خبرگزاری کار ایران

به‌روزترین قیمت‌ خودرو را از اینجا ببینید

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۴۱۷

آیا تا بحال طلا خریده‌اید؟ اگر دقت کرده باشید متوجه می‌شوید که در بازار طلا، لحظه به لحظه قیمت تغییر می‌کند و ثباتی ندارد.

آیا تا بحال طلا خریده‌اید؟ اگر دقت کرده باشید متوجه می‌شوید که در بازار طلا، لحظه به لحظه قیمت تغییر می‌کند و ثباتی ندارد. حال متاسفانه بازار خودرو نیز راه طلا را پیش گرفته است و دیگر باید به‌دنبال قیمت روز خودرو باشیم. اما این تغییر قیمت در بهمن‌ماه به اوج خود می‌رسد. بهشت واسطه‌ها در این ماه رقم می‌خورد زیرا بازار آخر سال است و هرچه خودرو جمع کرده‌اند، به بازار تزریق می‌کنند.تغییر قیمت خودرو را باید جدی گرفت زیرا اگر بدون اطلاع از قیمت لحظه‌ای خودرو بخواهید معامله‌ای انجام دهید، یک ریسک بزرگ کرده‌اید و باید با ضرر احتمالی آن هم کنار بیایید.

چه‌راه‌هایی برای مطلع شدن از قیمت ماشین وجود دارد؟

مراجعه به نمایشگاه خودرو

قدیمی‌ترین راه برای برآورد قیمت روز خودرو، مراجعه به نمایشگاه خودرو است. اما هر روش قدیمی‌، اصولا گزینه مناسبی نیست. زیرا نمایشگاه به سود خود نگاه می‌کند و در اغلب موارد قیمت غیرواقعی برای خودرو‌ها اعلام می‌کند. ضمن اینکه به دلیل محدود بودن خودرو‌هایی که هر نمایشگاه کار می‌کند، عملا امکان ارائه قیمت صحیح برای همه خودرو‌ها وجود ندارد.

بازار خرید و فروش خودرو

راه دیگر برای تعیین قیمت خودرو دست دوم، مراجعه به بازار خرید و فروش خودرو مانند بازار چیتگر است. اما با توجه به اینکه اغلب فعالان این بازار‌ها را دلالان تشکیل می‌دهند پس همواره به سود خود فکر می‌کنند؛ اگر خریدار باشید، بالاترین قیمت را به شما اعلام می‌کنند و اگر فروشنده باشید تا حد امکان قیمت خودروی شما را کاهش می‌دهند. از همین رو نمی‌توان از این طریق به بروزترین قیمت‌های خودرو دسترسی داشت.

تعیین قیمت خودرو با استفاده از سایت‌های آگهی

با پیشرفت تکنولوژی روش‌های جدیدتری برای خرید و فروش خودرو به وجود آمد و آگهی‌های خودرو از روزنامه‌های کثیر الانتشار به سایت‌های آگهی دهنده منتقل شد. سایت‌های آگهی خودرو این فرصت را در اختیار کاربران قرار دادند تا خودرو خود را به هر قیمتی که دوست‌دارند، آگهی کنند و همین مسئله بر نوسانات بازار خودرو دامن زد.

اگرچه نظارت نسبی بر روی این سایت‌ها پس از التهابات بازار باعث شد تا کاربران طی مدتی قادر نباشند هر قیمتی را وارد کنند، اما این محدودیت هم مانعی برای آگهی نکردن خودرو نیست و تنها باعث شده که کاربران برای دسترسی به قیمت خودرو مجبور باشند با آگهی‌ دهنده تماس بگیرند. این تعدد تماس‌ها برای رسیدن به قیمت دقیق یک مسئله بسیار زمانبر است و از حوصله بسیاری از افراد خارج است.

به‌روزترین قیمت‌ خودرو را از اینجا ببینید

ابزار محاسبه قیمت همراه مکانیک، به‌روزترین ابزار قیمت خودروی ایران

همه موارد فوق باعث شد تا فقدان یک مرجع تعیین قیمت خودرو دست دوم احساس شود و چند سالی است که شرکت همراه مکانیک با هدف پوشش دادن این کمبود، ابزار محاسبه قیمت خودرو را راه‌اندازی کرده است که با استقبال بالای مردم نیز روبه‌رو شده‌ است. با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد ابزار تعیین قیمت خودرو همراه مکانیک؛ توصیه می‌کنیم قیمت به‌روز خودرو را از این ابزار ببینید.

چرا ابزار محاسبه قیمت همراه مکانیک؟

ارائه قیمت خودرو بر اساس معاملات واقعی

تمایز اصلی همراه مکانیک نسبت به سایت‌های رقیب این است که اغلب سایت‌ها قیمت خودرو کارکرده را بر اساس آگهی‌ها درج شده توسط کاربران ارائه می‌کنند، اما در همراه مکانیک قیمت ارائه شده بر اساس معاملات واقعی در بازار خرید و فروش خودرو ارائه می‌شود و کارشناسان مخصوص قیمت‌گذاری در پشت قضیه هستند. در نتیجه بازه قیمتی ارائه شده توسط همراه مکانیک کمترین انحراف را نسبت به بازار دارد. دقیت کنید که قیمت ارائه شده در همراه مکانیک بر اساس معامله خودرو است نه صرف قیمت آگهی. لازم به‌ذکر است از آن‌جایی که بخش عظیمی از خدمات همراه مکانیک برای خرید و فروش خودرو است، قیمت‌های لحظه‌ای همراه مکانیک در بازار آخر سال دقت بیشتری خواهد داشت زیرا در این دوران خرید و فروش خودرو بیشتر از قبل دیده می‌شود.

ارائه قیمت خودرو به تفکیک تمام تیپ‌ها

یکی از نقاط تمایز همراه مکانیک نسبت به سایر سایت‌ها، ارائه قیمت خودرو به تفکیک تیپ‌ها و مدل‌های مختلف است. در سایت همراه مکانیک قیمت خودرو برای حدود سه هزار مدل خودرو ارائه شده است. همراه مکانیک تنها مرجعی است که شما امکان دسترسی به قیمت همه خودروهای موجود در بازار ایران را دارید.

تاثیر فاکتور‌های موثر در قیمت خودرو

در تعیینقیمت خودرو، همواره فاکتور‌هایی وجود دارند که بیشترین تاثیر را در افت قیمت خودرو دارند. در ابزار محاسبه قیمت همراه مکانیک تمام این فاکتور‌ها لحاظ شده‌اند و کاربران قادر هستند میزان تاثیر تیپ، کارکرد، رنگ خودرو، بیمه، میزان رنگ‌شدگی یا تعویض قطعات را مشاهده کنند.

به‌روزترین قیمت‌ خودرو را از اینجا ببینید

اپلیکیشن قیمت خودرو همراه مکانیک

علاوه بر ابزاری که معرفی شد، شرکت همراه مکانیک با توجه به درخواست‌های مکرر کاربران نسخه اندروید اپلیکیشن قیمت خودرو را نیز راه‌اندازی کرده است. اپلیکیشن همراه مکانیک این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به راحتی به قیمت خودرو‌های داخلی و انواع خودروهای خارجی دسترسی داشته باشید. کافی است مشخصات خودروی مدنظر را وارد نمائید تا در قسمت مدیریت خودرو از نوسانات قیمت آن خودرو در طی هفته‌های مختلف اطلاع یابید. در ضمن اگر خواهان خرید یا فروش خودرو باشید نیز می‌توانید از طریق همین اپلیکیشن ثبت سفارش کنید تا از مزایای دیگر خدمات همراه مکانیک نیز بهره‌مند شوید.

با دانلود اپلیکیشن همراه مکانیک به قیمت روز انواع خودرو دسترسی دارید

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز