلا در شهر شما چنین امکانی به دلیل کمبود فروشگاه های ساعت فروشی وجود ندارد، خرید اینترنتی ساعت بهترین گزینه است. می توانید با مراجعه به سایت های معتبر، قیمت ساعت مچی انتخابی خود را مشاهده کنید. یکی از ویژگی های خرید اینترنتی ساعت مچی این است که به راحتی به ویژگی های ساعت دسترسی پیدا می کنید و امکان مقایسه اجزاء ساعت های مختلف با هم نیز وجود دارد.

خدمات پس از فروش را مد نظر قرار دهید

بسیاری از فروشگاه های ساعت هیچ نوع گارانتی یا خدمات پس از فروش بر روی کالاهای خود ارائه نمی دهند. این در حالی است که خرید ساعت مچی بدون گارانتی یک کار اشتباه است. البته طبیعی است که مدل های فیک نمی توانند گارانتی داشته باشند. با این حال انواع ساعت مچی «های کپی» و اورجینال باید برای برخی زمینه ها گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه دهند.هنگام خرید ساعت مچی به چه نکاتی توجه کنیم ؟

هنگام خرید ساعت مچی به چه نکاتی توجه کنیم ؟

هنگام خرید ساعت مچی به چه نکاتی توجه کنیم ؟هنگام خرید ساعت مچی به چه نکاتی توجه کنیم ؟

 

دو مورد بسیار مهم که باید گارانتی شده باشند، موتور و رنگ ساعت است. وقتی قرار است هزینه زیادی برای خرید ساعت «های کپی» یا اصل کنید، در نتیجه باید از دوام رنگ ساعت مطمئن باشید. آسیب دیدن رنگ در همان سال ابتدایی نشان از بی کیفیت بودن ساعت دارد؛ البته موارد استثنایی نیز وجود دارد که نباید از آن ها چشم پوشی کرد. در نتیجه ساعت مچی باید حتما دارای گارانتی معتبر برای رنگ بدنه باشد.

موتور ساعت مچی نیز بهتر است گارانتی شده باشد. فرقی نیم کند چه نوع موتوری بر روی این محصول کار شده، در هر صورت انتظار کارکرد 1 ساله، انتظاری دور از انتظار نیست. پس بهتر است گارانتی 1 ساله موتور ساعت را نیز مورد توجه قرار دهید. اصلا یکی از روش های تشخیص ساعت اورجینال و «های کپی» از ساعت های فیک، داشتن یا نداشتن گارانتی است.

بدون بسته بندی شیک خرید نکنید

اگر قرار نیست یک بسته بندی شیک و جذاب برای ساعتتان تحویل بگیرید، پس بهتر است همین حالا روند خرید را متوقف کنید. اهمیت داشتن بسته بندی بسیار مهم است. فرقی نمی کند قصد هدیه دادن ساعت مچی را داشته باشید یا می خواهید ساعت را برای خود بخرید؛ در هر صورت باید ساعت مچی را در بسته بندی شیک و زیبا تحویل بگیرید.

به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید

نکته بسیار مهمی که رعایت آن کمک می کند تمامی نکات بیان شده در بالا رعایت شود، مراجعه به فروشگاه های معتبر است. برای خرید ساعت مچی حتما باید به فروشگاه هایی مراجعه کنید که اصالت و اعتبار آن ها تایید شده باشد. به ویژه اگر قصد خرید اینترنتی ساعت مچی را دارید، حتما به فروشگاه و داشتن مجوزهای لازم به ویژه e-namad توجه داشته باشید.

مجموعه «ساعت لوکس» با لینک : (https://www.saatlux.com/) به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های ساعت شناخته می شود. در این فروشگاه محصولات تماما ساعت مچی «های کپی» هستند و از کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی برخوردارند. بسته بندی شیک و جذاب در کنار گارانتی 1 ساله نیز از دیگر ویژگی های خرید ساعت مچی از ساعت لوکس است. مطمئن باشید برای خرید ساعت فروشگاه اینترنتی بهتر از ساعت لوکس پیدا نمی کنید. منتظر چه هستید؛ همین حالا خرید خود را نهایی کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز